Een ware POL'ler verzaakt nooit.quote:
Vandaar die oerlelijke stropdas.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef xenobinol het volgende:
Stef Blok, marionet van de vastgoedmaffia en het bankenkartel
Indiaans gegeten, dat wordt het debat volgen vanaf de plee dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:34 schreef remlof het volgende:
Zo, Indiaans gegeten, sixpackje Grolsch gekocht en nu het debat kijken op m'n hotelkamer.
Thee + fair trade chocolaquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
ik verwijs iedereen door:
[Debat Crisispakket] Principe-akkoord over begroting 2013. #2
We willen niet naar Erik.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Opdonderen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:36 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik denk dat hij dat juist niet gaat doen. Zeker aangezien de PvdA de stemmen nodig heeft. Hij kan nu een Wilders doen, zonder de negatieve gevolgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:37 schreef Apache4U het volgende:
Even kijken of Diederik weer gaat draaien ..
Inderdaad, de zieligheidskaart wordt getrokken!quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef 99.999 het volgende:
Diederik kijkt door de cijfertjes heen naar Henk en vooral Ingrid.
Klopt, de makkelijkste weg.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat juist niet gaat doen. Zeker aangezien de PvdA de stemmen nodig heeft. Hij kan nu een Wilders doen, zonder de negatieve gevolgen.
Yup, daar gaat 'ie al.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad, de zieligheidskaart wordt getrokken!
Goed plan.quote:
'mooi'quote:
Calimero gedrag en vingertjewijzen en zielig doen dat hij overgeslagen werd.quote:
Je hebt tomatenpuree in je oren als je dat goed vond.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
Goeie speech van Samsom.
Nu even lachen om die faler van een Wilders.
Bezuinigen op de Deltakering.quote:
Denk dat hij genegeerd gaat worden.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
Goeie speech van Samsom.
Nu even lachen om die faler van een Wilders.
En ondertekendquote:Op donderdag 26 april 2012 20:48 schreef MrBadGuy het volgende:
Een waardeloos akkoord zegt Geert... tot een week geleden heeft hij nog een belangrijk deel van dit akkoord mede bepaald.
Is wel zo'n beetje het niveau van de mensen die hem nog geloven na al dat gedraaiquote:Op donderdag 26 april 2012 20:49 schreef Tem het volgende:
Geert is uit op het Alu-hoedjes electoraat.
Niets.... behalve subsidies?quote:
Ik moet betalen. 70 Euro per maand van m'n loon ingehouden zodat de VUTers lekker voor hun 65ste geen flikker meer hoeven te doenquote:
Uiteindelijk levert het opquote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn de financierders van de PVV tegen
Idd totale waanzin die pensionario's met hun eindloonregeling.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik moet betalen. 70 Euro per maand van m'n loon ingehouden zodat de VUTers lekker voor hun 65ste geen flikker meer hoeven te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |