Et tu?quote:
Et tu? Nederlands aub admin.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Et tu?
Het is een open dag
Met een markt
Met eigengebakken spul,
waar je gewoon voor betaald.
Algemene ontwikkelingquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:53 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
Vertel ik net tegen iedereen hoeveel liever en socialer de Turken zijn
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Laat je wat over voor morgen voor mij?
Klokslag 19uur ben ik er, lekker studio sport kijken bij jou thuis met een bordje op schoot en voetjes op de tafel
Iedereen moet lief zijn en doen? Ik prefereer neutraal te zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:53 schreef yvonne het volgende:
En doe es lief?
Vertel ik net tegen iedereen hoeveel liever en socialer de Turken zijn
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Doe dan neutraal lief, oké?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iedereen moet lief zijn en doen? Ik prefereer neutraal te zijn.
En sp3c komt hier juist om Turks te lerenquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wij worden hier geterroriseerd met het verbod op Turks door Kanovinnie.
Oke, het is mogelijk dat ik een beetje aangeschoten ben omdat ik bij de kampioenswedstrijd van Ajax vandaan komquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Morgen is het nog, dan ga ik vers KOPEN
even bold voor een stel blinde kippen.
Verbod liften danquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
En sp3c komt hier juist om Turks te leren
Haquote:
precies!quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
En sp3c komt hier juist om Turks te leren
quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, het is mogelijk dat ik een beetje aangeschoten ben omdat ik bij de kampioenswedstrijd van Ajax vandaan kom
quote:
Kusjekroelquote:
Zeggen dat Yvonne lief moet doenquote:
Zullen we samen naar istanbul en daar eens foebal gaan kijken?quote:
is goedquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we samen naar istanbul en daar eens foebal gaan kijken?
Ik ken Yvonne wel andersquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeggen dat Yvonne lief moet doen
Deze vrouw is altijd lief, zelfs naar mij toe
Come and get it!quote:
uitzonderingen op elke regel?quote:
quote:
Ik ben zelfs aardig tegen jou!quote:
Maakt mij geen reet uit welke club in Istanbul we gaan dan, heb filmpjes op yt gezien en zo en bij elke club is er echt een zieke sfeerquote:
Totaal feestquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit welke club in Istanbul we gaan dan, heb filmpjes op yt gezien en zo en bij elke club is er echt een zieke sfeer
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Totaal feestEr gaan best veel Turken van hier éven' op en neer naar istanbul, even weer de sfeer.
Kom je aandacht te kort?quote:
altijdquote:
ik was hierbij onlangsquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ik krijg er kippenvel van van dat soort beelden
In Nederland krijg je al een boete van een paar honder euro van de knvb wanneer er vuurwerk wordt afgestokenquote:
Je gaat helemaal naar Duitsland voor ijshockyquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was hierbij onlangs
krijg ik nou kippenvel van
edit: stopt net 10 seconden te vroeg
Nogal een meh-filmpje eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ik krijg er kippenvel van van dat soort beelden
ben wel is verder geweest!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je gaat helemaal naar Duitsland voor ijshocky
Kanovinnie, joehoequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bebe sana ne oluyo, herseye maydanoz olma
Ik ben ooit in Amerika geweest bij een wedstrijd, maarja ouders hebben daar gewoondquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben wel is verder geweest!
in Nederland is het nu eenmaal niet zo sterk allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |