Ja maar dat moet je toch eerst aanmaken enzo?quote:Op zondag 29 april 2012 10:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DankjeJij ook in Amsterdam
Morgen overal in Nederland lekker (droog) weer toch?
Straks nog even lekker voor iets oranjes shoppen?
[..]
Waarom zo'n iets te blije PI?
Ik hoef mij niet te gedragen, want ik ben oud genoeg
En het had zo mooi kunnen zijn
[..]
Gewoon Paypall toch?
Heb ik al geprobeerd, maar dan is het: "Ja we kijken ooit nog wel in een winkel want dat bankieren is me allemaal te ingewikkeld". Hij doet al 30 jaar ICTquote:Op zondag 29 april 2012 10:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh ja, dat moet je dan ook met je ouders doen
Ik geloof het wel.quote:Op zondag 29 april 2012 10:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat is zo gedaanquote:Op zondag 29 april 2012 10:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja maar dat moet je toch eerst aanmaken enzo?
Waarom zo'n hartje PI?quote:Op zondag 29 april 2012 10:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Waarom zo'n iets te blije PI?
Ik hoef mij niet te gedragen, want ik ben oud genoeg
En het had zo mooi kunnen zijn
[..]
Gewoon Paypall toch?
Ik heb de nacht nog nooit in Amsterdam gevierd volgens mijquote:Op zondag 29 april 2012 10:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik geloof het wel.Zou ook voor het eerst zijn. Jij gaat twee dagen feesten?
![]()
En ik geloof het wel, een leuk shirt ofzo.Heb wel al een oranje bloem die ik in mn haar kan doen of op kan spelden aan mn kleren en die oranje kettingen. En jij?
Waarom zo'n standaard PI?quote:Op zondag 29 april 2012 10:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zo'n hartje PI?
Haha, in dit geval: ga los.![]()
Ja hea, echt jammer, volgend keer verder?![]()
Hmm eigenlijk wel he.quote:Op zondag 29 april 2012 10:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb de nacht nog nooit in Amsterdam gevierd volgens mijMaar de nacht en de dag dus feesten, hoort erbij he
Oranje bloem en oranje kettingen zijn toch al wel genoeg? Ik ga niks meer halen, er zullen genoeg mensen zijn met schmink, dus zal wel iets van oranje of rood/wit/blauw op mijn gezicht krijgen
Waarom zo'n coole PI?quote:Op zondag 29 april 2012 10:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb de nacht nog nooit in Amsterdam gevierd volgens mijMaar de nacht en de dag dus feesten, hoort erbij he
Oranje bloem en oranje kettingen zijn toch al wel genoeg? Ik ga niks meer halen, er zullen genoeg mensen zijn met schmink, dus zal wel iets van oranje of rood/wit/blauw op mijn gezicht krijgen
[..]
Waarom zo'n standaard PI?
Waar ga jij eigenlijk koninginnenacht/-dag vieren?
Volgende keer gewoon weer een nieuw concept bedenken
want jy benn n skattie.quote:Op zondag 29 april 2012 10:55 schreef Trollscience het volgende:
kliknre botsing geeft mij reaktie een duimpje omhoog
Volgend jaar nieuwe kans! De dag is pas echt leuk als je de nacht bent losgegaanquote:Op zondag 29 april 2012 10:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm eigenlijk wel he.![]()
Ik heb nog nooit beide gevierd, so badass.
Hmm is wel veel op zich ja.Heb ook nog zo'n megagroot beessie van de AH ergens liggen.
Maar dat is too much denk ik. Schmink whihi aww.
Waarom zo'n standaard PI?quote:Op zondag 29 april 2012 10:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zo'n coole PI?
Mijn beste vriendin mag niet naar Java eiland, dus ik blijf gewoon hier in Weesp, en Cash komt ook, dus dan maar met z'n 3tjes vieren![]()
En op mijn stage plek, FC weesp, ging het zo goed dat ze mij hebben gevraagd om met Koninginnedag ook mee te helpenIk moet kleine kindjes helpen met voetballen
![]()
Ja, zo origineel zijn we wel![]()
Hoi Gianni
Die heeft hij helemaal op het begin gepost, met zijn pepers toen.quote:Op zondag 29 april 2012 01:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoe waren ze in het echt dan?Jammer dat er geen foto's zijn gemaakt, ik ben benieuwd naar hoe P_z er uitziet
2 keuzes:quote:Op zondag 29 april 2012 10:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet je nu al wat je gaat doen met Koninginnedag?
O, was hij dat. Dan weet ik wel beetje hoe hij eruit zietquote:Op zondag 29 april 2012 10:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die heeft hij helemaal op het begin gepost, met zijn pepers toen.
Ga voor keuze 1quote:Op zondag 29 april 2012 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 keuzes:
1 eindhoven (binnenstad of klokgebouw)
2 kater verwerken van vanavond en rustig in eigen dorp blijven.
ik neig naar 2 maar 1 is leuk omdat er foksters in ehv zijn
als ik aan het uitbrakken ben heb ik meestal geen behoefte aan mensenquote:Op zondag 29 april 2012 10:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
O, was hij dat. Dan weet ik wel beetje hoe hij eruit ziet
[..]
Ga voor keuze 1Lekker uitbrakken in de stad met een zonnetje, een biertje en vrolijke mensen
Ik zal een doenquote:Op zondag 29 april 2012 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2 keuzes:
1 eindhoven (binnenstad of klokgebouw)
2 kater verwerken van vanavond en rustig in eigen dorp blijven.
ik neig naar 2 maar 1 is leuk omdat er foksters in ehv zijn
Waarom zo'n kijk-ik-weet-iets PI?quote:Op zondag 29 april 2012 10:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgend jaar nieuwe kans! De dag is pas echt leuk als je de nacht bent losgegaan![]()
Dat beest op je schouders als een echte piraat?
Op mijn Facebook bij tagged foto's staat nog wel een foto van vorig jaarDaar ben ik ook geschminked
[..]
Waarom zo'n standaard PI?
Jammer dat je dat dan moet missenMaar feesten met Cash ben ik wel jaloers op
Keihard zwoegen op Koninginnedag? KINDERARBEID!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |