Idd, geen redenen om je als een idioot te gaan gedragenquote:
Slimme broeder.quote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, geen redenen om je als een idioot te gaan gedragen
Ja, is het tochquote:
MasAllah!quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hamdoullilah broeder. Ik ben gezegend.
ik heb daar werkelijk nog nooit een reden voor nodig gehadquote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, geen redenen om je als een idioot te gaan gedragen
Leukere feestjes zijn er dan en is het ook wat drukker dan gewoonlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 21:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, is het toch(los van het feit dat er wat vuurwerk wordt afgestoken)
Of doe je lekker mee met de rage en ga je een lijstje maken met nieuwe voornemens, een schone lei, verplicht oliebollen eten en al het andere wat je gewoon het hele jaar door kan doen? (behalve vuurwerk afsteken dan)
Waar waar?quote:Op zondag 29 april 2012 21:21 schreef sp3c het volgende:
drukker idd, dan is het gezelliger
daarom dus zometeen naar de stad
Lol, wie weet zie ik je zo danquote:Op zondag 29 april 2012 21:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar waar?
Ik ga denk alkmaar, bijna een gewoonte geworden..
Nee ayca neeequote:
Who cares about the titlequote:Op zondag 29 april 2012 21:24 schreef sp3c het volgende:
altijd Den Haag maar dat is nu wel lame geworden, heet geeneens meer koninginnenach maar live my life festival ofzo
titel is niet correct maar het is zo lame dat ik het niet kan onthouden, iets culturelerigs iig
volgend jaar weer naar Utreg denk ik
Wat nee? Je wil me niet zien?quote:Op zondag 29 april 2012 21:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee ayca neee. Mojos ofwa?
Ben druk aan het verbouwen thuis... Eerst behang weghalen(rotklus) dit dat nu verven morgen laminaat.
Regel nog 2 danquote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef zarGon het volgende:
Mensen hier die zin hebben in okey? Ik verveel me momenteel..
Ok, heb halfuur de tijdquote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef zarGon het volgende:
Mensen hier die zin hebben in okey? Ik verveel me momenteel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |