Ik ken Yvonne wel andersquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeggen dat Yvonne lief moet doen
Deze vrouw is altijd lief, zelfs naar mij toe
Come and get it!quote:
uitzonderingen op elke regel?quote:
quote:
Ik ben zelfs aardig tegen jou!quote:
Maakt mij geen reet uit welke club in Istanbul we gaan dan, heb filmpjes op yt gezien en zo en bij elke club is er echt een zieke sfeerquote:
Totaal feestquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit welke club in Istanbul we gaan dan, heb filmpjes op yt gezien en zo en bij elke club is er echt een zieke sfeer
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Totaal feestEr gaan best veel Turken van hier éven' op en neer naar istanbul, even weer de sfeer.
Kom je aandacht te kort?quote:
altijdquote:
ik was hierbij onlangsquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ik krijg er kippenvel van van dat soort beelden
In Nederland krijg je al een boete van een paar honder euro van de knvb wanneer er vuurwerk wordt afgestokenquote:
Je gaat helemaal naar Duitsland voor ijshockyquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik was hierbij onlangs
krijg ik nou kippenvel van
edit: stopt net 10 seconden te vroeg
Nogal een meh-filmpje eigenlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]![]()
Ik krijg er kippenvel van van dat soort beelden
ben wel is verder geweest!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je gaat helemaal naar Duitsland voor ijshocky
Kanovinnie, joehoequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bebe sana ne oluyo, herseye maydanoz olma
Ik ben ooit in Amerika geweest bij een wedstrijd, maarja ouders hebben daar gewoondquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben wel is verder geweest!
in Nederland is het nu eenmaal niet zo sterk allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |