Ik vind het inderdaad benijdenswaardig...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij trolololt de hele zooi bij elkaar.
Hij had het heel mooi uit kunnen spelen (eigenlijk ff afwachten wat de SP zo zegt), indien hij had vastgehouden aan het "wij doen principieel niet mee"quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Denk het ook. Samsom probeert van het imago van Cohen af te komen, heeft zich daarom erg hard en rechtlijnig opgesteld en is richting de SP gekropen om daar kiezers proberen weg te halen, maar dat heeft in dit geval zeer slecht uitgepakt en nu komt hij met hangende pootjes terug.
Ze was ook niet heel erg sterk...quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Green1 het volgende:
die cynische opmerkingen tegen dat mens van de pvdd
Dat heb je met politieke partijen die alleen naar macht streven en schijt hebben aan het landsbelang.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
SP, PvdA en PVV zelfde retoriek.
Geweldig.
Leuk om te zien inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef freako het volgende:
Buma komt aardig los de laatste dagen..
Nou nee, de SP is en blijft principieel. Itt PVV en PvdA, draaien ze niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:07 schreef Voorschrift het volgende:
SP, PvdA en PVV zelfde retoriek.
Geweldig.
Mij wel.. helaas, zoveel heb ik niet te besteden.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
Verhoging van de BTW zal vooral lagere inkomens treffen? Right.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |