SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Ik kreeg het wel. Gelijke monniken en zo...quote:Op zondag 29 april 2012 11:43 schreef leeell het volgende:
[..]
zou raar zijn als ik 3 uurtjes zou werken op een dag (à 2 tientjes loon) en dan 6 euro aan reisshit zou krijgen.
Walgelijke constatering. Mijn maag draait zich omquote:
mja, misg maar even voorleggenquote:Op zondag 29 april 2012 11:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kreeg het wel. Gelijke monniken en zo...
[ afbeelding ]
Dat plaatje.quote:Op zondag 29 april 2012 11:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel slecht dat ik het zelf post maar ach..
Rezquote:Op zondag 29 april 2012 11:49 schreef Renesite het volgende:
Cosmo.
Ikke.
Trollscience.
en wie nog meer?
gast !quote:
beach ook zeker jaquote:Op zondag 29 april 2012 11:51 schreef Renesite het volgende:
En Beach en die ander doen het toch ook?
plastic_kak.quote:Op zondag 29 april 2012 11:51 schreef Renesite het volgende:
En Beach en die ander doen het toch ook?
die ziet eruit als een verkrachter jongequote:
Nickelodeon.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Trollscience het volgende:
Waar zijn jullie eigenlijk besmet geraakt met homoseksualiteit?
spot on,quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus was is de gay7 lijst van arg7?
Cosmo
Troll
2happy4u
Rene
Beach (hetero maar dat boeit niet)
Bob (doet alsof hij homo is)
Plastic_zak (hij zal ontkennen)
In de kerk, tijdens het koor.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Trollscience het volgende:
Waar zijn jullie eigenlijk besmet geraakt met homoseksualiteit?
quote:
leell is toch een echte relnicht.quote:
quote:
niks mis met mannenliefde, mits intellectueel, fysiek, nee dankje.quote:
Ik wel, maar te.quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Renesite het volgende:
Ik hoor leeell nooit over een meissie... Hmm...
niet mijn foto incluis vriendin gezien hebben in USquote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Renesite het volgende:
Ik hoor leeell nooit over een meissie... Hmm...
nee hoor, heb het er hier amper over hoorquote:
Allemaal om te verhullen natuurlijk, je praat jezelf klem knul.quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef leeell het volgende:
[..]
niet mijn foto incluis vriendin gezien hebben in US
henkie is ook best gayquote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus was is de gay7 lijst van arg7?
Cosmo
Troll
2happy4u
Rene
Beach (hetero maar dat boeit niet)
Bob (doet alsof hij homo is)
Plastic_zak (hij zal ontkennen)
Heb jij ook een vriendin gehad? Mijne heette Lisa. Toffe ouders had ze trouwens, als het alleen om de schoonouders ging zou ik met haar gaan.quote:
niet alleen gehadquote:Op zondag 29 april 2012 11:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aj zei dat jullie geejsex hebben gehad
ach, ik vind je geaardheid niet is wat je hoeft te verdedigen, liefde kent geen grenzen, je moet doen wat je gelukkig maakt,quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Allemaal om te verhullen natuurlijk, je praat jezelf klem knul.
Nee niet echt verder gekomen dan het handjes vasthouden en sms-stalken. Waren wel leuke 'schoonouders'.quote:Op zondag 29 april 2012 11:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heb jij ook een vriendin gehad? Mijne heette Lisa. Toffe ouders had ze trouwens, als het alleen om de schoonouders ging zou ik met haar gaan..
Ik maak maar een grapjequote:Op zondag 29 april 2012 11:58 schreef leeell het volgende:
[..]
ach, ik vind je geaardheid niet is wat je hoeft te verdedigen, liefde kent geen grenzen, je moet doen wat je gelukkig maakt,
ik zal niet ontkennen dat het niet ooit gaat gebeuren hoor, maar nee, tot nu toe enkel gevallen op de vrouwenn
quote:Op zondag 29 april 2012 11:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik dacht dat leell een oogje op mij had..
Moet nog wel de ouders van Rez ontmoeten.quote:Op zondag 29 april 2012 11:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee niet echt verder gekomen dan het handjes vasthouden en sms-stalken. Waren wel leuke 'schoonouders'.
En daarnaast nog leuke vriendinnen gehad. We noemen dat tegenwoordig faghags.
hoe dat zo, ze ouders weten het toch wel.quote:Op zondag 29 april 2012 12:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet nog wel de ouders van Rez ontmoeten.. Maar dat stel ik wel 30 jaar uit ofzo.
.
Patrick moest na 2 weken alquote:Op zondag 29 april 2012 12:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet nog wel de ouders van Rez ontmoeten.. Maar dat stel ik wel 30 jaar uit ofzo.
.
Dus terwijl je typt?quote:Op zondag 29 april 2012 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
niet alleen gehad
we hebben het nu nogsteeds
Waarom denk je dat Henkie er niet is? Die heeft z'n mond vol op dit moment.quote:
Ze weten nog niet wat hij steeds in Amsterdam doet.quote:Op zondag 29 april 2012 12:01 schreef leeell het volgende:
[..]
hoe dat zo, ze ouders weten het toch wel.
Dat is snel.quote:
Ja echt echt.quote:Op zondag 29 april 2012 12:01 schreef 2Happy4U het volgende:
Cosjen, hebben jij en Rez nou wat dan? Gewoon echt echt
Just get over it, vond ik. Want zíjn moeder heb ik nóg eerder ontmoet.quote:
Oh tof in dat gevalquote:
dus ze weten dat ie gay is maar niet dat ie een vriend heeft ?quote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ze weten nog niet wat hij steeds in Amsterdam doet..
[..]
Dat is snel..
[..]
Ja echt echt.
Naar de hoeren!quote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ze weten nog niet wat hij steeds in Amsterdam doet..
Neuh. Dat zijn allemaal enge oude heaumeauxquote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef Beach het volgende:
[HOMO] #3110 - Genante situaties op het werk
Videomarker dit-dat. Geen idee... ben gestopt bij fotobewerking.quote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef leeell het volgende:
hoe rezise je filmpjes van een galaxy s2 naar een normale ratio, zo heel hoog en smal filmpje heb ik nu, niet te uploaden naar de jewtube is dat man,
en via youtube 4:3 resizen is ook geen porum
Mjah.quote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Just get over it, vond ik. Want zíjn moeder heb ik nóg eerder ontmoet.
quote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oh tof in dat gevalIk dacht dat het fake was
Maar verder ken ik hem ook nauwelijks
Maar tof
Het is een stap.quote:Op zondag 29 april 2012 12:02 schreef leeell het volgende:
[..]
dus ze weten dat ie gay is maar niet dat ie een vriend heeft ?
ach, dan is die stap toch niet zo groot
Oh ja dat vinden ze ook goed.quote:
Goed topic, daar post ik regelmatig.quote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef Beach het volgende:
[HOMO] #3110 - Genante situaties op het werk
Poolen, winkelen en dat soort crap.quote:Op zondag 29 april 2012 12:03 schreef Renesite het volgende:
Sterker nog... wat zegt hij tegen zijn ouders als hij naar Amsterdam gaat? De mijne zouden zeggen: 'Wat moet jij daar steeds?'
Hoezo noem je ons oud?quote:Op zondag 29 april 2012 12:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuh. Dat zijn allemaal enge oude heaumeaux
Jewtubequote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef leeell het volgende:
hoe rezise je filmpjes van een galaxy s2 naar een normale ratio, zo heel hoog en smal filmpje heb ik nu, niet te uploaden naar de jewtube is dat man,
en via youtube 4:3 resizen is ook geen porum
mja mja, waarom gebruiken ze zulke onkarante ratio'squote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Videomarker dit-dat. Geen idee... ben gestopt bij fotobewerking.
Die ouders zijn ook niet naief of zo hoor. Die weten donders goed wat hij daar doet. Ik zweer.quote:Op zondag 29 april 2012 12:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Poolen, winkelen en dat soort crap..
[..]
Hoezo noem je ons oud?
Wij zijn niet oud.quote:Op zondag 29 april 2012 12:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die ouders zijn ook niet naief of zo hoor. Die weten donders goed wat hij daar doet. Ik zweer.
En oud? Ja nou![]()
Quarterlife-crisis komt bijna.quote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Trollscience het volgende:
Zit je al in je midlife-crisis Cosmo?
Maare, stel zelf eens voor om die ouders te ontmoeten. Kunnen best toffe ouders zijn, Patrick loopt soms echt weg met die van mij. Ze zijn laatst gaan winkelen samen voor schoenenquote:
Je weet dat ik het niet zo met ouders heb he?quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maare, stel zelf eens voor om die ouders te ontmoeten. Kunnen best toffe ouders zijn, Patrick loopt soms echt weg met die van mij. Ze zijn laatst gaan winkelen samen voor schoenen!!!!!!!!!!!!!
Inderdaadquote:
It only gets better. Er zijn er genoeg die diverse zaken wel accepteren en gewoon leuk zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet zo met ouders heb he?.
een collega op werk kwam naar me toe vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Trollscience het volgende:
Zit je al in je midlife-crisis Cosmo?
Ik ben nu 22, bijna 23, en voor mijn gevoel gaat de tijd opeens snel de laatste jaren. En ik merk nu al dat mijn lichaam ouder wordt, terwijl ik nog jong ben.quote:Op zondag 29 april 2012 12:10 schreef leeell het volgende:
[..]
een collega op werk kwam naar me toe vandaag
een gozer van 47, zit ik altijd mee te dollen, geweldige gast
zn dochter is pas zwanger geraakt, dus iedereen nu voor de grap : Hè Opa!, je wordt oud en versleten etc etc.
normaliter gaat ie er lachend op in
komt ie vandaag naar me toe en zegt; alex, ik word echt oud, alles doet me zeer me knie en me heupen, heb me hele leven 60-80 uur in de week gewerkt ik ben kapot (47 he)
toen schrok ik wel ff, je zag echt dat ie zich nu realiseerde dat ie aan het aftakelen was
ben ik ook wel bang voor, oud worden![]()
feliquote:
Succes.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Renesite het volgende:
Ik ga mijzelf eventjes ontdoen van kleding en mijzelf nakend bewonderen in de natte cel. Joe!
Onheus van mequote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Henkie94 het volgende:
Ik durf niet te posten want Rene is er weer.
Je bent 18 dus het is legaal.quote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Henkie94 het volgende:
Ik durf niet te posten want Rene is er weer.
quote:
Jij bent gay, dus dansende jongens zou je leuk moeten vinden.quote:
walgelijke aantijgingquote:Op zondag 29 april 2012 13:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent gay, dus dansende jongens zou je leuk moeten vinden.
nee de aantijging.quote:
woahquote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 29 april 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was shoppen in amsterdam met moeder en vriendin moeder+dochter. Mn benen zijn dood nu.
Precies mijn gedachten jaquote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee niks.Dacht fuck it, ik ga niet 15-20 euro uitgeven aan een shirt dat ik maar een keer aan doe verdikkeme.
Wel twee lieve jurkjes.
vreselijk druk ook he?quote:Op zondag 29 april 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was shoppen in amsterdam met moeder en vriendin moeder+dochter. Mn benen zijn dood nu.
waarom kwamen jullie geen boks gevenquote:Op zondag 29 april 2012 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we keken naar jullie, we zaten bij die bankjes bij het blauwe bord jwz.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we keken naar jullie, we zaten bij die bankjes bij het blauwe bord jwz.
Terechte.quote:
Weet niet, was in Noord.quote:
ieuwwwquote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waarom kwamen jullie geen boks geven
quote:
Huh.quote:Op zondag 29 april 2012 16:57 schreef Trollscience het volgende:
Whehe ik kwam Rez en Cosmo in het Oostenrijks tegen, samen hand in hand, mijn hart ontdooide![]()
.
hahaquote:Op zondag 29 april 2012 17:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]beetje veel worst vr in 1 keer
![]()
![]()
haha
gr van anja
Eén of andere koffiequote:Op zondag 29 april 2012 17:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen?.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eén of andere koffie
Een lelijke camera voor de iPhone
die krijg ik ook!!!quote:Op zondag 29 april 2012 17:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Eén of andere koffie
Een lelijke camera voor de iPhone
Watquote:Op zondag 29 april 2012 17:43 schreef Trollscience het volgende:
Cosmo ga eens weg, even kijken of ik die reclame dan nog steeds krijg.
Oud genoeg om te pingen :$ :Squote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hey pop, hoe oud was jij ook alweer?
Gatver alsof ik jou zou pingen. Ik wou alleen even kijken of de gevoelsleeftijd bij de echte hoorde.quote:
No offence taken, maar je hebt me nog nooit ontmoet dushiquote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
No offense, maar jij bent gayer dan ik.
Mijn inschattingsvermogen is meesterlijk goed.quote:Op zondag 29 april 2012 17:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
No offence taken, maar je hebt me nog nooit ontmoet dushi
*fapfap*quote:Op zondag 29 april 2012 17:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik hou van mezelf, zo heerlijk arrogant.
Oké, en klopt het..quote:Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gatver alsof ik jou zou pingen. Ik wou alleen even kijken of de gevoelsleeftijd bij de echte hoorde.
So what?quote:Op zondag 29 april 2012 17:49 schreef Trollscience het volgende:
Omg Cosmo die een duimpje als PI gebruikt ff foto maken
xDDquote:
Ga ik ook kopen ja. Maar weet nog niet welk.quote:Op zondag 29 april 2012 17:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je zal toch een iPhone of HTC kopen? Dan kunnen we WA
HTCquote:Op zondag 29 april 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga ik ook kopen ja. Maar weet nog niet welk.
Note.quote:Op zondag 29 april 2012 17:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ga ik ook kopen ja. Maar weet nog niet welk.
>implyingquote:Op zondag 29 april 2012 17:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom wil je haar vagina Troll? Jij bent homo weetjenog.
Misschienquote:
Je had mij 5 geschat?quote:
quote:
Arme Cashquote:Op zondag 29 april 2012 17:54 schreef Angel-Joy het volgende:
En nee, mijn vagina is alleen voor mezelf.
Je zit redelijk in de buurt ja.quote:Op zondag 29 april 2012 17:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien
[..]
Je had mij 5 geschat?
koop een htc PtR
En nee, mijn vagina is alleen voor mezelf.
Iets recents wat je mooi vind, loop gewoon een winkel binnen. (KPN hier, nog nooit een klacht gehad) En voor een abo, tsja iets laags met veel internet in jouw geval.quote:
Hoe bedoel je.quote:Op zondag 29 april 2012 17:57 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ohja sorry eerst je kastmomentje nog.
Volgens mij weet ik al waarom, maar goed, ik zal maar niks zeggen.quote:
Oh, maar Cash hoort bij mij, dusquote:
Op internet gewoon per provider kijken.quote:
Waarom? Impliceer je iets? Ik beoordeel (zoals een echte homo) alleen maar op hoe je overkomt.quote:Op zondag 29 april 2012 17:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik al waarom, maar goed, ik zal maar niks zeggen.
[..]
Oh, maar Cash hoort bij mij, dus
Gewoon onbeperkt whatsappen en internet jwz toch PtR
kUTUSER BANquote:Op zondag 29 april 2012 17:58 schreef Trollscience het volgende:
Cosmo is echt een heel onvoorspelbare user, soms post hij de meest chaotische dingen. Heerlijk.
Kom dan, jonguh! Ik zal je eens laten zien hoe homo je wel niet bent.quote:
Ok.quote:Op zondag 29 april 2012 18:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kom dan, jonguh! Ik zal je eens laten zien hoe homo je wel niet bent.
Russisch.quote:
Privet Beachel,quote:
Zdravstvuyte*quote:
Spasibo.quote:
Wat is dat voor een taalquote:Op zondag 29 april 2012 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dagsdj jdjajdasa sadsjasg ggsdaa ?
kak dela kbtjequote:Op zondag 29 april 2012 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dagsdj jdjajdasa sadsjasg ggsdaa ?
有这样的比我听了quote:Op zondag 29 april 2012 18:10 schreef Trollscience het volgende:
Ja de voertaal is Nederlands hier.
Kus.
quote:Op zondag 29 april 2012 18:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zal eens kak in jouw gezicht achterlaten ja![]()
![]()
[..]
algemeen dood russisch, barbaar
Geen slavinken met gekruide krieltjes en bacon hebben gegeten.quote:Op zondag 29 april 2012 18:54 schreef Zeroku het volgende:
Geen gefileerde kip met ananas hebben gegeten.
Deze vrouw.quote:
Niks mis mee.quote:
KB toont biseksuele eigenschappen!quote:
Ik heb nog maar een uur m'n kleren aanquote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Meh ok.
Ptr kleed jij je maar uit dan.
Pics?quote:Op zondag 29 april 2012 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een uur m'n kleren aan
Niks mis met mannen die jurkjes dragen.quote:
Euhm..quote:Op zondag 29 april 2012 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die jurkjes dragen.
Is sexy hoor.quote:
Je zit hier in een SC met veel homo's.quote:
En dan opeens wordt het een tent..quote:Op zondag 29 april 2012 19:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niks mis met mannen die jurkjes dragen.
Samen met mij in een jurkje?quote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan opeens wordt het een tent..
Flauw KBquote:Op zondag 29 april 2012 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan opeens wordt het een tent..
quote:Op zondag 29 april 2012 19:23 schreef Henkie94 het volgende:
Snowbells lurkt mijn fobo, davinniknieliev
niemandvindjoulievquote:Op zondag 29 april 2012 19:23 schreef Henkie94 het volgende:
Snowbells lurkt mijn fobo, davinniknieliev
Kan gebeuren.quote:
Gemeen.quote:
Hey.quote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Klopt, normale mensen tonen geen emotie bij een Henk.
Kus.quote:Op zondag 29 april 2012 19:27 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
[..]
Gemeen.
Weet ik toch.
[..]
Hey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |