jep, dinsdag gaat gewoon weer om 6:15 de wekker, das het nadeel..quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zal een doen
Uitrusten kan daarna ook nog toch? (Oh nee je moest werken hea?)
[..]
Ik vind het juist vervelend om in m'n eentje uit te brakkenquote:Op zondag 29 april 2012 11:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik aan het uitbrakken ben heb ik meestal geen behoefte aan mensen
Waarom (weer) zo'n standaard PI?quote:Op zondag 29 april 2012 11:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zo'n kijk-ik-weet-iets PI?
Ik had er wel heen willen gaan ja, ga jij? Iedereen is jaloersHaha, niet zo gemeen
![]()
Niets mis mee.quote:Op zondag 29 april 2012 11:06 schreef Beach het volgende:
Ik kon 3 dingen doen met koninginnedag maar geen zin meer ik blijf maar thuis mja
quote:
Waarom zo'n kijk-ik-ben-slim PI?quote:Op zondag 29 april 2012 11:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het juist vervelend om in m'n eentje uit te brakkenMaarja, dan moet je maar gewoon voor de FOK!sters er heen gaan.
[..]
Waarom (weer) zo'n standaard PI?
Ik ga lekker naar UtrechtTerechte jaloersheid wel, volgend jaar neem ik hem mee!
Dat moest even, ik heb volgens mij nog nooit een grapje gemaakt over jouw leeftijd
Eigenlijk hoor ik dit niet te zeggen, maar meld eens ziek?quote:Op zondag 29 april 2012 11:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep, dinsdag gaat gewoon weer om 6:15 de wekker, das het nadeel..
wanneer wordt AJ 16?quote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zo'n kijk-ik-ben-slim PI?
Nice, wat is er daar dan?Haha, mag ik dan ook mee?
Oh ja, dus je dacht: ik moet het doen voordat AJ 16 wordt?![]()
[..]
Eigenlijk hoor ik dit niet te zeggen, maar meld eens ziek?
In oktober, joepiequote:Op zondag 29 april 2012 11:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer wordt AJ 16?
en nee, dat ga ik niet doen, dan moet ik de rest van de week te hard werken
Waarom zo'n standaard PI?quote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zo'n kijk-ik-ben-slim PI?
Nice, wat is er daar dan?Haha, mag ik dan ook mee?
Oh ja, dus je dacht: ik moet het doen voordat AJ 16 wordt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |