feliquote:
Succes.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Renesite het volgende:
Ik ga mijzelf eventjes ontdoen van kleding en mijzelf nakend bewonderen in de natte cel. Joe!
Onheus van mequote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Henkie94 het volgende:
Ik durf niet te posten want Rene is er weer.
Je bent 18 dus het is legaal.quote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Henkie94 het volgende:
Ik durf niet te posten want Rene is er weer.
quote:
Jij bent gay, dus dansende jongens zou je leuk moeten vinden.quote:
walgelijke aantijgingquote:Op zondag 29 april 2012 13:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent gay, dus dansende jongens zou je leuk moeten vinden.
nee de aantijging.quote:
woahquote:
Terechte klacht.quote:Op zondag 29 april 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was shoppen in amsterdam met moeder en vriendin moeder+dochter. Mn benen zijn dood nu.
Precies mijn gedachten jaquote:Op zondag 29 april 2012 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee niks.Dacht fuck it, ik ga niet 15-20 euro uitgeven aan een shirt dat ik maar een keer aan doe verdikkeme.
Wel twee lieve jurkjes.
vreselijk druk ook he?quote:Op zondag 29 april 2012 17:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Was shoppen in amsterdam met moeder en vriendin moeder+dochter. Mn benen zijn dood nu.
waarom kwamen jullie geen boks gevenquote:Op zondag 29 april 2012 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we keken naar jullie, we zaten bij die bankjes bij het blauwe bord jwz.
quote:Op zondag 29 april 2012 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
we keken naar jullie, we zaten bij die bankjes bij het blauwe bord jwz.
Terechte.quote:
Weet niet, was in Noord.quote:
ieuwwwquote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waarom kwamen jullie geen boks geven
quote:
Huh.quote:Op zondag 29 april 2012 16:57 schreef Trollscience het volgende:
Whehe ik kwam Rez en Cosmo in het Oostenrijks tegen, samen hand in hand, mijn hart ontdooide![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |