SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bana Gallipoli'de arkadan sokacak iki beyefendi ariyorum."quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe zeg je "Waar kan ik de bus naar Gallipoli vinden"?
Dank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Bana Gallipoli'de arkadan sokacak iki beyefendi ariyorum."
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik? Jij gaat het nodig hebben. Wat je met die 2 mannen doet mag je zelf weten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:58 schreef sp3c het volgende:
ik gok zomaar dat Cobra4 die best is uit mag proberen van mij
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:00 schreef sp3c het volgende:
mwoch ik doe nix, snap nix, weet nix en mijn vriendin is ouder dan mijn moeder
erger zal het er allemaal niet op worden
[..]
Ik vind m leuk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
prijsgelijk.nl - gelijk de laagste prijs
'Gelibolu'ya giden Otobusu nerden bulurum?'quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe zeg je "Waar kan ik de bus naar Gallipoli vinden"?
Nerden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Gelibolu'ya giden Otobusu nerden bulurum?'
[..]
Kort, simpel, precies wat je nodig hebt wmb.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks!
En de rest? Wat vinden jullie er van agalar?
Vay be, heb ik toch nog wat aan mijn collega'squote:Op zaterdag 28 april 2012 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kort, simpel, precies wat je nodig hebt wmb.
Dat is pas een foute vertaling.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ook fout, dat zijn letterlijke vertalingen.
Gelibolu'ya otobusle nasil gidebilirim?
De bedoeling is toch dat hij/zij in het Turks wlt vragen welke bus je moet nemen naar Gelibolu? Dan klopt het toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is pas een foute vertaling.
Juist gevraagd, naar niet goed vertaald!
Dan moet hij het maar zo vragen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De bedoeling is toch dat hij/zij in het Turks wlt vragen welke bus je moet nemen naar Gelibolu? Dan klopt het toch?
Lijd jij aan een vorm van persoonlijkheidsstoornis?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moet hij het maar zo vragen.
Lange IJ.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Leid jij aan persoonlijkheidsstoornis?
Dat is dus een ja. Gecmis olsunquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ene deel zegt ja, andere deel zegt nee.
quote:
[..]
Je vriendin? JE VRIENDIN?!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:00 schreef sp3c het volgende:
mwoch ik doe nix, snap nix, weet nix en mijn vriendin is ouder dan mijn moeder
erger zal het er allemaal niet op worden
Dank je, want geen enkele Turk zal Gallipoli zeggen, Gelibolu kennen ze wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Gelibolu'ya giden Otobusu nerden bulurum?'
of mijn moeder (anne)quote:
Of het 'echt Turks' is, is discutabel, maar je kan het hier in ieder geval niet eten: kokoreç.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:56 schreef sp3c het volgende:
wat is nou echt Turks om te eten als je in Turkije bent?
zo Turks dat de buurtsupermarktman je terug op het vliegtuig zet als je terugkomt zonder het te eten
Vind je dit echt slim?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:10 schreef Blocko het volgende:
wat doen al die gekleurde lutsers hierzo in dit topic trouwens?
Ga ga.
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of het 'echt Turks' is, is discutabel, maar je kan het hier in ieder geval niet eten: kokoreç.
Niet echt he? Bedoel, wij als Turken moeten ons als ev sahibi wel open en gastvrij opstellen.quote:
quote:
Hoelaat is het eten klaar?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet echt he? Bedoel, wij als Turken moeten ons als ev sahibi wel open en gastvrij opstellen.
mijn excuses.
Ik ga dit jaar nog naar istanbul, m'n verjaardag vierenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:09 schreef Blocko het volgende:
Waar in Turkije ga je heen dan?
Istanbul?
Manti is trouwens maar so-so kan je net zogoed thuis maken en eten.
nee dat is wel te doen hoor maar het is niet Turksquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
GADVERDAMMEEcht hoor, ik ga voor dit soort viezigheid zo bans uitdelen
hoe oud word je?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar nog naar istanbul, m'n verjaardag vieren
Frankrijk heeft ook zoiets en het voer voor de hond ook. Spanje hebben ze stierenballen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat is wel te doen hoor maar het is niet Turks
38quote:
Aha, naja kan je net zo goed naar spanje gaan ofzo, het verschil is in zo'n touristische plaats toch echt 0,0?quote:
nee!quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:17 schreef Blocko het volgende:
[..]
Aha, naja kan je net zo goed naar spanje gaan ofzo, het verschil is in zo'n touristische plaats toch echt 0,0?![]()
Cancel dat nou gewoon en ga beetje cultureel doen in de rest van Turkije.
quote:
Eten? Haha.quote:
Het is echt verdomd lekker, laat je nou niet afschrikken omdat het darmen zijn. Vlees is vlees.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
GADVERDAMMEEcht hoor, ik ga voor dit soort viezigheid zo bans uitdelen
Joehoequote:Op zaterdag 28 april 2012 16:17 schreef Blocko het volgende:
[..]
Aha, naja kan je net zo goed naar spanje gaan ofzo, het verschil is in zo'n touristische plaats toch echt 0,0?![]()
Cancel dat nou gewoon en ga beetje cultureel doen in de rest van Turkije.
dat ook maar ik kan veel opquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:19 schreef Blocko het volgende:
[..]
naja, dan eet je gewoon lekker alles wat er in je 5 sterren hotel aangeboden wordt.
Oh wacht, jij bent van die site, ja, lees ik regelmatig evenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:18 schreef Blocko het volgende:
[..]
Eten? Haha.
je mag wel mee naar de Turkse bruiloft waar we ons momenteel druk op voorbereiden hier thuis.
ik probeer me af te zetten van al die vrouwelijke stress hormonen die hierzo door de lucht vliegen. Vandaar dat ik hier ook reageer
Dan nog, ik blijf erbij dat dat deel van Turkije weinig doet denken aan de rest van het land.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joehoe1 minuut buiten Gümbet zie je al geen enkele toerist meer
Komt nogquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Dan nog, ik blijf erbij dat dat deel van Turkije weinig doet denken aan de rest van het land.
Doe eens voor de grap Konya ofzo beetje van die derwisjen bekijken.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks!
En de rest? Wat vinden jullie er van agalar?
Ik ben nu aan de zelfgemaakte taartpunten begonnen, walnotenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:50 schreef yvonne het volgende:
Zijn hier Dordtse Turken?
Moskee op de Merwedestraat heeft een open dag(en) met 101 tentjes met eten, maaaaaaaaaaaaaaaar binnen staan de vrouwen met eigengemaakt eten
Tassen vol ingeslagen
Toevallig, hier ook. Waar is die bruiloft?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:18 schreef Blocko het volgende:
[..]
Eten? Haha.
je mag wel mee naar de Turkse bruiloft waar we ons momenteel druk op voorbereiden hier thuis.
ik probeer me af te zetten van al die vrouwelijke stress hormonen die hierzo door de lucht vliegen. Vandaar dat ik hier ook reageer
Lust je geen walnoten?quote:
Gelukkig zijn die er niet in Turkijequote:
Niet te veel snoepen he,quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef yvonne het volgende:
Ben nu aan iets zoets, bladerdeeg, boordevol pistache
je bikini is het er niet mee eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef yvonne het volgende:
Ben nu aan iets zoets, bladerdeeg, boordevol pistache
Bikini?quote:
quote:
quote:
fine by me!quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben ik nu genomineerd voor 2012-2013 Yvonne awards?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:08 schreef Arcadia het volgende:
Yvonne is toch je moeder en zij is toch half Turks? Dan ben jij toch kwart lijkt me.
Zelfs datquote:
Bisse echt moslima..?quote:
Ga je mond spoelenquote:
Dat weten alleen Trig en ikquote:
Permban..quote:
Mijn uitnodiging?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:30 schreef yvonne het volgende:
Ik heb me bijna ziek gegeten aan de lekkere hapjes, ik ga zo terug
Zelf gebakken
Turkse moeders
Open dagen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:30 schreef yvonne het volgende:
Zelf gebakken
Turkse moeders
Open dagen
Hollanders en gratis voer, vergeet je boodschappenwagentje niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:30 schreef yvonne het volgende:
Zelf gebakken
Turkse moeders
Open dagen
Flikkersteent toch eens op chagrijn, is gewoon betaald hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hollanders en gratis voer, vergeet je boodschappenwagentje niet.
googlechat, als jij die niet wilt lezenquote:
Laat je wat over voor morgen voor mij?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:30 schreef yvonne het volgende:
Zelf gebakken
Turkse moeders
Open dagen
Thuisquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
googlechat, als jij die niet wilt lezen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikkersteent toch eens op chagrijn, is gewoon betaald hoor.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hollanders en gratis voer, vergeet je boodschappenwagentje niet.
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Flikkersteent toch eens op chagrijn, is gewoon betaald hoor.
Et tu?quote:
Et tu? Nederlands aub admin.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Et tu?
Het is een open dag
Met een markt
Met eigengebakken spul,
waar je gewoon voor betaald.
Algemene ontwikkelingquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:53 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
Vertel ik net tegen iedereen hoeveel liever en socialer de Turken zijn
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat je wat over voor morgen voor mij?
Klokslag 19uur ben ik er, lekker studio sport kijken bij jou thuis met een bordje op schoot en voetjes op de tafel
Iedereen moet lief zijn en doen? Ik prefereer neutraal te zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:53 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
Vertel ik net tegen iedereen hoeveel liever en socialer de Turken zijn
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Doe dan neutraal lief, oké?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iedereen moet lief zijn en doen? Ik prefereer neutraal te zijn.
En sp3c komt hier juist om Turks te lerenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wij worden hier geterroriseerd met het verbod op Turks door Kanovinnie.
Oke, het is mogelijk dat ik een beetje aangeschoten ben omdat ik bij de kampioenswedstrijd van Ajax vandaan komquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Morgen is het nog, dan ga ik vers KOPEN
even bold voor een stel blinde kippen.
Verbod liften danquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
En sp3c komt hier juist om Turks te leren
Haquote:
precies!quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
En sp3c komt hier juist om Turks te leren
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, het is mogelijk dat ik een beetje aangeschoten ben omdat ik bij de kampioenswedstrijd van Ajax vandaan kom
quote:
Kusjekroelquote:
Zeggen dat Yvonne lief moet doenquote:
Zullen we samen naar istanbul en daar eens foebal gaan kijken?quote:
is goedquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we samen naar istanbul en daar eens foebal gaan kijken?
Ik ken Yvonne wel andersquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeggen dat Yvonne lief moet doen
Deze vrouw is altijd lief, zelfs naar mij toe
Come and get it!quote:
uitzonderingen op elke regel?quote:
quote:
Ik ben zelfs aardig tegen jou!quote:
Maakt mij geen reet uit welke club in Istanbul we gaan dan, heb filmpjes op yt gezien en zo en bij elke club is er echt een zieke sfeerquote:
Totaal feestquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit welke club in Istanbul we gaan dan, heb filmpjes op yt gezien en zo en bij elke club is er echt een zieke sfeer
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Totaal feestEr gaan best veel Turken van hier éven' op en neer naar istanbul, even weer de sfeer.
Kom je aandacht te kort?quote:
altijdquote:
ik was hierbij onlangsquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ik krijg er kippenvel van van dat soort beelden
In Nederland krijg je al een boete van een paar honder euro van de knvb wanneer er vuurwerk wordt afgestokenquote:
Je gaat helemaal naar Duitsland voor ijshockyquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was hierbij onlangs
krijg ik nou kippenvel van
edit: stopt net 10 seconden te vroeg
Nogal een meh-filmpje eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ik krijg er kippenvel van van dat soort beelden
ben wel is verder geweest!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je gaat helemaal naar Duitsland voor ijshocky
Kanovinnie, joehoequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bebe sana ne oluyo, herseye maydanoz olma
Ik ben ooit in Amerika geweest bij een wedstrijd, maarja ouders hebben daar gewoondquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben wel is verder geweest!
in Nederland is het nu eenmaal niet zo sterk allemaal
Baby nini hisa, kuwa kila kitu parsleyquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bebe sana ne oluyo, herseye maydanoz olma
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:18 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne, maak mij eens mod van dit topic
Teringquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Nogal een meh-filmpje eigenlijkVak410 is nog luider
Ik wil dit een keer zien gebeuren in de ArenA
das net een tikje groter als O2 in Berlijn en er word natuurlijk beter gespeeld maar het is heel erg vergelijkbaar!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Amerika geweest bij een wedstrijd, maarja ouders hebben daar gewoond
Was in Atlanta, bedrijf waar mijn pa werkte had een skybox, dag later kon ik naar een u2 concertquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
das net een tikje groter als O2 in Berlijn en er word natuurlijk beter gespeeld maar het is heel erg vergelijkbaar!
ik ben wel jaloers iig
Da's niet slimquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Baby nini hisa, kuwa kila kitu parsley
Thrashersquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was in Atlanta, bedrijf waar mijn pa werkte had een skybox, dag later kon ik naar een u2 concert
Oke oke, ja dit is ook al een jaar of 10 terug dat ik er wasquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Thrashers
zijn net verhuisd naar Winnepeg
Ik heb kanovinnie geroepen hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt hier toch ook niks gedaan als er Turks wordt gesproken
ja dat speelt door elkaar heenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, ja dit is ook al een jaar of 10 terug dat ik er was
Ze moesten tegen een team uit Canada, kreeg je beide volksliederen, had echt iets van wtf is dit dan
Huiliequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt hier toch ook niks gedaan als er Turks wordt gesproken
ik ga al weer wegquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Haha toen ik hier kwam en jou, Yvonne en stevenmac zag, dacht ik voor heeeel even dat ik in het verkeerde topic zat.
Dat is een oprechte cry me a riverquote:
Ik ken alleen geen turksquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:09 schreef Bilge het volgende:
Het is hier inderdaad te druk, we moeten de jizya weer invoeren.
Ik ben praktisch Turks hoor. Alleen mijn bloed niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
De Jizya werd geheven op niet-moslims. Aangezien je een quote van George Carlin als onderschrift hebt vrees ik dat je moet dokken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben praktisch Turks hoor. Alleen mijn bloed niet.
Ben ook geen moslim wel een Turk. Ik geef je 5 cent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
De Jizya werd geheven op niet-moslims. Aangezien je een quote van George Carlin als onderschrift hebt vrees ik dat je moet dokken.
Technisch gezien niet, Alice bevindt zich in Msnk's harem, dus hoeft niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
De Jizya werd geheven op niet-moslims. Aangezien je een quote van George Carlin als onderschrift hebt vrees ik dat je moet dokken.
Alleen heeft hij geen haremquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, Alice bevindt zich in Msnk's harem, dus hoeft niet.
Nep Roemeen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben praktisch Turks hoor. Alleen mijn bloed niet.
Harem betekent privé verblijf lieve schat.quote:
Voor elke maandquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
5 cent voor elk bericht?
Msnk is als afvallige al helemaal de lul.![]()
George Carlin is trouwens wel cool, ik heb al zijn voorstellingen op youtube bekeken.
Ben ik ook.quote:
Kop eraf, Alice van mijquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
5 cent voor elk bericht?
George Carlin is trouwens wel cool, ik heb al zijn voorstellingen op youtube bekeken.
Oh, okquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Harem betekent privé verblijf lieve schat.
Neequote:
quote:
Hoezo? Ben er wel geboren. Ben lang genoeg Roemeens geweest. Het is nu tijd voor iets nieuws.quote:
Welke keuzes heb ik?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als afvallige gaat zijn kop er sowieso af, dus kies maar in wiens harem je terecht wilt.
Nederlander?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:43 schreef AliceWonder het volgende:
Hoezo? Ben er wel geboren. Ben lang genoeg Roemeens geweest. Het is nu tijd voor iets nieuws.
Dan kies ik Ayca.quote:
Jongens enzo, Ayca moet ook een harem inquote:
Baris Manco en Cem Karaca.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]10W40 abi, goed voor warm en koud klimaat..
Bukken zal je.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:45 schreef Triggershot het volgende:
Ik zou Arya wel in mijn harem willen
Oh...dan woon ik wel op straatquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jongens enzo, Ayca moet ook een harem in
Cultureel mogen jullie wel dominant zijn, militair zijn jullie overheerst, dus we zullen zien wie gaat bukkenquote:
Dan wordt je tot slaaf gemaaktquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oh...dan woon ik wel op straat.
Baris bazennaam. Moet gelijk denken aan Baris mijn vriend die Yolanthe voor het eerst had ontdekt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Bilge het volgende:
Ik heb op mijn werk 'Acih da bana ver' van Baris Manco en 'Bindik bir alamete' van Cem Karaca gedraaid, de Nederlanders en Surinamers vonden het echt leuk.
Turk.quote:
Kom je daar nu pas achter..quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Baris Manco en Cem Karaca.![]()
Ik heb op mijn werk 'Acih da bana ver' van Baris Manco en 'Bindik bir alamete' van Cem Karaca gedraaid, de Nederlanders en Surinamers vonden het echt leuk. We want more zei mijn supervisor zelfs.![]()
Normaal gesproken draaien de Turken rustige Anadolu-liedjes, maar dat vinden ze niks.
Sinds wanneer is slavernij een cultuur?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat een achterlijke cultuur ook, de tering
Liever dat dan een Fok!kerquote:
Wtf?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer is slavernij een cultuur?
Die tijden zijn voorbij. Ahmadi ownt Erdogan. Dus wie zullen zien wie er op zijn knieën gaat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cultureel mogen jullie wel dominant zijn, militair zijn jullie overheerst, dus we zullen zien wie gaat bukken
Wat is het dan wat je achterlijk noemt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Wtf?Waar noem ik slavernij een cultuur?
Mahmut Yildirim maakt Ahmadi Nejad afquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij. Ahmadi ownt Erdogan. Dus wie zullen zien wie er op zijn knieën gaat.
De cultuur waarbij een weduwe moet kiezen tussen andermans harem of een leven als slaafquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is het dan wat je achterlijk noemt?
Slavernij dusquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:52 schreef msnk het volgende:
[..]
De cultuur waarbij een weduwe moet kiezen tussen andermans harem of een leven als slaaf
Het betekent vrede. oorlog is trouwens ook een Turkse naam (Savasj).quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Baris bazennaam. Moet gelijk denken aan Baris mijn vriend die Yolanthe voor het eerst had ontdekt.
Ik had het al eerder gezien, maar zag geen kans om er iets van te zeggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter..
Je moet de engelstalige, duitse en de franstalige nummers draaien van Cem en Baris abii voor hun..
Die draai ik ook vaak in de auto stiekem wanneer niemand kijkt/luister..
Swing High..
Mein Deutsche freund
etc.. etc..
Je zegt net dat dat geen cultuur is dropstaafquote:
Haterquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
5 cent voor elk bericht?
Ja, jij hebt het over een cultuur waarin slavernij onder specifieke omstandigheden wordt toegepast, dropsleutelquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zegt net dat dat geen cultuur is dropstaaf
[..]
HaterAlleen omdat mijn ogen wel geopend zijn
Ik zeg helemaal nietsquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het over een cultuur waarin slavernij onder specifieke omstandigheden wordt toegepast, dropsleutel
Kardesim, wat wil je nog meer? Sahip cikmak toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets
Jij zegt tegen Alice dat ze iemand´s harem moet kiezen. Wil ze op straat leven wordt ze tot slaaf gemaakt.
Eerste filmpje gemaakt met Yolanthe volgens hemzelf ook iets meer dan dat, maar ik weet niet of ik hem moet geloven, die geile Turk. Sneijder vond dat filmpje daarna niet leuk en had die makers een mailtje gestuurd of ze die scènes wilden weghalen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef Bilge het volgende:
Op welke manier heeft jouw vriend Yolanthe ontdekt?
Zonder dat ik een hoofd heb?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kardesim, wat wil je nog meer? Sahip cikmak toch?
Jij zegt "wat wil je nog meer"quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie had het over jou? Jij bent dan al old news.
Toch niet deze film:quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Eerste filmpje gemaakt met Yolanthe volgens hemzelf ook iets meer dan dat, maar ik weet niet of ik hem moet geloven, die geile Turk. Sneijder vond dat filmpje daarna niet leuk en had die makers een mailtje gestuurd of ze die scènes wilden weghalen.
Niet van toepassing.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan wil ik dat ze zo vrij als een vogeltje wordt
Nee, toen was ze al bekend. Gewoon haar debuut heb ik het over. Deze dus:quote:
Liefde gaat verder dan de doodquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, jij bent er dan toch niet meer.
Ik denk niet dat zij het daarmee eens zal zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arya en ik gaan kop of munt doen, de winnaar neemt Alice wel.
Nee.quote:
Tof.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Mohammed, de moslims en de wereld heeft veel aan de Perzen te danken.
/carequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij het daarmee eens zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |