Goed voor de economie.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:12 schreef MaLo het volgende:
[..]
Je boodschappen worden niet duurder, die vallen al onder het lage BTW tarief. Alleen luxe goederen worden ietsjes duurder.
De SGP kijkt niet vooruit maar omhoogquote:
Nee, is gebruikelijk in de kamer en hogere kringen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het ware hooligan gevoel van de PVV-fractie naar boven kwam.
Ja enkel jammer dat wij net zo goed een ansichtkaart voor 30 April kunnen sturen naar Brussel. Die heeft net zoveel waarde als het begrotingsakkoord die zo weer zal veranderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:16 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zij scoren hier inderdaad echt mee en dát is weer goed voor deze partijen voor de verkiezingen.
Het lijken wel apenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het ware hooligan gevoel van de PVV-fractie naar boven kwam.
Waar doen ze dat nog meer dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, is gebruikelijk in de kamer en hogere kringen.
Eerder voor de SGP me dunkt. Ze voelen zich genaaid.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:17 schreef Asphias het volgende:
ouch... pijnlijk moment voor pechtold.
Ik schrok er ook een beetje vanquote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef RvLaak het volgende:
Zo ken ik v/d Staaij helemaal niet... Wow
Erg hard voor de SGP ...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:18 schreef RvLaak het volgende:
Zo ken ik v/d Staaij helemaal niet... Wow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |