SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Bana Gallipoli'de arkadan sokacak iki beyefendi ariyorum."quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe zeg je "Waar kan ik de bus naar Gallipoli vinden"?
Dank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
"Bana Gallipoli'de arkadan sokacak iki beyefendi ariyorum."
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
[..]
Ik? Jij gaat het nodig hebben. Wat je met die 2 mannen doet mag je zelf weten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:58 schreef sp3c het volgende:
ik gok zomaar dat Cobra4 die best is uit mag proberen van mij
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:00 schreef sp3c het volgende:
mwoch ik doe nix, snap nix, weet nix en mijn vriendin is ouder dan mijn moeder
erger zal het er allemaal niet op worden
[..]
Ik vind m leuk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
prijsgelijk.nl - gelijk de laagste prijs
'Gelibolu'ya giden Otobusu nerden bulurum?'quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:55 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe zeg je "Waar kan ik de bus naar Gallipoli vinden"?
Nerden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Gelibolu'ya giden Otobusu nerden bulurum?'
[..]
Kort, simpel, precies wat je nodig hebt wmb.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks!
En de rest? Wat vinden jullie er van agalar?
Vay be, heb ik toch nog wat aan mijn collega'squote:Op zaterdag 28 april 2012 14:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kort, simpel, precies wat je nodig hebt wmb.
Dat is pas een foute vertaling.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ook fout, dat zijn letterlijke vertalingen.
Gelibolu'ya otobusle nasil gidebilirim?
De bedoeling is toch dat hij/zij in het Turks wlt vragen welke bus je moet nemen naar Gelibolu? Dan klopt het toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is pas een foute vertaling.
Juist gevraagd, naar niet goed vertaald!
Dan moet hij het maar zo vragen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:16 schreef xaban06 het volgende:
[..]
De bedoeling is toch dat hij/zij in het Turks wlt vragen welke bus je moet nemen naar Gelibolu? Dan klopt het toch?
Lijd jij aan een vorm van persoonlijkheidsstoornis?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dan moet hij het maar zo vragen.
Lange IJ.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Leid jij aan persoonlijkheidsstoornis?
Dat is dus een ja. Gecmis olsunquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mijn ene deel zegt ja, andere deel zegt nee.
quote:
[..]
Je vriendin? JE VRIENDIN?!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:00 schreef sp3c het volgende:
mwoch ik doe nix, snap nix, weet nix en mijn vriendin is ouder dan mijn moeder
erger zal het er allemaal niet op worden
Dank je, want geen enkele Turk zal Gallipoli zeggen, Gelibolu kennen ze wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'Gelibolu'ya giden Otobusu nerden bulurum?'
of mijn moeder (anne)quote:
Of het 'echt Turks' is, is discutabel, maar je kan het hier in ieder geval niet eten: kokoreç.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:56 schreef sp3c het volgende:
wat is nou echt Turks om te eten als je in Turkije bent?
zo Turks dat de buurtsupermarktman je terug op het vliegtuig zet als je terugkomt zonder het te eten
Vind je dit echt slim?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:10 schreef Blocko het volgende:
wat doen al die gekleurde lutsers hierzo in dit topic trouwens?
Ga ga.
GADVERDAMMEquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:12 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of het 'echt Turks' is, is discutabel, maar je kan het hier in ieder geval niet eten: kokoreç.
Niet echt he? Bedoel, wij als Turken moeten ons als ev sahibi wel open en gastvrij opstellen.quote:
quote:
Hoelaat is het eten klaar?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:14 schreef Blocko het volgende:
[..]
Niet echt he? Bedoel, wij als Turken moeten ons als ev sahibi wel open en gastvrij opstellen.
mijn excuses.
Ik ga dit jaar nog naar istanbul, m'n verjaardag vierenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:09 schreef Blocko het volgende:
Waar in Turkije ga je heen dan?
Istanbul?
Manti is trouwens maar so-so kan je net zogoed thuis maken en eten.
nee dat is wel te doen hoor maar het is niet Turksquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
GADVERDAMMEEcht hoor, ik ga voor dit soort viezigheid zo bans uitdelen
hoe oud word je?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar nog naar istanbul, m'n verjaardag vieren
Frankrijk heeft ook zoiets en het voer voor de hond ook. Spanje hebben ze stierenballen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat is wel te doen hoor maar het is niet Turks
38quote:
Aha, naja kan je net zo goed naar spanje gaan ofzo, het verschil is in zo'n touristische plaats toch echt 0,0?quote:
nee!quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:17 schreef Blocko het volgende:
[..]
Aha, naja kan je net zo goed naar spanje gaan ofzo, het verschil is in zo'n touristische plaats toch echt 0,0?![]()
Cancel dat nou gewoon en ga beetje cultureel doen in de rest van Turkije.
quote:
Eten? Haha.quote:
Het is echt verdomd lekker, laat je nou niet afschrikken omdat het darmen zijn. Vlees is vlees.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
GADVERDAMMEEcht hoor, ik ga voor dit soort viezigheid zo bans uitdelen
Joehoequote:Op zaterdag 28 april 2012 16:17 schreef Blocko het volgende:
[..]
Aha, naja kan je net zo goed naar spanje gaan ofzo, het verschil is in zo'n touristische plaats toch echt 0,0?![]()
Cancel dat nou gewoon en ga beetje cultureel doen in de rest van Turkije.
dat ook maar ik kan veel opquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:19 schreef Blocko het volgende:
[..]
naja, dan eet je gewoon lekker alles wat er in je 5 sterren hotel aangeboden wordt.
Oh wacht, jij bent van die site, ja, lees ik regelmatig evenquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:18 schreef Blocko het volgende:
[..]
Eten? Haha.
je mag wel mee naar de Turkse bruiloft waar we ons momenteel druk op voorbereiden hier thuis.
ik probeer me af te zetten van al die vrouwelijke stress hormonen die hierzo door de lucht vliegen. Vandaar dat ik hier ook reageer
Dan nog, ik blijf erbij dat dat deel van Turkije weinig doet denken aan de rest van het land.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Joehoe1 minuut buiten Gümbet zie je al geen enkele toerist meer
Komt nogquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Dan nog, ik blijf erbij dat dat deel van Turkije weinig doet denken aan de rest van het land.
Doe eens voor de grap Konya ofzo beetje van die derwisjen bekijken.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:14 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Thanks!
En de rest? Wat vinden jullie er van agalar?
Ik ben nu aan de zelfgemaakte taartpunten begonnen, walnotenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:50 schreef yvonne het volgende:
Zijn hier Dordtse Turken?
Moskee op de Merwedestraat heeft een open dag(en) met 101 tentjes met eten, maaaaaaaaaaaaaaaar binnen staan de vrouwen met eigengemaakt eten
Tassen vol ingeslagen
Toevallig, hier ook. Waar is die bruiloft?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:18 schreef Blocko het volgende:
[..]
Eten? Haha.
je mag wel mee naar de Turkse bruiloft waar we ons momenteel druk op voorbereiden hier thuis.
ik probeer me af te zetten van al die vrouwelijke stress hormonen die hierzo door de lucht vliegen. Vandaar dat ik hier ook reageer
Lust je geen walnoten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |