En de subtiliteit van een shirepaard in een porceleinwinkelquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef Cavalinho het volgende:
Sepo.
Nog niet weg he, die knol.
(Wel weer ver weg)
quote:
Ohquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:44 schreef Xiance het volgende:
oh? ik mis blijkbaar wel e.e.a
het laatste wat ik weet is dat je samen woonde in amerika?
OH! FRANKFURT!quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh
Ik ben gescheiden en ik heb een baan in Frankfurt, maar nog geen woonruimte, maar hopelijk binnenkort wel. Ik had een crush maar die's nu wel over.
Dat was het
ook niks mis mee tochquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Vannacht maar 4 uur geslapen dus mijn zaterdagavond wordt een saaie
Oh, ik dacht dat je kwam logerenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:11 schreef Xiance het volgende:
wrom?
we komen voor jou.. niet voor je huis, en ook niet voor je meubels!
willen we ook doen, maar dan boeken we ook rustig een hotelletje hoorquote:Op zondag 29 april 2012 00:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je kwam logerenJa, dan maakt het weinig uit
Toffe film geworden zeg. Joss Whedon.quote:
Soren? Er komen steeds zweedse Les Mis dingen bij op Tumblr.quote:Op zondag 29 april 2012 00:10 schreef Xiance het volgende:
[..]
willen we ook doen, maar dan boeken we ook rustig een hotelletje hoor
overigens, dit is weleswaar geen duitse, maar een zweedse musical speler..
maar wel ERG sex!
[ afbeelding ]
nee dit is niet sorenquote:Op zondag 29 april 2012 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Soren? Er komen steeds zweedse Les Mis dingen bij op Tumblr.
Het Frankfurt Hostel is goed te doen, twintig euro per nacht op een slaapzaaltje (8 bedden). Lekker centraal gelegen ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |