Niks, maar Aryamehr en ik hebben een pact, Midden Oosterse meisjes zijn van hem, de Europese en Balkan zijn van mij.quote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Wat is er mis met midden-oosters.
En ik dan ?quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks, maar Aryamehr en ik hebben een pact, Midden Oosterse meisjes zijn van hem, de Europese en Balkan zijn van mij.
Kamer 139, tafel 1.quote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, is goed. Ik heb net een account aangemaakt. Waar moet ik zijn?
Goede pact.quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niks, maar Aryamehr en ik hebben een pact, Midden Oosterse meisjes zijn van hem, de Europese en Balkan zijn van mij.
Thanks! Okey salonu 139.quote:Op zondag 29 april 2012 23:13 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, is goed. Ik heb net een account aangemaakt. Waar moet ik zijn?
Is ook een Irakees meisje die hier heel af en toe post, leek me mogelijk dat jullie vriendinnen waren, maar niet dus.quote:
Ga je voor me koken?quote:
Pertinent onwaar.quote:Op zondag 29 april 2012 23:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw oorsprong ligt in Spanje, juist?
Haha nee, ik ben nieuwquote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is ook een Irakees meisje die hier heel af en toe post, leek me mogelijk dat jullie vriendinnen waren, maar niet dus.
Mams heeft gemaakt, maare goed.. Wat wil je dat ik maak? Beetje simpel gerecht hoop ik want, ik moet zo slapen, morgen vroeg op..quote:
Hadi iyi geceler, Allah rahatlik versin.quote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben slapen beste matties en vrienden en jij!
xx ii geceler..
Koken?quote:Op zondag 29 april 2012 23:17 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben slapen beste matties en vrienden en jij!
xx ii geceler..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |