Tegen Ayca en bots zekerquote:Op zondag 29 april 2012 22:39 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, drie potjes op een rij gewonnen..
Sorry, dat hartje was voor hetgene wat je zei, niet voor jou. Wist toen ook niet wie je wasquote:
Ja, weet ik. Dacht alleen dat je het toen wel wistquote:Op zondag 29 april 2012 22:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry, dat hartje was voor hetgene wat je zei, niet voor jou. Wist toen ook niet wie je was. Maar goed, nu weet ik het.
Mooi. Is je UI een directe reflectie van jezelf?quote:Op zondag 29 april 2012 22:55 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Dacht alleen dat je het toen wel wist.
zG'tje heeft wel account voor je.quote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil best een keer meedoen. Ik ben best aardig in Okey, als zeg ik het zelf.Moet je voor die site een account aanmaken of kan je ook zonder spelen?
Je hebt een account nodig. Is zo gepiept.quote:Op zondag 29 april 2012 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik wil best een keer meedoen, als er plaats is natuurlijk. Ik ben best aardig in Okey, als zeg ik het zelf.Moet je voor die site een account aanmaken of kan je ook zonder spelen?
Sure!quote:Op zondag 29 april 2012 23:01 schreef BestIEverHad het volgende:
M'n opa is half Turks, wat mij een deel Turks maakt. Ben verder Arabisch. Mag ik hier dan ook komen?
Kan helaas geen Turks, maar ga dit jaar wel naar Turkije op vakantie
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |