jep, dinsdag gaat gewoon weer om 6:15 de wekker, das het nadeel..quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zal een doen
Uitrusten kan daarna ook nog toch? (Oh nee je moest werken hea?)
[..]
Ik vind het juist vervelend om in m'n eentje uit te brakkenquote:Op zondag 29 april 2012 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik aan het uitbrakken ben heb ik meestal geen behoefte aan mensen
Waarom (weer) zo'n standaard PI?quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zo'n kijk-ik-weet-iets PI?
Ik had er wel heen willen gaan ja, ga jij? Iedereen is jaloersHaha, niet zo gemeen
![]()
Niets mis mee.quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef Beach het volgende:
Ik kon 3 dingen doen met koninginnedag maar geen zin meer ik blijf maar thuis mja
quote:
Waarom zo'n kijk-ik-ben-slim PI?quote:Op zondag 29 april 2012 11:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het juist vervelend om in m'n eentje uit te brakkenMaarja, dan moet je maar gewoon voor de FOK!sters er heen gaan.
[..]
Waarom (weer) zo'n standaard PI?
Ik ga lekker naar UtrechtTerechte jaloersheid wel, volgend jaar neem ik hem mee!
Dat moest even, ik heb volgens mij nog nooit een grapje gemaakt over jouw leeftijd
Eigenlijk hoor ik dit niet te zeggen, maar meld eens ziek?quote:Op zondag 29 april 2012 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, dinsdag gaat gewoon weer om 6:15 de wekker, das het nadeel..
wanneer wordt AJ 16?quote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zo'n kijk-ik-ben-slim PI?
Nice, wat is er daar dan?Haha, mag ik dan ook mee?
Oh ja, dus je dacht: ik moet het doen voordat AJ 16 wordt?![]()
[..]
Eigenlijk hoor ik dit niet te zeggen, maar meld eens ziek?
In oktober, joepiequote:Op zondag 29 april 2012 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer wordt AJ 16?
en nee, dat ga ik niet doen, dan moet ik de rest van de week te hard werken
Waarom zo'n standaard PI?quote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zo'n kijk-ik-ben-slim PI?
Nice, wat is er daar dan?Haha, mag ik dan ook mee?
Oh ja, dus je dacht: ik moet het doen voordat AJ 16 wordt?![]()
das nog langquote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
In oktober, joepie
Al afgesproken met Cash dat we dan naar de dierentuin gaan als echte bazen
Haha, luierd
Blijf dan maar lekker thuis
Waarom zo'n vragende PI?quote:Op zondag 29 april 2012 11:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zo'n standaard PI?
Daar is feest en vriendenDaar heb ik nog een jaar voor om over na te denken. Antwoord hoor je volgend jaar dus wel
Ik weet toch niet wanneer je jarig bent en alles, maar ook 16 is nog niet echt heel oud hoor
En nu ga ik richting de trein! Dus veel plezier iedereen!![]()
Waaromquote:Op zondag 29 april 2012 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
das nog lang
dierentuin bazen
ik ben ook lui
dat bepaal ik zelf wel
zo
quote:
Oh een beetje is niet zo erg tochquote:Op zondag 29 april 2012 11:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey, wel goed, ben alleen een beetje verkouden, met jou?
terechtequote:
gewoon ff op elke regel apart reagerenquote:Op zondag 29 april 2012 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom
zulke
zinnen
?
Haha, half jaartje hoor
Dieren zijn leuk, en ik wilde je nog wel uitnodigen
Oké niet boos worden
Klopt, want morgen wordt het mooi weer ipv regen en allesquote:Op zondag 29 april 2012 11:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh een beetje is niet zo erg toch![]()
ja wel oke
Ja kwam een beetje kortaf over zoquote:Op zondag 29 april 2012 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon ff op elke regel apart reageren
en oke, dat verandert de zaak
Kan altijd beter tochquote:Op zondag 29 april 2012 11:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Klopt, want morgen wordt het mooi weer ipv regen en alles
Dus het kan beter?
hup hup met de benenwagen jijquote:Op zondag 29 april 2012 11:24 schreef leeell het volgende:
6.34 aan bezine, heen en weer naar werk
belachelijk die prijzen.
doeiquote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wordt zeker niet vergoed lell?
Ik ga ervandoor, toedeloe!
ja dagquote:
nopequote:Op zondag 29 april 2012 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wordt zeker niet vergoed lell?
Ik ga ervandoor, toedeloe!
ik weet nog niet wat ik over een half jaar doequote:Op zondag 29 april 2012 11:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja kwam een beetje kortaf over zo
Kom je dan?
Zet het al vast in jouw agenda dan: 17 oktoberquote:Op zondag 29 april 2012 11:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik over een half jaar doe
maar misschien wel
fietsen danquote:Op zondag 29 april 2012 11:26 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dag
gaat geen bus langs ook trouwens
Netjes.quote:Op zondag 29 april 2012 11:29 schreef leeell het volgende:
25.36 % van wat ik vandaag heb verdiend op werk waren de reiskosten om heen en weer naar werk te gaan
meer loon gaat lastig, verdien al redelijk boven minimumquote:Op zondag 29 april 2012 11:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zorg dan dat je meer loon krijgt of je reiskosten vergoed.
staat op de kalenderquote:Op zondag 29 april 2012 11:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zet het al vast in jouw agenda dan: 17 oktober
Staat er niks in je CAO daarover? En anders je baas er op attenderen dat reiskosten belastingtechnisch niks kosten omdat je alles terug kan vorderen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:30 schreef leeell het volgende:
[..]
meer loon gaat lastig, verdien al redelijk boven minimum
en reiskosten doet ie echt niet.
nee kut CAO, krijg ook geen dubbel loon in weekend, zondagen en feestdagenquote:Op zondag 29 april 2012 11:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Staat er niks in je CAO daarover? En anders je baas er op attenderen dat reiskosten belastingtechnisch niks kosten omdat je alles terug kan vorderen.
Ik krijg atm. ook geen reiskosten want het bedrijf heeft geen CAO.quote:Op zondag 29 april 2012 11:31 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Staat er niks in je CAO daarover? En anders je baas er op attenderen dat reiskosten belastingtechnisch niks kosten omdat je alles terug kan vorderen.
Welke CAO?quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef leeell het volgende:
[..]
nee kut CAO, krijg ook geen dubbel loon in weekend, zondagen en feestdagen
en nergens recht op omdat geen vast contract (weekend en vakantie kracht)
Klinkt als een goede baan.quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef leeell het volgende:
[..]
nee kut CAO, krijg ook geen dubbel loon in weekend, zondagen en feestdagen
en nergens recht op omdat geen vast contract (weekend en vakantie kracht)
tuinbouw.quote:
ik verdien standaard veel meer dan andere banen die ik kan krijgen, zit redelijk boven minumum, maar de rest is echt kut jaquote:
Ze gebruiken je dan gewoonquote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef leeell het volgende:
[..]
ik verdien standaard veel meer dan andere banen die ik kan krijgen, zit redelijk boven minumum, maar de rest is echt kut ja
mja, beetje standaard voor de branche,quote:
Hoe ver woon je van je werk? Want reiskosten staat gewoon in je CAO.quote:
20 km vandaag.quote:Op zondag 29 april 2012 11:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Hoe ver woon je van je werk? Want reiskosten staat gewoon in je CAO..
Even snel bekeken, maar dan zou je ¤6.08 per gewerkte dag kunnen ontvangen.quote:
maarja, dat gaat zeker over een 40 urige werkweek, geen part-timer.quote:Op zondag 29 april 2012 11:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Even snel bekeken, maar dan zou je ¤6.08 per gewerkte dag kunnen ontvangen.
Hoezo dan heb je toch ook gewoon recht op reiskostenvergoeding?quote:Op zondag 29 april 2012 11:41 schreef leeell het volgende:
[..]
maarja, dat gaat zeker over een 40 urige werkweek, geen part-timer.
zou raar zijn als ik 3 uurtjes zou werken op een dag (à 2 tientjes loon) en dan 6 euro aan reisshit zou krijgen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo dan heb je toch ook gewoon recht op reiskostenvergoeding?
Zoals Beach zegt, waarom zou je dan opeens minder rechten hebben?quote:Op zondag 29 april 2012 11:41 schreef leeell het volgende:
[..]
maarja, dat gaat zeker over een 40 urige werkweek, geen part-timer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |