die ziet eruit als een verkrachter jongequote:
Nickelodeon.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Trollscience het volgende:
Waar zijn jullie eigenlijk besmet geraakt met homoseksualiteit?
spot on,quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus was is de gay7 lijst van arg7?
Cosmo
Troll
2happy4u
Rene
Beach (hetero maar dat boeit niet)
Bob (doet alsof hij homo is)
Plastic_zak (hij zal ontkennen)
In de kerk, tijdens het koor.quote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Trollscience het volgende:
Waar zijn jullie eigenlijk besmet geraakt met homoseksualiteit?
quote:
leell is toch een echte relnicht.quote:
quote:
niks mis met mannenliefde, mits intellectueel, fysiek, nee dankje.quote:
Ik wel, maar te.quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Renesite het volgende:
Ik hoor leeell nooit over een meissie... Hmm...
niet mijn foto incluis vriendin gezien hebben in USquote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Renesite het volgende:
Ik hoor leeell nooit over een meissie... Hmm...
nee hoor, heb het er hier amper over hoorquote:
Allemaal om te verhullen natuurlijk, je praat jezelf klem knul.quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef leeell het volgende:
[..]
niet mijn foto incluis vriendin gezien hebben in US
henkie is ook best gayquote:Op zondag 29 april 2012 11:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Dus was is de gay7 lijst van arg7?
Cosmo
Troll
2happy4u
Rene
Beach (hetero maar dat boeit niet)
Bob (doet alsof hij homo is)
Plastic_zak (hij zal ontkennen)
Heb jij ook een vriendin gehad? Mijne heette Lisa. Toffe ouders had ze trouwens, als het alleen om de schoonouders ging zou ik met haar gaan.quote:
niet alleen gehadquote:Op zondag 29 april 2012 11:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aj zei dat jullie geejsex hebben gehad
ach, ik vind je geaardheid niet is wat je hoeft te verdedigen, liefde kent geen grenzen, je moet doen wat je gelukkig maakt,quote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Allemaal om te verhullen natuurlijk, je praat jezelf klem knul.
Nee niet echt verder gekomen dan het handjes vasthouden en sms-stalken. Waren wel leuke 'schoonouders'.quote:Op zondag 29 april 2012 11:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heb jij ook een vriendin gehad? Mijne heette Lisa. Toffe ouders had ze trouwens, als het alleen om de schoonouders ging zou ik met haar gaan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |