Buma brandde haar op een keurige manier compleet afquote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ze was ook niet heel erg sterk...
Als er iets is wat de SP niet heeft gedaan nu is naar macht streven.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Dat heb je met politieke partijen die alleen naar macht streven en schijt hebben aan het landsbelang.
Wat hij zegt klinkt altijd wel gemoedelijk - los van de inhoud.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Asphias het volgende:
sympathiek weer van roemer, hij klinkt bijna positiever dan samsom over het akkoord.
deze was veel eerderquote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Bendoe het volgende:
He!
[Debat Crisispakket] Principe-akkoord over begroting 2013. #4
veeels te druk daar, hier kan ik tenminste nog opletten op het debat en een beetje meelezen hier.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Bendoe het volgende:
He!
[Debat Crisispakket] Principe-akkoord over begroting 2013. #4
Tuurlijk wel. Want de uitkeringstrekkers hebben altijd de duurste en grootste plasma tv.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
Verhoging van de BTW zal vooral lagere inkomens treffen? Right.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als er iets is wat de SP niet heeft gedaan nu is naar macht streven.
Eerlijk is eerlijk, er is een beginquote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef xenobinol het volgende:
Huurders zijn weer de lul.... waarom pakt niemand de scheefleners aan
Nee, precies, dus het maakt in die zin wat minder uit. Procentueel gezien wordt eenieder even hard geraakt natuurlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:08 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Mij wel.. helaas, zoveel heb ik niet te besteden.
Voor nieuwe gevallen... ontzettend zwak.... levert ook bijna niets.... echt een gemiste kans imo.quote:
Je vergeet voor het gemak ff dat de "uitkeringstrekkers" al een jaar of 5/6 geen nieuwe wasmachine, koelkast, etc kunnen kopen. Allemaal producten met 19%.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef MaLo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Want de uitkeringstrekkers hebben altijd de duurste en grootste plasma tv.
Idd van een beetje stijve man, naar een best charismatisch persoon. Daarnaast legde hij gewoon dingen helder uit. Chapeauquote:
Gaat ook gebeuren....quote:Op donderdag 26 april 2012 21:10 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Roemer heeft wel gelijk hier. De verkiezingen kunnen alles weer overhoop gooien.
Die kun je als je een laag inkomen hebt ook goed tweedehands kopen, tegen 0% BTW.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak ff dat de "uitkeringstrekkers" al een jaar of 5/6 geen nieuwe wasmachine, koelkast, etc kunnen kopen. Allemaal producten met 19%.
Allemaal leuk en aardig, maar zo zijn we ook van de blauwe nummerplaten afgekomen. Duurt ff, maar zo voorkom je wel een complete implosie van de huizenmarkt.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Voor nieuwe gevallen... ontzettend zwak.... levert ook bijna niets.... echt een gemiste kans imo.
Dat soort apparaten worden volledig vergoed middels bijz. bijstand. Terwijl ik ervoor moet sparen. Sorry dat ik geen medelijden heb met de uitkeringstrekkers.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak ff dat de "uitkeringstrekkers" al een jaar of 5/6 geen nieuwe wasmachine, koelkast, etc kunnen kopen. Allemaal producten met 19%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |