Een ware POL'ler verzaakt nooit.quote:
Vandaar die oerlelijke stropdas.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef xenobinol het volgende:
Stef Blok, marionet van de vastgoedmaffia en het bankenkartel
Indiaans gegeten, dat wordt het debat volgen vanaf de plee dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
Zo, Indiaans gegeten, sixpackje Grolsch gekocht en nu het debat kijken op m'n hotelkamer.
Thee + fair trade chocolaquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
ik verwijs iedereen door:
[Debat Crisispakket] Principe-akkoord over begroting 2013. #2
We willen niet naar Erik.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Opdonderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik denk dat hij dat juist niet gaat doen. Zeker aangezien de PvdA de stemmen nodig heeft. Hij kan nu een Wilders doen, zonder de negatieve gevolgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef Apache4U het volgende:
Even kijken of Diederik weer gaat draaien ..
Inderdaad, de zieligheidskaart wordt getrokken!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef 99.999 het volgende:
Diederik kijkt door de cijfertjes heen naar Henk en vooral Ingrid.
Klopt, de makkelijkste weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat juist niet gaat doen. Zeker aangezien de PvdA de stemmen nodig heeft. Hij kan nu een Wilders doen, zonder de negatieve gevolgen.
Yup, daar gaat 'ie al.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, de zieligheidskaart wordt getrokken!
Goed plan.quote:
'mooi'quote:
Calimero gedrag en vingertjewijzen en zielig doen dat hij overgeslagen werd.quote:
Je hebt tomatenpuree in je oren als je dat goed vond.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
Goeie speech van Samsom.
Nu even lachen om die faler van een Wilders.
Bezuinigen op de Deltakering.quote:
Denk dat hij genegeerd gaat worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
Goeie speech van Samsom.
Nu even lachen om die faler van een Wilders.
En ondertekendquote:Op donderdag 26 april 2012 20:48 schreef MrBadGuy het volgende:
Een waardeloos akkoord zegt Geert... tot een week geleden heeft hij nog een belangrijk deel van dit akkoord mede bepaald.
Is wel zo'n beetje het niveau van de mensen die hem nog geloven na al dat gedraaiquote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Tem het volgende:
Geert is uit op het Alu-hoedjes electoraat.
Niets.... behalve subsidies?quote:
Ik moet betalen. 70 Euro per maand van m'n loon ingehouden zodat de VUTers lekker voor hun 65ste geen flikker meer hoeven te doenquote:
Uiteindelijk levert het opquote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn de financierders van de PVV tegen
Idd totale waanzin die pensionario's met hun eindloonregeling.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik moet betalen. 70 Euro per maand van m'n loon ingehouden zodat de VUTers lekker voor hun 65ste geen flikker meer hoeven te doen.
Komt later pas.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Asphias het volgende:
kan er trouwens al geinterumpeerd worden? of gaat iedereen gewoon zn verhaaltje afronden?
tja... ik betaal teveel belasting voor scheefleners en faalbankiers.... duizenden euro's per jaar....quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik moet betalen. 70 Euro per maand van m'n loon ingehouden zodat de VUTers lekker voor hun 65ste geen flikker meer hoeven te doen.
In een weekje al z'n speerpunten naar de klotequote:Op donderdag 26 april 2012 20:51 schreef MrBadGuy het volgende:
Nou Geert, als je afgelopen weekend had ingestemd dan waren die extra uitgaven voor/minder bezuinigen op zonnepanelen, kunst, cultuur en ontwikkelingshulp er nu niet geweest. Eigen schuld, dit hebben we aan jou te danken
Nope, mag pas later.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Asphias het volgende:
kan er trouwens al geinterumpeerd worden? of gaat iedereen gewoon zn verhaaltje afronden?
maximaal 3% moslim ? akkoord !quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef roelofjan het volgende:
We hebben zelf beslist dat Europa die 3% afdwingt flapdrol.
Gekke Geert heeft zich daar in het verleden zelf ook hard voor gemaakt, maar ja, dat komt nu niet zo lekker uit hèquote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef roelofjan het volgende:
We hebben zelf beslist dat Europa die 3% afdwingt flapdrol.
Als ik FC Kunduz was, was ik echt hierna het podium opgesprongen en dat gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
FC Kunduz. Leuk hoor.![]()
Geert, u mad?
quote:
CDA'ers vonden hem te saai voor lijstrekkerschap et voila, meteen een speech vol met grapjes.quote:
Hopen dat hij de doodssteek kan leveren jaquote:Op donderdag 26 april 2012 20:55 schreef 99.999 het volgende:
Buma moet het maar doen voor het CDA inderdaad
Nee echt?quote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef RvLaak het volgende:
Vraagje... Ligt het aan mij, of is de PVV in ene voor een hoop zaken waar Brinkman ook voor is?
was een serieuze vraag, aangezien ik de standpunten van de PVV nauwelijks ken. Afgezien van "Brussel is kut en moslims ook", uiteraardquote:
Applaus.quote:
Precies, stond een mooi stukje over in de VK vandaag.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef Nielsch het volgende:
Mensen negeren Wilders gewoon. Lijkt me ook een prima tactiek.
Is nauwelijks een interruptie te noemen, aangezien Buma klaar wasquote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het niet de bedoeling was.
Ja politici hebben een voorbeeld functie...quote:Op donderdag 26 april 2012 20:57 schreef Masyl het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen in de kamer met andere dingen bezig is, asociaal gedrag.
Er zit er zelfs één te masturberen!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:57 schreef Masyl het volgende:
Het lijkt wel alsof iedereen in de kamer met andere dingen bezig is, asociaal gedrag.
Die klas zit er, de PVVquote:Op donderdag 26 april 2012 20:59 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ja politici hebben een voorbeeld functie...
Maar als je ze soms zit zitten kan je elk van die kamerleden vervangen door een klasje VMBO'ers.
Het Lagerhuis is sowieso geweldig.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In Londen is dat nog een stuk toffer
En terecht natuurlijk. Samsom had een kans. Wilde niet meedoen. Maar gaat nu liever nadien zitten mokken. Zwak. Maar zo kennen wij de Pvda weer.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:59 schreef Oldie57 het volgende:
Samsong ontpopt zich als een geweldige zwakke leider. Buma veegt de vloer met hem aan.
Mijn post was niet bedoeld als uitnodiging om daarmee onnodig VMBO'ers te beledigenquote:
Mea culpaquote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef Bierie het volgende:
[..]
Mijn post was niet bedoeld als uitnodiging om daarmee onnodig VMBO'ers te beledigen
Als hij dit niveau weet vast te houden dan kan hij het prima gaan doenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat het CDA hem chef maakt.
Zeker. De PvdA van Kok en Cohen hadden zeker meegedaanquote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef Confetti het volgende:
Samsom heeft gegokt en verloren. Dit gaat zetels kosten.
Dat denk ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef Confetti het volgende:
Samsom heeft gegokt en verloren. Dit gaat zetels kosten.
Door 2 optredens van 1 man vergeef jij die partij 10 jaar stilstand?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Oldie57 het volgende:
Mijn God, wat is Buma sterk. Misschien toch maar op CDA stremmen straks. ik ga het in de gaten houden.
Samsong is een dom keffertje die Wilders napraat. Niet serieus te nemen die man.
Hij trolololt de hele zooi bij elkaar.quote:
Zo heeft god het niet gewild?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waarom heeft het CDA een hekel aan ecologische verbindingszones
Denk het ook. Samsom probeert van het imago van Cohen af te komen, heeft zich daarom erg hard en rechtlijnig opgesteld en is richting de SP gekropen om daar kiezers proberen weg te halen, maar dat heeft in dit geval zeer slecht uitgepakt en nu komt hij met hangende pootjes terug.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker. De PvdA van Kok en Cohen hadden zeker meegedaan
Buma heeft natuurlijk een makkelijke klus vs. Samsom. Dat Samsom sowieso nog naar de microfoon durft te komen. Zo vraag je om klappen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Oldie57 het volgende:
Mijn God, wat is Buma sterk. Misschien toch maar op CDA stremmen straks. ik ga het in de gaten houden.
Samsong is een dom keffertje die Wilders napraat. Niet serieus te nemen die man.
Kost landbouwgrond.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gaan ten kostte van landbouwgrond.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik vind het inderdaad benijdenswaardig...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij trolololt de hele zooi bij elkaar.
Hij had het heel mooi uit kunnen spelen (eigenlijk ff afwachten wat de SP zo zegt), indien hij had vastgehouden aan het "wij doen principieel niet mee"quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Denk het ook. Samsom probeert van het imago van Cohen af te komen, heeft zich daarom erg hard en rechtlijnig opgesteld en is richting de SP gekropen om daar kiezers proberen weg te halen, maar dat heeft in dit geval zeer slecht uitgepakt en nu komt hij met hangende pootjes terug.
Ze was ook niet heel erg sterk...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Green1 het volgende:
die cynische opmerkingen tegen dat mens van de pvdd
Dat heb je met politieke partijen die alleen naar macht streven en schijt hebben aan het landsbelang.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
SP, PvdA en PVV zelfde retoriek.
Geweldig.
Ik sta niet achter de SP maar Roemer komt bijna altijd wel sympathiek overquote:
Leuk om te zien inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef freako het volgende:
Buma komt aardig los de laatste dagen..
Nou nee, de SP is en blijft principieel. Itt PVV en PvdA, draaien ze niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
SP, PvdA en PVV zelfde retoriek.
Geweldig.
Mij wel.. helaas, zoveel heb ik niet te besteden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
Verhoging van de BTW zal vooral lagere inkomens treffen? Right.
Buma brandde haar op een keurige manier compleet afquote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze was ook niet heel erg sterk...
Als er iets is wat de SP niet heeft gedaan nu is naar macht streven.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dat heb je met politieke partijen die alleen naar macht streven en schijt hebben aan het landsbelang.
Wat hij zegt klinkt altijd wel gemoedelijk - los van de inhoud.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Asphias het volgende:
sympathiek weer van roemer, hij klinkt bijna positiever dan samsom over het akkoord.
deze was veel eerderquote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Bendoe het volgende:
He!
[Debat Crisispakket] Principe-akkoord over begroting 2013. #4
veeels te druk daar, hier kan ik tenminste nog opletten op het debat en een beetje meelezen hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Bendoe het volgende:
He!
[Debat Crisispakket] Principe-akkoord over begroting 2013. #4
Tuurlijk wel. Want de uitkeringstrekkers hebben altijd de duurste en grootste plasma tv.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
Verhoging van de BTW zal vooral lagere inkomens treffen? Right.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als er iets is wat de SP niet heeft gedaan nu is naar macht streven.
Eerlijk is eerlijk, er is een beginquote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef xenobinol het volgende:
Huurders zijn weer de lul.... waarom pakt niemand de scheefleners aan
Nee, precies, dus het maakt in die zin wat minder uit. Procentueel gezien wordt eenieder even hard geraakt natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Mij wel.. helaas, zoveel heb ik niet te besteden.
Voor nieuwe gevallen... ontzettend zwak.... levert ook bijna niets.... echt een gemiste kans imo.quote:
Je vergeet voor het gemak ff dat de "uitkeringstrekkers" al een jaar of 5/6 geen nieuwe wasmachine, koelkast, etc kunnen kopen. Allemaal producten met 19%.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Want de uitkeringstrekkers hebben altijd de duurste en grootste plasma tv.
Idd van een beetje stijve man, naar een best charismatisch persoon. Daarnaast legde hij gewoon dingen helder uit. Chapeauquote:
Gaat ook gebeuren....quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Roemer heeft wel gelijk hier. De verkiezingen kunnen alles weer overhoop gooien.
Die kun je als je een laag inkomen hebt ook goed tweedehands kopen, tegen 0% BTW.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak ff dat de "uitkeringstrekkers" al een jaar of 5/6 geen nieuwe wasmachine, koelkast, etc kunnen kopen. Allemaal producten met 19%.
Allemaal leuk en aardig, maar zo zijn we ook van de blauwe nummerplaten afgekomen. Duurt ff, maar zo voorkom je wel een complete implosie van de huizenmarkt.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Voor nieuwe gevallen... ontzettend zwak.... levert ook bijna niets.... echt een gemiste kans imo.
Dat soort apparaten worden volledig vergoed middels bijz. bijstand. Terwijl ik ervoor moet sparen. Sorry dat ik geen medelijden heb met de uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak ff dat de "uitkeringstrekkers" al een jaar of 5/6 geen nieuwe wasmachine, koelkast, etc kunnen kopen. Allemaal producten met 19%.
Moet je wel weten hoe en waar. Op computers en internet zit ook 19%.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die kun je als je een laag inkomen hebt ook goed tweedehands kopen, tegen 0% BTW.
dat is niet waarquote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat soort apparaten worden volledig vergoed middels bijz. bijstand.
Je boodschappen worden niet duurder, die vallen al onder het lage BTW tarief. Alleen luxe goederen worden ietsjes duurder.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Mij wel.. helaas, zoveel heb ik niet te besteden.
Inderdaad! Wij hebben laatst perfect werkend witgoed weggedaan voor 25 a 50 euro per item. Nieuwprijs was een jaar of 5 geleden 250 a 500 euro.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Die kun je als je een laag inkomen hebt ook goed tweedehands kopen, tegen 0% BTW.
Maar niet door de WW, WAO en bijstandquote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat soort apparaten worden volledig vergoed middels bijz. bijstand.
Het was cynisch bedoeldquote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het aan de gang houden van de bouwsector lijkt soms wel een doel op zich. Als er genoeg gebouwen staan, lekker kappen met bouwen. Steeds maar doorgaan levert ook zulke rare situaties op met leegstand, vooral bij kantoorpanden.quote:
Onzin... de implosie is al gaande.... Die ga je met geen enkel beleid nog tegenhouden... simpelweg omdat de politiek daar niet over gaatquote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef RvLaak het volgende:
Duurt ff, maar zo voorkom je wel een complete implosie van de huizenmarkt.
Formeel applaus.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Rivalo het volgende:
Wat is dat debiele geram op die tafels eigenlijk?
Waarom denk je dat al die partijen zo makkelijk akkoord gingen met de begroting. GL, D66, CU en SGP zagen iets wat de PvDA / SP niet zagen. Namelijk wisselgeld voor na 12 September. De 'slimme' partijen weten toch wel dat alles waar zij nu ja en amen tegen zeggen er toch niet doorkomt.quote:
Nope, nu is er stilstand. Nog geen implosie. De prijzen dalen, maar kelderen niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Onzin... de implosie is al gaande.... Die ga je met geen enkel beleid nog tegenhouden... simpelweg omdat de politiek daar niet over gaat
In de winter inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Cerbie het volgende:
Een warme linkse zomer, dat is zoiets als zonnebaden in siberië.
Wel degelijk, iemand met een laag inkomen kan beroep doen op bijzondere bijstand. Ook als diegene in de WAO of WW zit.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar niet door de WW, WAO en bijstand
Dit akkoord zal goed uitpakken voor CDA, VVD en D66. Wellicht ook voor CU. GL kon nog wel eens flink pijn gaan lijden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Bierie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat al die partijen zo makkelijk akkoord gingen met de begroting. GL, D66, CU en SGP zagen iets wat de PvDA / SP niet zagen. Namelijk wisselgeld voor na 12 September. De 'slimme' partijen weten toch wel dat alles waar zij nu ja en amen tegen zeggen er toch niet doorkomt.
Inderdaad, iedereen doet altijd maar alsof de bouwmarkt de motor van Nederland is, maar dat is echt dikke onzin. De bouw moet reageren op vraag en kan geen vraag creëren door maar door te blijven bouwen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Het aan de gang houden van de bouwsector lijkt soms wel een doel op zich. Als er genoeg gebouwen staan, lekker kappen met bouwen. Steeds maar doorgaan levert ook zulke rare situaties op met leegstand, vooral bij kantoorpanden.
Als de verkoop implodeert volgt de prijs vanzelf.... duurt ffquote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, nu is er stilstand. Nog geen implosie. De prijzen dalen, maar kelderen niet.
Zij scoren hier inderdaad echt mee en dát is weer goed voor deze partijen voor de verkiezingen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Dit akkoord zal goed uitpakken voor CDA, VVD en D66. Wellicht ook voor CU. GL kon nog wel eens flink pijn gaan lijden.
Goed voor de economie.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je boodschappen worden niet duurder, die vallen al onder het lage BTW tarief. Alleen luxe goederen worden ietsjes duurder.
De SGP kijkt niet vooruit maar omhoogquote:
Nee, is gebruikelijk in de kamer en hogere kringen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het ware hooligan gevoel van de PVV-fractie naar boven kwam.
Ja enkel jammer dat wij net zo goed een ansichtkaart voor 30 April kunnen sturen naar Brussel. Die heeft net zoveel waarde als het begrotingsakkoord die zo weer zal veranderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zij scoren hier inderdaad echt mee en dát is weer goed voor deze partijen voor de verkiezingen.
Het lijken wel apenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het ware hooligan gevoel van de PVV-fractie naar boven kwam.
Waar doen ze dat nog meer dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, is gebruikelijk in de kamer en hogere kringen.
Eerder voor de SGP me dunkt. Ze voelen zich genaaid.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Asphias het volgende:
ouch... pijnlijk moment voor pechtold.
Ik schrok er ook een beetje vanquote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef RvLaak het volgende:
Zo ken ik v/d Staaij helemaal niet... Wow
Erg hard voor de SGP ...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef RvLaak het volgende:
Inderdaad, primaquote:
Het kwam er even uit hoe hij tegen vrouwen praat. HIj vond Pechtold z'n bitch.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef RvLaak het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |