Baby nini hisa, kuwa kila kitu parsleyquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:13 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Bebe sana ne oluyo, herseye maydanoz olma
Ik stem voor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:18 schreef Triggershot het volgende:
Yvonne, maak mij eens mod van dit topic
Teringquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Nogal een meh-filmpje eigenlijkVak410 is nog luider
Ik wil dit een keer zien gebeuren in de ArenA
das net een tikje groter als O2 in Berlijn en er word natuurlijk beter gespeeld maar het is heel erg vergelijkbaar!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Amerika geweest bij een wedstrijd, maarja ouders hebben daar gewoond
Was in Atlanta, bedrijf waar mijn pa werkte had een skybox, dag later kon ik naar een u2 concertquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
das net een tikje groter als O2 in Berlijn en er word natuurlijk beter gespeeld maar het is heel erg vergelijkbaar!
ik ben wel jaloers iig
Da's niet slimquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Baby nini hisa, kuwa kila kitu parsley
Thrashersquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was in Atlanta, bedrijf waar mijn pa werkte had een skybox, dag later kon ik naar een u2 concert
Oke oke, ja dit is ook al een jaar of 10 terug dat ik er wasquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Thrashers
zijn net verhuisd naar Winnepeg
Ik heb kanovinnie geroepen hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt hier toch ook niks gedaan als er Turks wordt gesproken
ja dat speelt door elkaar heenquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke oke, ja dit is ook al een jaar of 10 terug dat ik er was
Ze moesten tegen een team uit Canada, kreeg je beide volksliederen, had echt iets van wtf is dit dan
Huiliequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom? Er wordt hier toch ook niks gedaan als er Turks wordt gesproken
ik ga al weer wegquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:31 schreef Bortecinem het volgende:
Haha toen ik hier kwam en jou, Yvonne en stevenmac zag, dacht ik voor heeeel even dat ik in het verkeerde topic zat.
Dat is een oprechte cry me a riverquote:
Ik ken alleen geen turksquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |