Maare, stel zelf eens voor om die ouders te ontmoeten. Kunnen best toffe ouders zijn, Patrick loopt soms echt weg met die van mij. Ze zijn laatst gaan winkelen samen voor schoenenquote:
Je weet dat ik het niet zo met ouders heb he?quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maare, stel zelf eens voor om die ouders te ontmoeten. Kunnen best toffe ouders zijn, Patrick loopt soms echt weg met die van mij. Ze zijn laatst gaan winkelen samen voor schoenen!!!!!!!!!!!!!
Inderdaadquote:
It only gets better. Er zijn er genoeg die diverse zaken wel accepteren en gewoon leuk zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 12:09 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je weet dat ik het niet zo met ouders heb he?.
een collega op werk kwam naar me toe vandaagquote:Op zondag 29 april 2012 12:08 schreef Trollscience het volgende:
Zit je al in je midlife-crisis Cosmo?
Ik ben nu 22, bijna 23, en voor mijn gevoel gaat de tijd opeens snel de laatste jaren. En ik merk nu al dat mijn lichaam ouder wordt, terwijl ik nog jong ben.quote:Op zondag 29 april 2012 12:10 schreef leeell het volgende:
[..]
een collega op werk kwam naar me toe vandaag
een gozer van 47, zit ik altijd mee te dollen, geweldige gast
zn dochter is pas zwanger geraakt, dus iedereen nu voor de grap : Hè Opa!, je wordt oud en versleten etc etc.
normaliter gaat ie er lachend op in
komt ie vandaag naar me toe en zegt; alex, ik word echt oud, alles doet me zeer me knie en me heupen, heb me hele leven 60-80 uur in de week gewerkt ik ben kapot (47 he)
toen schrok ik wel ff, je zag echt dat ie zich nu realiseerde dat ie aan het aftakelen was
ben ik ook wel bang voor, oud worden![]()
feliquote:
Succes.quote:Op zondag 29 april 2012 12:13 schreef Renesite het volgende:
Ik ga mijzelf eventjes ontdoen van kleding en mijzelf nakend bewonderen in de natte cel. Joe!
Onheus van mequote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Henkie94 het volgende:
Ik durf niet te posten want Rene is er weer.
Je bent 18 dus het is legaal.quote:Op zondag 29 april 2012 12:40 schreef Henkie94 het volgende:
Ik durf niet te posten want Rene is er weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |