Baris Manco en Cem Karaca.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]10W40 abi, goed voor warm en koud klimaat..
Bukken zal je.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:45 schreef Triggershot het volgende:
Ik zou Arya wel in mijn harem willen
Oh...dan woon ik wel op straatquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jongens enzo, Ayca moet ook een harem in
Cultureel mogen jullie wel dominant zijn, militair zijn jullie overheerst, dus we zullen zien wie gaat bukkenquote:
Dan wordt je tot slaaf gemaaktquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Oh...dan woon ik wel op straat.
Baris bazennaam. Moet gelijk denken aan Baris mijn vriend die Yolanthe voor het eerst had ontdekt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Bilge het volgende:
Ik heb op mijn werk 'Acih da bana ver' van Baris Manco en 'Bindik bir alamete' van Cem Karaca gedraaid, de Nederlanders en Surinamers vonden het echt leuk.
Turk.quote:
Kom je daar nu pas achter..quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Baris Manco en Cem Karaca.![]()
Ik heb op mijn werk 'Acih da bana ver' van Baris Manco en 'Bindik bir alamete' van Cem Karaca gedraaid, de Nederlanders en Surinamers vonden het echt leuk. We want more zei mijn supervisor zelfs.![]()
Normaal gesproken draaien de Turken rustige Anadolu-liedjes, maar dat vinden ze niks.
Sinds wanneer is slavernij een cultuur?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat een achterlijke cultuur ook, de tering
Liever dat dan een Fok!kerquote:
Wtf?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sinds wanneer is slavernij een cultuur?
Die tijden zijn voorbij. Ahmadi ownt Erdogan. Dus wie zullen zien wie er op zijn knieën gaat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Cultureel mogen jullie wel dominant zijn, militair zijn jullie overheerst, dus we zullen zien wie gaat bukken
Wat is het dan wat je achterlijk noemt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Wtf?Waar noem ik slavernij een cultuur?
Mahmut Yildirim maakt Ahmadi Nejad afquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die tijden zijn voorbij. Ahmadi ownt Erdogan. Dus wie zullen zien wie er op zijn knieën gaat.
De cultuur waarbij een weduwe moet kiezen tussen andermans harem of een leven als slaafquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat is het dan wat je achterlijk noemt?
Slavernij dusquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:52 schreef msnk het volgende:
[..]
De cultuur waarbij een weduwe moet kiezen tussen andermans harem of een leven als slaaf
Het betekent vrede. oorlog is trouwens ook een Turkse naam (Savasj).quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Baris bazennaam. Moet gelijk denken aan Baris mijn vriend die Yolanthe voor het eerst had ontdekt.
Ik had het al eerder gezien, maar zag geen kans om er iets van te zeggen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter..
Je moet de engelstalige, duitse en de franstalige nummers draaien van Cem en Baris abii voor hun..
Die draai ik ook vaak in de auto stiekem wanneer niemand kijkt/luister..
Swing High..
Mein Deutsche freund
etc.. etc..
Je zegt net dat dat geen cultuur is dropstaafquote:
Haterquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
5 cent voor elk bericht?
Msnk is als afvallige al helemaal de lul.![]()
George Carlin is trouwens wel cool, ik heb al zijn voorstellingen op youtube bekeken.
Ja, jij hebt het over een cultuur waarin slavernij onder specifieke omstandigheden wordt toegepast, dropsleutelquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Je zegt net dat dat geen cultuur is dropstaaf
[..]
HaterAlleen omdat mijn ogen wel geopend zijn
Ik zeg helemaal nietsquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, jij hebt het over een cultuur waarin slavernij onder specifieke omstandigheden wordt toegepast, dropsleutel
Kardesim, wat wil je nog meer? Sahip cikmak toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niets
Jij zegt tegen Alice dat ze iemand´s harem moet kiezen. Wil ze op straat leven wordt ze tot slaaf gemaakt.
Eerste filmpje gemaakt met Yolanthe volgens hemzelf ook iets meer dan dat, maar ik weet niet of ik hem moet geloven, die geile Turk. Sneijder vond dat filmpje daarna niet leuk en had die makers een mailtje gestuurd of ze die scènes wilden weghalen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:53 schreef Bilge het volgende:
Op welke manier heeft jouw vriend Yolanthe ontdekt?
Zonder dat ik een hoofd heb?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kardesim, wat wil je nog meer? Sahip cikmak toch?
Jij zegt "wat wil je nog meer"quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie had het over jou? Jij bent dan al old news.
Toch niet deze film:quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Eerste filmpje gemaakt met Yolanthe volgens hemzelf ook iets meer dan dat, maar ik weet niet of ik hem moet geloven, die geile Turk. Sneijder vond dat filmpje daarna niet leuk en had die makers een mailtje gestuurd of ze die scènes wilden weghalen.
Niet van toepassing.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan wil ik dat ze zo vrij als een vogeltje wordt
Nee, toen was ze al bekend. Gewoon haar debuut heb ik het over. Deze dus:quote:
Liefde gaat verder dan de doodquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar bemoei jij je mee, jij bent er dan toch niet meer.
Ik denk niet dat zij het daarmee eens zal zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Arya en ik gaan kop of munt doen, de winnaar neemt Alice wel.
Nee.quote:
Tof.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben het wel eens met Mohammed, de moslims en de wereld heeft veel aan de Perzen te danken.
/carequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij het daarmee eens zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |