quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:09 schreef Bilge het volgende:
Het is hier inderdaad te druk, we moeten de jizya weer invoeren.
Ik ben praktisch Turks hoor. Alleen mijn bloed niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
De Jizya werd geheven op niet-moslims. Aangezien je een quote van George Carlin als onderschrift hebt vrees ik dat je moet dokken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben praktisch Turks hoor. Alleen mijn bloed niet.
Ben ook geen moslim wel een Turk. Ik geef je 5 cent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
De Jizya werd geheven op niet-moslims. Aangezien je een quote van George Carlin als onderschrift hebt vrees ik dat je moet dokken.
Technisch gezien niet, Alice bevindt zich in Msnk's harem, dus hoeft niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
De Jizya werd geheven op niet-moslims. Aangezien je een quote van George Carlin als onderschrift hebt vrees ik dat je moet dokken.
Alleen heeft hij geen haremquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Technisch gezien niet, Alice bevindt zich in Msnk's harem, dus hoeft niet.
Nep Roemeen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik ben praktisch Turks hoor. Alleen mijn bloed niet.
Harem betekent privé verblijf lieve schat.quote:
Voor elke maandquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
5 cent voor elk bericht?
Msnk is als afvallige al helemaal de lul.![]()
George Carlin is trouwens wel cool, ik heb al zijn voorstellingen op youtube bekeken.
Ben ik ook.quote:
Kop eraf, Alice van mijquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Bilge het volgende:
5 cent voor elk bericht?
Msnk is als afvallige al helemaal de lul.![]()
George Carlin is trouwens wel cool, ik heb al zijn voorstellingen op youtube bekeken.
Oh, okquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Harem betekent privé verblijf lieve schat.
Neequote:
quote:
Hoezo? Ben er wel geboren. Ben lang genoeg Roemeens geweest. Het is nu tijd voor iets nieuws.quote:
Welke keuzes heb ik?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als afvallige gaat zijn kop er sowieso af, dus kies maar in wiens harem je terecht wilt.
Nederlander?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:43 schreef AliceWonder het volgende:
Hoezo? Ben er wel geboren. Ben lang genoeg Roemeens geweest. Het is nu tijd voor iets nieuws.
Dan kies ik Ayca.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |