Dat denk ik nietquote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef Confetti het volgende:
Samsom heeft gegokt en verloren. Dit gaat zetels kosten.
Door 2 optredens van 1 man vergeef jij die partij 10 jaar stilstand?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Oldie57 het volgende:
Mijn God, wat is Buma sterk. Misschien toch maar op CDA stremmen straks. ik ga het in de gaten houden.
Samsong is een dom keffertje die Wilders napraat. Niet serieus te nemen die man.
Hij trolololt de hele zooi bij elkaar.quote:
Zo heeft god het niet gewild?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waarom heeft het CDA een hekel aan ecologische verbindingszones
Denk het ook. Samsom probeert van het imago van Cohen af te komen, heeft zich daarom erg hard en rechtlijnig opgesteld en is richting de SP gekropen om daar kiezers proberen weg te halen, maar dat heeft in dit geval zeer slecht uitgepakt en nu komt hij met hangende pootjes terug.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zeker. De PvdA van Kok en Cohen hadden zeker meegedaan
Buma heeft natuurlijk een makkelijke klus vs. Samsom. Dat Samsom sowieso nog naar de microfoon durft te komen. Zo vraag je om klappen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:04 schreef Oldie57 het volgende:
Mijn God, wat is Buma sterk. Misschien toch maar op CDA stremmen straks. ik ga het in de gaten houden.
Samsong is een dom keffertje die Wilders napraat. Niet serieus te nemen die man.
Kost landbouwgrond.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gaan ten kostte van landbouwgrond.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:05 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |