Eerst je DNA laten keuren bij Borte en je BIR-certificaat halen bij Wammes of Turq.quote:Op zondag 29 april 2012 23:01 schreef BestIEverHad het volgende:
M'n opa is half Turks, wat mij een deel Turks maakt. Ben verder Arabisch. Mag ik hier dan ook komen?
Kan helaas geen Turks, maar ga dit jaar wel naar Turkije op vakantie
.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eerst je DNA laten keuren bij Borte en je BIR-certificaat halen bij Wammes of Turq.
Daarna ontgroening (georganiseerd door zG) en dan ben je 1 van ons.
Ja, mag wel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:01 schreef BestIEverHad het volgende:
M'n opa is half Turks, wat mij een deel Turks maakt. Ben verder Arabisch. Mag ik hier dan ook komen?
Kan helaas geen Turks, maar ga dit jaar wel naar Turkije op vakantie
.
Zo zou ik het niet noemen, nee. Ik vond het gewoon een leuk plaatje. En jouw UI. Vertegenwoordigt die leeuw wel een directe reflectie van jouzelf?quote:Op zondag 29 april 2012 22:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mooi. Is je UI een directe reflectie van jezelf?
Zou je misschien mijn plaats willen overnemenquote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil best een keer meedoen, als er plaats is natuurlijk. Ik ben best aardig in Okey, als zeg ik het zelf.Moet je voor die site een account aanmaken of kan je ook zonder spelen?
Ik heb iets gemistquote:Op zondag 29 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Eerst je DNA laten keuren bij Borte en je BIR-certificaat halen bij Wammes of Turq.
Achterlijke Jood. Eerst ga je weken zeiken over hoe ik te veel over DNA en wat nog meer praat - je hebt in die tijd meer gezeikt tegen en over mij dan dat ik ooit over DNA gerelateerde zaken heb geproken. Dan kun je na een jaar tijd nog steeds niet ophouden met je debiele grappen die de meeste van ons allang zat zijn. Che's grappen waren tenminste nog grappig, die van jou zijn ronduit irritant en storend. Ik kots je uit. Imbeciel.quote:Op zondag 29 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 april 2012 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Achterlijke Jood. Eerst ga je weken zeiken over hoe ik te veel over DNA en wat nog meer praat - je hebt in die tijd meer gezeikt tegen en over mij dan dat ik ooit over DNA gerelateerde zaken heb geproken. Dan kun je na een jaar tijd nog steeds niet ophouden met je debiele grappen die de meeste van ons allang zat zijn. Che's grappen waren tenminste nog grappig, die van jou zijn ronduit irritant en storend. Ik kots je uit. Imbeciel.
Wat is er mis met midden-oostersquote:Op zondag 29 april 2012 23:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Shit, ze is midden oosters, she is yours.
Oké, is goed. Ik heb net een account aangemaakt. Waar moet ik zijn?quote:Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Zou je misschien mijn plaats willen overnemen?
Dus, houd je veel van koekjes? Dus niet dat je er zo uitziet.quote:Op zondag 29 april 2012 23:09 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Zo zou ik het niet noemen, nee. Ik vond het gewoon een leuk plaatje. En jouw UI. Vertegenwoordigt die leeuw wel een directe reflectie van jouzelf?
[..]
Zou je misschien mijn plaats willen overnemen?
quote:Op zondag 29 april 2012 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Achterlijke Jood. Eerst ga je weken zeiken over hoe ik te veel over DNA en wat nog meer praat - je hebt in die tijd meer gezeikt tegen en over mij dan dat ik ooit over DNA gerelateerde zaken heb geproken. Dan kun je na een jaar tijd nog steeds niet ophouden met je debiele grappen die de meeste van ons allang zat zijn. Che's grappen waren tenminste nog grappig, die van jou zijn ronduit irritant en storend. Ik kots je uit. Imbeciel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |