SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tovbe estagfirullaaaaah, gavur!quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 16:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn sokken? Heb ik niet. Ik gebruik boterhamzakjes
Lekker man, al dat zweet dat niet kan ontsnappenquote:Op zondag 29 april 2012 16:44 schreef Turquaz52 het volgende:
Mijn sokken? Heb ik niet. Ik gebruik boterhamzakjes
Echt een mooie stad en vooral in die jaren.quote:Op zondag 29 april 2012 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)pal-archives/100286/
quote:Op zondag 29 april 2012 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)pal-archives/100286/
Mijn sokkenquote:Op zondag 29 april 2012 16:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet en het is grijs.
Heb nooit sokken aan in huis.quote:Op zondag 29 april 2012 17:15 schreef Julis het volgende:
[..]. Tozz. Zoveel verschil is er niet. En waar zijn jouw sokken?!
Jij ook niet?! Ik ben het niet anders gewend om sokken te dragen thuis. Wie draagt er nog meer geen sokken thuis?quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Er staan echt indrukwekkende fotogalerijen op die site...
http://www.theatlantic.com/infocus/
Ik altijd, zomer, winter, herst, lente maakt voor mij niet uit.quote:Op zondag 29 april 2012 17:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij ook niet?! Ik ben het niet anders gewend om sokken te dragen thuis. Wie draagt er nog meer geen sokken thuis?
[..]. Deze site ook: http://www.boston.com/bigpicture/ En net als die site het verhaal achter de foto
.
Inderdaad, ook een mooie site.quote:Op zondag 29 april 2012 17:19 schreef Julis het volgende:
[..]. Deze site ook: http://www.boston.com/bigpicture/ En net als die site het verhaal achter de foto
.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:29 schreef Ayca het volgende:
Als je geen sokken draagt krijg je geen kindjes!!1!
Ik doe ze wel uit in de zomerquote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik altijd, zomer, winter, herst, lente maakt voor mij niet uit.
Als ik thuis kom moet ik gewoon (bijna) alle kleren uitdoen. Voel me anders niet op mijn gemak.quote:Op zondag 29 april 2012 17:19 schreef Julis het volgende:
Jij ook niet?! Ik ben het niet anders gewend om sokken te dragen thuis. Wie draagt er nog meer geen sokken thuis?
quote:Op zondag 29 april 2012 17:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Er staan echt indrukwekkende fotogalerijen op die site...
http://www.theatlantic.com/infocus/
Zoiets mis ik van/in Turkije. Ik wil het oude Turkije zien en Istanbul bewonderen waar je zoveel over heb gehoord.quote:Op zondag 29 april 2012 17:19 schreef Julis het volgende:
.
Boks.quote:
Boks.quote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik altijd, zomer, winter, herst, lente maakt voor mij niet uit.
Ik heb ze ook altijd aan. Blote voeten,quote:Op zondag 29 april 2012 17:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik altijd, zomer, winter, herfst, lente maakt voor mij niet uit.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:57 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik heb ze ook altijd aan. Blote voeten,.
Nog even geduld danquote:Op zondag 29 april 2012 18:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
woensdag pas. das het kutte
Speciaal voor jou dan.quote:Op zondag 29 april 2012 17:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Zoiets mis ik van/in Turkije. Ik wil het oude Turkije zien en Istanbul bewonderen waar je zoveel over heb gehoord.
Of is zoiets er wel?
quote:
Deze voor jou dan.quote:Op zondag 29 april 2012 18:00 schreef Weissman het volgende:
Ik loop wel eens buiten zonder sokken. En dan niet even op het strand ofzo. Die blikken van mensen; priceless.![]()
Bana meczup diyorlar maar dat is een ander verhaal![]()
Geen eckte sokkendrager zijnquote:Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef Julis het volgende:
[..]Hahaha. Wie zegt dat?
[..]
Ik doe ze wel uit in de zomer. Maar in de winter, herfst, lente leef ik als een held op sokken.
Ik altijd wel.quote:Op zondag 29 april 2012 17:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Boks.
[..]
Boks.
Of wacht, draag je het nou wel of niet?. Ik altijd wel of Ik altijd niet?
quote:Op zondag 29 april 2012 17:57 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ik heb ze ook altijd aan. Blote voeten,.
omgquote:Op zondag 29 april 2012 18:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=]http://istanbulresimleri.net/data/media/20/eski_istanbul_resimleri.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 18:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Blotevoeters zijn de voorlopers van de naturisten.
Ga dan niet.quote:Op zondag 29 april 2012 18:31 schreef Arcadia het volgende:
Zometeen dugun. Totaal geen zin in eigenlijk
quote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef AryaMehr het volgende:
Turkse vrouwen en bruiloften.
Gokyuzunde dugun var deseler, kadınlar merdiven kurmaya kalkar.
Wie verzint zo iets. Waarom doen mensen dit soort dingen. Waarom, waarom, waarom...quote:Op zondag 29 april 2012 18:46 schreef AryaMehr het volgende:
Helikopter en glitterpak. Turkswag represent.
Zoals vaker gezegd: Hitler, goed idee, verkeerd volk.quote:Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie verzint zo iets. Waarom doen mensen dit soort dingen. Waarom, waarom, waarom...
Echt hè?!quote:Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie verzint zo iets. Waarom doen mensen dit soort dingen. Waarom, waarom, waarom...
ff serieus. je bent die gelin en je toekomstige man doet zo'n dansje. Dat belooft toch weinig goeds voor de toekomst ?quote:
niet grappig.quote:Op zondag 29 april 2012 18:49 schreef Triggershot het volgende:
Zoals vaker gezegd: Hitler, goed idee, verkeerd volk.
Zeg eerlijk, wel gruwelijke dans he.quote:Op zondag 29 april 2012 18:53 schreef Weissman het volgende:
ff serieus. je bent die gelin en je toekomstige man doet zo'n dansje. Dat belooft toch weinig goeds voor de toekomst ?
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 18:20 schreef Arcadia het volgende:
Geen eckte sokkendrager zijn, valt me tegen hoor Jülide.
Hnggquote:Op zondag 29 april 2012 19:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Je plaatjes doen het niet.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 18:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
(...)
[ afbeelding ]
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=2922quote:Op zondag 29 april 2012 20:34 schreef zarGon het volgende:
[..],
,
. Lief!
De meeste foto's ken ik al. Maar ik wil dus een website alleen voor foto's van het oude Turkije, waar je in de tijd kan reizen..
Vergeleken met je leeftijdsgenoten bivakkeer jij echt aan het andere uiteinde van het spectrum (wat bepaalde zaken betreft) hè.quote:
Thanks.quote:Op zondag 29 april 2012 20:40 schreef Julis het volgende:
[..]
http://wowturkey.com/forum/viewtopic.php?t=2922
Moet je lid van worden om ze in het groot te bekijken. Ik had dus van die site heel veel foto's gevonden van Samsun, maar je mag de foto's dus niet plaatsen op andere sites. Ik ben er ook meteen lid van geworden
.
Waar zijn jouw sokken?!quote:Op zondag 29 april 2012 20:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
mijne is sowieso het mooist:
[ afbeelding ]
Hoelang heb je die laptop al? De randjes zien er nog netjes uit.quote:Op zondag 29 april 2012 20:43 schreef Blocko het volgende:
[..]
mijne is sowieso het mooist:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 april 2012 18:43 schreef AryaMehr het volgende:
Turkse vrouwen en bruiloften.
Gokyuzunde dugun var deseler, kadınlar merdiven kurmaya kalkar.
Dit is de unibody versie die geen last heeft van die kapotte randjes (wat ook gewoon een kwestie is van rustig dichtklappen).quote:Op zondag 29 april 2012 20:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoelang heb je die laptop al? De randjes zien er nog netjes uit.
Ah, dat is mooi voor jou!quote:Op zondag 29 april 2012 20:48 schreef Blocko het volgende:
[..]
Dit is de unibody versie die geen last heeft van die kapotte randjes (wat ook gewoon een kwestie is van rustig dichtklappen).
Weet ik, had ik ook last van.quote:bij de versie hiervoor zitten er harde afstand rubbertjes op de monitor zodat het scherm niet gelijk op de case zit. Die rubbertjes zijn zo geplaatst dat ze ervoor zorgen dat die randjes van de case afbrokkelen.
hierzo kan je mooi zien dat het probleem zich alleen voordoet op de plaats van dat rubbertje:
http://www.marccizravi.com/uploads/2010/02/CrackBook_close_up.jpg
deze is nog beter eigenlijk maar is onduidelijk: http://media.tumblr.com/tumblr_loo6fu6vNZ1qzeytp.jpg kijk naar de rubbertjes boven het scherm en de cracks op de case.
Als de zon schijnt wordt het ineens hip om dat te dragen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:44 schreef AliceWonder het volgende:
Mooi weer trouwens. Ineens. Sjaal voor niks meegenomen
.
Ze posten hier ook fotos van hun macbook dinges dus veel karakter hoef je er niet van te verwachtenquote:Op zondag 29 april 2012 20:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als de zon schijnt wordt het ineens hip om dat te dragen.
Duguns zijn zowat het lompste wat je kan meemaken in je leven.quote:Op zondag 29 april 2012 18:46 schreef AryaMehr het volgende:
Ze dragen ook zulke brillen als die gast op het begin in dat 'apachi dance' filmpje...quote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze posten hier ook fotos van hun macbook dinges dus veel karakter hoef je er niet van te verwachten
quote:Op zondag 29 april 2012 18:46 schreef AryaMehr het volgende:
Sanki omdat koninningquote:Op zondag 29 april 2012 21:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Straks werken en naar bed. Banane olm queensnight'tan. Benim kralicem mi aq ?
IES KOELTOER LAN !quote:
Idd, geen redenen om je als een idioot te gaan gedragenquote:
Slimme broeder.quote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, geen redenen om je als een idioot te gaan gedragen
Ja, is het tochquote:
MasAllah!quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoullilah broeder. Ik ben gezegend.
ik heb daar werkelijk nog nooit een reden voor nodig gehadquote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, geen redenen om je als een idioot te gaan gedragen
Leukere feestjes zijn er dan en is het ook wat drukker dan gewoonlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, is het toch(los van het feit dat er wat vuurwerk wordt afgestoken)
Of doe je lekker mee met de rage en ga je een lijstje maken met nieuwe voornemens, een schone lei, verplicht oliebollen eten en al het andere wat je gewoon het hele jaar door kan doen? (behalve vuurwerk afsteken dan)
Waar waar?quote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef sp3c het volgende:
drukker idd, dan is het gezelliger
daarom dus zometeen naar de stad
Lol, wie weet zie ik je zo danquote:Op zondag 29 april 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar waar?
Ik ga denk alkmaar, bijna een gewoonte geworden..
Nee ayca neeequote:
Who cares about the titlequote:Op zondag 29 april 2012 21:24 schreef sp3c het volgende:
altijd Den Haag maar dat is nu wel lame geworden, heet geeneens meer koninginnenach maar live my life festival ofzo
titel is niet correct maar het is zo lame dat ik het niet kan onthouden, iets culturelerigs iig
volgend jaar weer naar Utreg denk ik
Wat nee? Je wil me niet zien?quote:Op zondag 29 april 2012 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee ayca neee. Mojos ofwa?
Ben druk aan het verbouwen thuis... Eerst behang weghalen(rotklus) dit dat nu verven morgen laminaat.
Regel nog 2 danquote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef zarGon het volgende:
Mensen hier die zin hebben in okey? Ik verveel me momenteel..
Ok, heb halfuur de tijdquote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef zarGon het volgende:
Mensen hier die zin hebben in okey? Ik verveel me momenteel..
precies, ik ga ook gewoonquote:Op zondag 29 april 2012 21:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Who cares about the title. Als het maar gezellig is.
Ik ben toch niet alleen dan... We zien wel, als ik je tegenkom zeg ik hallo okequote:Op zondag 29 april 2012 21:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Oke, kom dan ben er rond half 12..
Je durft toch niet te komen
Mooie stenenquote:
Ik ben wel alleen tochquote:Op zondag 29 april 2012 21:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben toch niet alleen dan... We zien wel, als ik je tegenkom zeg ik hallo oke
Dubbelgeklikt?quote:Op zondag 29 april 2012 21:49 schreef Che_ het volgende:
1 steen van mij werd opeens helemaal wit, geen cijfer meer
Gösterge.quote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Che_ het volgende:
Wat is dat precies als je zelfde steen heb als die laatste op de stapel? Dan zie je em opeens ernaast bewegen
Oh, jij zit tegenover mijquote:
Niet eens mijn uitleg uit je hoofd geleerdquote:Op zondag 29 april 2012 21:56 schreef Che_ het volgende:
Wat is dat precies als je zelfde steen heb als die laatste op de stapel? Dan zie je em opeens ernaast bewegen
Je bent gewoon jaloersquote:Op zondag 29 april 2012 20:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze posten hier ook fotos van hun macbook dinges dus veel karakter hoef je er niet van te verwachten
Welke uitleg?quote:Op zondag 29 april 2012 22:04 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Oh, jij zit tegenover mij.
[..]
Niet eens mijn uitleg uit je hoofd geleerd?
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ten eerste is er een tweedeling tussen de kleuren. Rood en zwart worden als 'gekleurd' gezien. Indien de steen die geopend wordt op het begin rood of zwart is, is er een 'gekleurd' spel. Geel en blauw zijn de kleuren die bij een 'ongekleurd' spel horen.
-2 bij de rest als iemand een spel met ongekleurde steen uitspeelt.
-4 bij de rest als iemand een spel met gekleurde steen uitspeelt.
Dan heb je de 'okey'. De okey heeft dezelfde kleur als de geopende steen en is altijd het opeenvolgend getal.Voorbeeld: De geopende steen is een rode drie. De okey is in dit geval de rode vier. Als iemand het spel uitspeelt met een 'okey' worden de verminderde punten bij de rest verdubbeld.
-4 bij de rest als iemand een ongekleurd spel uitspeelt met een okey.
-8 bij de rest als iemand een gekleurd spel uitspeelt met een okey.
Hiernaast is er ook een 'gösterge' mogelijkheid. Dit houdt in dat je in je eerste beurt exact dezelfde steen als de geopende steen hebt en deze dan ook toont. Voorbeeld: De rode acht is geopend, dus de andere rode acht is de gösterge-steen.
-1 bij de rest als er een ongekleurde gösterge is.
-2 bij de rest als er een gekleurde gösterge is.
Oh en dan heb je ook de 'çift'(dubbel)-optie. Dit wil zeggen dat je stenen bestaan uit (7) paren van identieke stenen.
-8 punten bij de rest als iemand çift-spelend het spel uitspeelt.
-16 punten als iemand met çift-stenen, het spel ook nog eens uitspeelt met een okey.
Leuker dan fokken!?quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Met 'bekenden' alsnog een leuke tijddoder.
Eerste potje een gösterge bij een 'gekleurd' potje.quote:Op zondag 29 april 2012 22:17 schreef Che_ het volgende:
Hoe kan anisoptera 2 punten voorsprongen hebben op mij, we hebben allebei 2 potjes gewonnen
Amin.quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoullilah broeder. Ik ben gezegend.
Ik ben terug, hoor.quote:Op zondag 29 april 2012 22:26 schreef zarGon het volgende:
Maar goed, Che_ en anispotera hadden sowieso gewonnen. Het is tussen ons nu, Ayça.
quote:Op zondag 29 april 2012 22:28 schreef anisoptera het volgende:
Ayca, net had ik twee okeys. Ik wilde jou en zarGon tegelijk laten verliezen.
[..]
Ik ben terug, hoor.
Omdat ik 1 punt heb. Bij een gösterge zou ik 0 (of lager) punten hebben en zou het spel afgelopen zijn.quote:
Tegen Ayca en bots zekerquote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, drie potjes op een rij gewonnen..
Sorry, dat hartje was voor hetgene wat je zei, niet voor jou. Wist toen ook niet wie je wasquote:
Ja, weet ik. Dacht alleen dat je het toen wel wistquote:Op zondag 29 april 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry, dat hartje was voor hetgene wat je zei, niet voor jou. Wist toen ook niet wie je was. Maar goed, nu weet ik het.
Mooi. Is je UI een directe reflectie van jezelf?quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Dacht alleen dat je het toen wel wist.
zG'tje heeft wel account voor je.quote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil best een keer meedoen. Ik ben best aardig in Okey, als zeg ik het zelf.Moet je voor die site een account aanmaken of kan je ook zonder spelen?
Je hebt een account nodig. Is zo gepiept.quote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil best een keer meedoen, als er plaats is natuurlijk. Ik ben best aardig in Okey, als zeg ik het zelf.Moet je voor die site een account aanmaken of kan je ook zonder spelen?
Sure!quote:Op zondag 29 april 2012 23:01 schreef BestIEverHad het volgende:
M'n opa is half Turks, wat mij een deel Turks maakt. Ben verder Arabisch. Mag ik hier dan ook komen?
Kan helaas geen Turks, maar ga dit jaar wel naar Turkije op vakantie
.
Eerst je DNA laten keuren bij Borte en je BIR-certificaat halen bij Wammes of Turq.quote:Op zondag 29 april 2012 23:01 schreef BestIEverHad het volgende:
M'n opa is half Turks, wat mij een deel Turks maakt. Ben verder Arabisch. Mag ik hier dan ook komen?
.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eerst je DNA laten keuren bij Borte en je BIR-certificaat halen bij Wammes of Turq.
Daarna ontgroening (georganiseerd door zG) en dan ben je 1 van ons.
Ja, mag wel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:01 schreef BestIEverHad het volgende:
.
Zo zou ik het niet noemen, nee. Ik vond het gewoon een leuk plaatje. En jouw UI. Vertegenwoordigt die leeuw wel een directe reflectie van jouzelf?quote:Op zondag 29 april 2012 22:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi. Is je UI een directe reflectie van jezelf?
Zou je misschien mijn plaats willen overnemenquote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil best een keer meedoen, als er plaats is natuurlijk. Ik ben best aardig in Okey, als zeg ik het zelf.Moet je voor die site een account aanmaken of kan je ook zonder spelen?
Ik heb iets gemistquote:Op zondag 29 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eerst je DNA laten keuren bij Borte en je BIR-certificaat halen bij Wammes of Turq.
Achterlijke Jood. Eerst ga je weken zeiken over hoe ik te veel over DNA en wat nog meer praat - je hebt in die tijd meer gezeikt tegen en over mij dan dat ik ooit over DNA gerelateerde zaken heb geproken. Dan kun je na een jaar tijd nog steeds niet ophouden met je debiele grappen die de meeste van ons allang zat zijn. Che's grappen waren tenminste nog grappig, die van jou zijn ronduit irritant en storend. Ik kots je uit. Imbeciel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Achterlijke Jood. Eerst ga je weken zeiken over hoe ik te veel over DNA en wat nog meer praat - je hebt in die tijd meer gezeikt tegen en over mij dan dat ik ooit over DNA gerelateerde zaken heb geproken. Dan kun je na een jaar tijd nog steeds niet ophouden met je debiele grappen die de meeste van ons allang zat zijn. Che's grappen waren tenminste nog grappig, die van jou zijn ronduit irritant en storend. Ik kots je uit. Imbeciel.
Wat is er mis met midden-oostersquote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shit, ze is midden oosters, she is yours.
Oké, is goed. Ik heb net een account aangemaakt. Waar moet ik zijn?quote:Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Zou je misschien mijn plaats willen overnemen?
Dus, houd je veel van koekjes? Dus niet dat je er zo uitziet.quote:Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet noemen, nee. Ik vond het gewoon een leuk plaatje. En jouw UI. Vertegenwoordigt die leeuw wel een directe reflectie van jouzelf?
[..]
Zou je misschien mijn plaats willen overnemen?
quote:Op zondag 29 april 2012 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Achterlijke Jood. Eerst ga je weken zeiken over hoe ik te veel over DNA en wat nog meer praat - je hebt in die tijd meer gezeikt tegen en over mij dan dat ik ooit over DNA gerelateerde zaken heb geproken. Dan kun je na een jaar tijd nog steeds niet ophouden met je debiele grappen die de meeste van ons allang zat zijn. Che's grappen waren tenminste nog grappig, die van jou zijn ronduit irritant en storend. Ik kots je uit. Imbeciel.
Niks, maar Aryamehr en ik hebben een pact, Midden Oosterse meisjes zijn van hem, de Europese en Balkan zijn van mij.quote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wat is er mis met midden-oosters.
En ik dan ?quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks, maar Aryamehr en ik hebben een pact, Midden Oosterse meisjes zijn van hem, de Europese en Balkan zijn van mij.
Kamer 139, tafel 1.quote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, is goed. Ik heb net een account aangemaakt. Waar moet ik zijn?
Goede pact.quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks, maar Aryamehr en ik hebben een pact, Midden Oosterse meisjes zijn van hem, de Europese en Balkan zijn van mij.
Thanks! Okey salonu 139.quote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, is goed. Ik heb net een account aangemaakt. Waar moet ik zijn?
Is ook een Irakees meisje die hier heel af en toe post, leek me mogelijk dat jullie vriendinnen waren, maar niet dus.quote:
Ga je voor me koken?quote:
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 29 april 2012 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw oorsprong ligt in Spanje, juist?
Haha nee, ik ben nieuwquote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is ook een Irakees meisje die hier heel af en toe post, leek me mogelijk dat jullie vriendinnen waren, maar niet dus.
Mams heeft gemaakt, maare goed.. Wat wil je dat ik maak? Beetje simpel gerecht hoop ik want, ik moet zo slapen, morgen vroeg op..quote:
Hadi iyi geceler, Allah rahatlik versin.quote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben slapen beste matties en vrienden en jij!
xx ii geceler..
Koken?quote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben slapen beste matties en vrienden en jij!
xx ii geceler..
Eyvallah sagol birader, sanada..quote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hadi iyi geceler, Allah rahatlik versin.
Tss ik ga wel gezellig met mams roddelenquote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mams heeft gemaakt, maare goed.. Wat wil je dat ik maak? Beetje simpel gerecht hoop ik want, ik moet zo slapen, morgen vroeg op..
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Mams heeft gemaakt, maare goed.. Wat wil je dat ik maak? Beetje simpel gerecht hoop ik want, ik moet zo slapen, morgen vroeg op..
Welke? Er zijn veelquote:
Oké. Ik moet zo te zien wel even Java updaten, dus nog eventjes wachten.quote:Op zondag 29 april 2012 23:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://gamyun.net/okey, elemaal onderaan.
quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 00:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ook. Abi, birader, kardes/kardas etc.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm... Daarom zeggen al die hangjongeren zeker birader? Ik dacht dat ze gewoon het Engels aan het verkrachten waren
Iranquote:Op zondag 29 april 2012 23:20 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Welke? Er zijn veel
oke nu voel ik me dom dat ik dit niet snap.
Wat wil je nou zeggen? Ik mag het niet meer zeggen ofzo?quote:
Shiraz.quote:Op zondag 29 april 2012 23:24 schreef BestIEverHad het volgende:
Waar uit Iran? Gewoon de hoofdstad?
Iranezen
Nee, wel de eerste uitzending wat meegekregen maar plaatsvervangende schaamte man.quote:
Cool.quote:
We're Persian misquote:
Kan ik mij voorstellen. Veel van hen zijn Joods trouwens.quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, wel de eerste uitzending wat meegekregen maar plaatsvervangende schaamte man.
Ach, geen probleem. Ik ben er ook niet zo veel mee bezig.quote:
quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef BestIEverHad het volgende:
Cool.
Ik kan een paar woorden in Farsi.
Chai mikhoram en dooset daram of ashghetam ofzo.
Neem haar maar arya, ik trek mij terug.quote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ach, geen probleem. Ik ben er ook niet zo veel mee bezig.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neem haar maar arya, ik trek mij terug.
Ja klopt, die homo sowieso.quote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kan ik mij voorstellen. Veel van hen zijn Joods trouwens.
Agah chtogi?quote:Op zondag 29 april 2012 23:26 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Cool.
Ik kan een paar woorden in Farsi.
Chai mikhoram en dooset daram of ashghetam ofzo.
Waar was je al die tijd.quote:Op zondag 29 april 2012 23:27 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Ach, geen probleem. Ik ben er ook niet zo veel mee bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |