SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Lamb29 op 08-05-2012 22:14:19 ]We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
ik vind die nieuwe prints juist helemaal niet mooi, althans t kleurgebruik nietquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Juud79 het volgende:
Paar nieuwe Duns Sweden printjes.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Znok shirt.
[ afbeelding ]
Waar zit de 'Like' knop?
Edit!
Nog eentje gevonden, vind het wel wat voor het zusje van Muppet, van Gerberaatje.
[ afbeelding ]
Ja bietje veel lang nogquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bietje lang nog![]()
Maar name it zo te zien? Name it is fijn
Jup! Ik hou van rood-wit-blauw. Al denk ik dat mocht er ooit een meisje komen hier in huis ik vrij snel op roze zou overstappenquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:32 schreef Sonnetje85 het volgende:
Pessie
Zoiets had je met nathans kamer toch?
Balen! Ze hebben 'm ook bij Pip en Keetje trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:39 schreef Kyara het volgende:
Hele week lopen dubben of ik een kik-kid jumpsuitje bij jijwel.nl zou kopen (met de kortingscode). Net mijn winkelwandje voor leuke spulletjes gegooid. Is niks op voorraad.![]()
Stomme baggersite![]()
* Kyara is teleurgesteld
Ik wilde deze:
[ afbeelding ]
Jij chauvinistquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:48 schreef pessie het volgende:
[..]
Jup! Ik hou van rood-wit-blauw. Al denk ik dat mocht er ooit een meisje komen hier in huis ik vrij snel op roze zou overstappen
ZGA10 geeft 10% korting bij Pimpyourkids, tis alvast iets...quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:55 schreef Kyara het volgende:
Ja en ook bij pimp your kids. Maar dan heb ik dus geen 25% korting. Nog even zoeken hoe het zit met verzendkosten.
Ja ze past de legging wel! Hoewel... ik wil graag dat ie past dus ik doe net alsofquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Name it verschilt ook per broek hoe het valt vind ik.
Maar goed ze groeit er vanzelf in Mignonne.
Past ze de grijze legging al? Die sluit wel wat nauwer aan denk ik?
Via MP een maat 74 scoren anders?
+1quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:46 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet dit topic niet meer volgen. Veels te leuk! En te duur
.
Oh jaaaaaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:54 schreef Juud79 het volgende:
Paar nieuwe Duns Sweden printjes.![]()
Edit!
Nog eentje gevonden, vind het wel wat voor het zusje van Muppet, van Gerberaatje.
[ afbeelding ]
neuh, dat komt vooral doordat zij op dr buik sliep en de oudste op dr rugquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
en Elin met r krullies, t valt me ook op dat ze een veel ronder achterhoofd heeft, waarschijnlijk omdat ze sneller rechtop zat/stond/lag/kroop of niet
hier net zo al begint zijn achterhoofd nu wat meer af te platten omdat ie t leven het mooist vind ..liggend.quote:Op woensdag 9 mei 2012 14:54 schreef mignonne het volgende:
[..]
neuh, dat komt vooral doordat zij op dr buik sliep en de oudste op dr rug![]()
Maar ze heeft sowieso vanaf het begin een veel ronder en uitstekender achterhoofd gehad dan de oudste, ik heb laatst de foto's er nog es op nageslagen maar het is echt een soort bone-structure verschil, net zoals de oudste een rond gezicht heeft en zij meer een wat langer gezicht ofzo.
pessie wat een lief badpakje <3
Grotere kast kopenquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben overigens koopmoe
ze hebben alles al ofzo, voor lex heb ik echt en verbod nu want t past niet meer in de kast en hij kan het echt nevernooitniet allemaal aan..en elin heeft ook wel genoeg![]()
Dat heb ik vandaag ook al een aantal keer gedaanquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik ben aldoor aan mandjes aan het vullen, en daarna de websites aan het afsluiten omdat ik ook al zat heb....er is alleen zoveel leuks.
Zal morgen ff maken. 't Is niet zo hobbezak als dat Hemading gelukkig, maar valt juist mooi smal met toch nog een chinomodel. Zal nu alvast een foto van de achterkant maken.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef mignonne het volgende:
Heb je toevallig een foto van het broekje aan?
Hier past de 3suisses chino nu nog prima, maar die was 35,- en dat was ik toch niet van plan om nog een keer neer te tellen voor een broekik verbaas me er over dat ik het überhaupt ervoor betaald heb
magoe, in een grotere maat zou k hem wel weer willen, het combineert zo leuk met sommige shirtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |