Ik maak het vaak met masala, kerrie, knoflook en pepersquote:Op woensdag 25 april 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
Wat voor kruiden vinden jullie lekker bij witvis?
Ik wil deel uitmaken van jouw familiequote:Op woensdag 25 april 2012 14:44 schreef Juminelle het volgende:
Mijn oma haalt elke week 14 kg (!) kip bij de Turkse slager om een shitload aan voedsel voor de hele familie te maken
kerrie EN massala??? Wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 14:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik maak het vaak met masala, kerrie, knoflook en pepers
Oh, dat moest een / zijn. Kerrie/masala dusquote:
Hihi wise is vermoedelijke ook een 40 jarige maagd.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
Maar Chai, waarom dan die link naar wise net? Snap er niks van.
Die is kankergoed ja.quote:
klopt nog ook ditquote:Op woensdag 25 april 2012 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi wise is vermoedelijke ook een 40 jarige maagd.
zullen jullie nooit ruzie hoeven maken om een manquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Haha Jumi jij valt echt precies op het soort mannen waar ik niks mee heb
Viel mij ook al op laatstquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Haha Jumi jij valt echt precies op het soort mannen waar ik niks mee heb
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:51 schreef Juminelle het volgende:
Hahaha, Yayo hier
[..]
Oh, dat moest een / zijn. Kerrie/masala dus![]()
Klopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Viel mij ook al op laatst
Overigens vind ik hem hier echt niets trouwensDaarnaast is hij ook helemaal niet knap, maar zijn uitstraling ofzo. Hij heeft iets
Ja die uitstraling vind ik juist 3 x niksquote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Viel mij ook al op laatst
Overigens vind ik hem hier echt niets trouwensDaarnaast is hij ook helemaal niet knap, maar zijn uitstraling ofzo. Hij heeft iets
ja al 40 jaarquote:
waaaaaaaaatttt?????quote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ding gewonnen he
wtf verloren?? ... dacht dat hij met 10-6 gewonnen had![]()
nee toch niet, zie ik net .. 10-9 verlorenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dus nog nooit met je pielemuis in een natte flamoes geprikt ?
godver nou dan kn me dat hele verdere wk gestolen worden .quote:Op woensdag 25 april 2012 14:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee toch niet, zie ik net .. 10-9 verloren
Klopt ook wel ik heb gekeken tot 9-6 .. blijkbaar heeft Day daarna een inhaalrace gemaakt
Klinkt wel kinky op deze manier.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Snooker beetje met een stok tegen ballen slaan met zijn 2en
Kinky of pijnlijk?quote:
Picsquote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was elke jongen maar zo goed gekleed.
Ja, wauwquote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
nou, volgens mij drijf jij ook wegquote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, wauw
Zonde van die gouden tand welAl kan hij dat zelfs hebben.
Ik zit al naast mijn stoel inmiddels.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou, volgens mij drijf jij ook weg
Faberquote:
quote:
Ja, je moet hem ook niet op foto's zienquote:
De kankerquote:
Klopt. Hij kan dat foute ook hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, wauw
Zonde van die gouden tand welAl kan hij dat zelfs hebben.
Ah, toch Faber dusquote:Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt. Hij kan dat foute ook hebben.
Kan alleen niet echt goede foto's van z'n outfits vinden, vooral die hele foute tijdens optredens. Ik houd wel van die streetstyle.
Zou wel saai zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Faber. Toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:10 schreef Juminelle het volgende:
Oh, wacht Ynuhh, had jij het nou over Sinji of Faber?
Ja, dat bedoel ik dus ook. Zijn stijl en gedrag is gewoon tof en daarom vind ik hem ook leukquote:Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind Pepijn wel tof, vooral omdat het echt zo'n knulletje was / is maar dat hij met heel zn stijl en gedrag daar compleet weer voorbij gaat
Goed uitgelegd he
Ik moet altijd wel om hem lachen, maar lijkt me in de omgang echt een enorme lamlul waar je geen fuck aan hebt.quote:
Ja dat heb ik ook. En zou me niet op m'n gemak voelen als ik hem tegen zou komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel om hem lachen, maar lijkt me in de omgang echt een enorme lamlul waar je geen fuck aan hebt.
Vrouwenlogicaquote:Vrouwen, ongelofelijk. Mijn vriendin zou gister gaan koken, rond éénen belt ze me een paar keer. Ik had (zoals vaak) mijn mobiel niet bij de hand. Dus rond 16:00 zie ik de gemiste oproepen, dus ik bel terug, neemt ze niet op. Dus ik weer verder een unit van een boom uit de tuin rossen. Om half 6 daarmee klaar, check mn mobiel, weer gemiste oproepen. Dus ik bel weer terug en nu nam ze wel op.
Ze kwam later thuis en vroeg of ik eten kon halen. Ik, badend in het zweet en vies van de aarde, weigerde dit verzoek, ze was immers al binnen 15 minuten thuis. Ik zei daarnaast tegen haar: 'Ik heb mijn telefoon niet vaak bij me, dat weet je toch? Waarom laat je niet gewoon een berichtje achter?'.
De enige whatsapp die ik kreeg was OF IK HAAR TERUG WOU BELLEN. De tering, waarom typ je niet gewoon of ik evt de boodschappen kon doen.
Goed, ik naar haar huis. Ik word me een partij doodgekeken en ze zei niets tegen me. Omdat ik een keer ' nee' zei en niet vaak genoeg had terug gebeld. Daarna, nadat ik excuses had aangeboden (puur om van de ruzie af te zijn), ging ze paardrijden. Krijg ik een uur later een whatsapp (nu wel, de ironie) dat ze er af was gevallen.
Dus ze komt later thuis. Het eerste wat ik zei: 'Was je paard boos omdat hij je had gebeld en jij niet had terug gebeld?'
Deze onschuldige grap heeft het ruzie niveau tot ongekende hoogte getild.
Vind ik ook. Hij lijkt me een treiteraar.quote:
Dit dus. Je merkt ook dat hij gewoon echt heel slim is en wel degelijk weet hoe alles in elkaar zit enzo. Hij maakt overal gewoon een beetje een grap van en dat vind ik wel tofquote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ie juist heel serieus kan zijn als het moet, anders was ie niet zover gekomen
Dit ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ie juist heel serieus kan zijn als het moet, anders was ie niet zover gekomen
Jaja wat overdreven... maar hoorde dus vanochtend op de radio dat er ongeveer 265.000 mannen in nederland zijn die hun vrouw uit het buitenland hebben gehaald. Vooral Rusland en Thailand (quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef HSG het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn gewoon gevoelloze materialisten. Ze weten niet eens wat echte liefde is.
Niet echt een innemend persoon. Weinig respect naar anderen toe en zichzelf vooral heel tof vinden, of in ieder geval doen alsof hij dat vindt.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij lijkt me een treiteraar.
inb4 haat
Uiteraard. Hij weet echt wel wat ie doet.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Wanneer hij er zelf beter van wordt. Maar dit is wel erg labelen zonder de persoon echt te kennen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Klopt. Zijn ook altijd hetzelfde type mannen die met Thaise/Fillipijnse/Oost-Europese vrouwen lopenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Even he.... deze opmerking:
[..]
Jaja wat overdreven... maar hoorde dus vanochtend op de radio dat er ongeveer 265.000 mannen in nederland zijn die hun vrouw uit het buitenland hebben gehaald. Vooral Rusland en Thailand ().
De voornaamste reden was dat vrouwen uit Nederland veeleisend zijn en niet snel liefhebben?
Dat heb ik vanmorgen nog behandeld, het zijn vaak ook ontzettende droeftoeters die het doen. Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Even he.... deze opmerking:
[..]
Jaja wat overdreven... maar hoorde dus vanochtend op de radio dat er ongeveer 265.000 mannen in nederland zijn die hun vrouw uit het buitenland hebben gehaald. Vooral Rusland en Thailand ().
De voornaamste reden was dat vrouwen uit Nederland veeleisend zijn en niet snel liefhebben?
moet hij wetenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zouden jullie doen als een vriend van je zegt dat ie naar Thailand zou gaan om een bruid op te halen omdat hij vindt dat de Nederlandse vrouwen veeleisend zijn en niet snel liefhebben? Serieuze vraag.
moet hij weten? Kameraad van me heeft er één uit Mexico gehad ..quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zouden jullie doen als een vriend van je zegt dat ie naar Thailand zou gaan om een bruid op te halen omdat hij vindt dat de Nederlandse vrouwen veeleisend zijn en niet snel liefhebben? Serieuze vraag.
"Je kunt er gewoon niet mee omgaan.", maar dat moet hij verder zelf weten.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Uitleggen dat die thaise dame niet echt van hem zal houden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Niet serieus nemen en/of uitlachen? dunno.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Van die typen die je ook in dat programma ziet jaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Zijn ook altijd hetzelfde type mannen die met Thaise/Fillipijnse/Oost-Europese vrouwen lopen![]()
Ik vind het altijd een beetje vies. Van die veel te jonge vrouwen met oude mannen
Goede wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uitleggen dat die thaise dame niet echt van hem zal houden.
Dat hij heel snel normaal moest gaan doen. Alsof dat ware liefde is.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn oom heeft dat gedaan (maar ze zijn inmiddels weer uit elkaar), maar die is ook gewoon zielig. Heeft verder ook geen kwade bedoelingen, maar gelooft er echt in en is ook al een paar keer opgelicht daardoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
tja veel mensen hebben ook alleen maar een auto om er in te rijdenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij heel snel normaal moest gaan doen. Alsof dat ware liefde is.
Het was ook ergens vandaag in een topic, iemand: "als ze gewoon kookt en het huis opruimt is er verder toch niks aan de hand."quote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij heel snel normaal moest gaan doen. Alsof dat ware liefde is.
Ja same here.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uitleggen dat die thaise dame niet echt van hem zal houden.
10 jaar vind ik kklang manquote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens kwam er ook in voor dat 80% ofso van die relaties binnen 10 jaar kapot is.
Maar tegenwoordig is dat met alle relaties zo lijkt het wel
Damn.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja same here.
Ik ken indirect iemand die dat heeft gedaan en het is echt zo'n treurig verhaal. Moeder verloren, geen vrienden dit dat, bruid uit Thailand gehaald omdat hij op zoek was naar liefde. Die 'liefde' heeft hier in NL 1 week standgehouden en toen was het over met de pret en nu 3 jaar later ligt hij nog steeds krom omdat hij alles voor haar moet betalen.
10 jaar vind ik nogal.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens kwam er ook in voor dat 80% ofso van die relaties binnen 10 jaar kapot is.
Dat herinner ik me ook ja, om te janken.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Zoals die hele nare boeren bij Jambers ooit die ook 2 importbruiden hadden en waar alles er zo in en in triest en ongelukkig uitzag
Nu misschien, maar als je 50 bent en je haalt een importbruidje van 20 jaar jonger... en je denkt bejaard te worden met haar (sws lafquote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
10 jaar vind ik kklang manVoor een importbruidje.
Appels en peren.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja veel mensen hebben ook alleen maar een auto om er in te rijden
Neem een schoonmaakster dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was ook ergens vandaag in een topic, iemand: "als ze gewoon kookt en het huis opruimt is er verder toch niks aan de hand."
Kom op.
10 kaar, dat klinkt in het geval van een importbruid ongeveer geslaagd.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Oja en het was niet eens een sneu middelbaar figuur uit de achterhoek ofzo. Best een leuke jongen om te zien, nog jong enzo.quote:
Echt hoor.quote:
Tuurlijk wel. Alsof dat ook maar een jaar goed zal gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu misschien, maar als je 50 bent en je haalt een importbruidje van 20 jaar jonger... en je denkt bejaard te worden met haar (sws laf) dan is 10 jaar niet 'kklang'
Ja, alles binnen.. verder met haar leven met wel iemand die ze echt wil.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
10 kaar, dat klinkt in het geval van een importbruid ongeveer geslaagd.
D'n Johny.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alles binnen.. verder met haar leven met wel iemand die ze echt wil.
Maar wel sneu voor die gasten somszag ook zo'n pauper die meerdere malen geld stuurde voor vliegticket maar ze aldoor een smoes had en later kwam hij erachter door de naam te googlen dat ze een fraud was
Gaat er om dat die mannen oprecht denken dat ze de vrouw van hun leven hebben binnen gehengelt.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alsof dat ook maar een jaar goed zal gaan
Athans...het ligt maar net aan je definitie van 'relatie' denk ik.
"Ho.. Wat is dat hier?"quote:
Hahahaha ik moet echt hardop lachen hierquote:Op woensdag 25 april 2012 15:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ho.. Wat is dat hier?"
* leest
"Hm, ik zal het morgen eens aan haar gaan vragen wat dit allemaal moet voorstellen."
Gast, kom op._!
Maar het stond ergens in een topic. Gewoon getroll natuurlijk, niemand denk daar zo echt over lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echt hoor.Sowieso 'mannen' die dat van hun vrouw eisen.
Daarom schrok ik ook wel van dat bericht dat zovele dat deden. Wanneer ik importbruid hoor dan denk ik direct aan deze verhalen. Het eerste geslaagde koppel moet ik nog van horen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alles binnen.. verder met haar leven met wel iemand die ze echt wil.
Maar wel sneu voor die gasten somszag ook zo'n pauper die meerdere malen geld stuurde voor vliegticket maar ze aldoor een smoes had en later kwam hij erachter door de naam te googlen dat ze een fraud was
Dat dacht ik ook, maar nu weet ik dat niet zo zeker meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het stond ergens in een topic. Gewoon getroll natuurlijk, niemand denk daar zo echt over lijkt me.
Ik snap de gedachtegang niet helemaal van iemand die denkt dat ie hier in Nederland geen 'echte liefde' kan krijgen maar wel in Thailand na iemand uitgezocht te hebben via een site en dan een week mee hebben opgeschoten.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat er om dat die mannen oprecht denken dat ze de vrouw van hun leven hebben binnen gehengelt.
En ik denk dat die vrouwen allang wel hun plan hebben gesmeed hoor... die willen zo'n lelijke loenzende vetzak niet als man.
Klopt manquote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het stond ergens in een topic. Gewoon getroll natuurlijk, niemand denk daar zo echt over lijkt me.
[..]
Daarom schrok ik ook wel van dat bericht dat zovele dat deden. Wanneer ik importbruid hoor dan denk ik direct aan deze verhalen. Het eerste geslaagde koppel moet ik nog van horen.
En het dan toch nog niet helemaal willen geloven, dat was een beetje het keerpunt dat het medelijden werd bij me.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha ik moet echt hardop lachen hier
Is het ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
Maar sowieso vind ik dat typisch Nederlandse man/vrouw nogal generaliserende onzin.
Wel eerst flink drinken hè.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Salatrel het volgende:
gelijk schorsing van het kenteken van de motor opgehevenmorgen spoedaanvraagje doen op gemeentehuis en gaan met die banaan
Dat heeft ook niets met liefde te maken denk ik... zo'n man heeft een beeld bij een relatie wat denk ik niet helemaal terecht is...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap de gedachtegang niet helemaal van iemand die denkt dat ie hier in Nederland geen 'echte liefde' kan krijgen maar wel in Thailand na iemand uitgezocht te hebben via een site en dan een week mee hebben opgeschoten.
Wat is dan je definitie van echte liefde? Ik snap best dat je misschien een dienstbare vrouw wil die schoonmaakt en kookt enzo, maar is dat dan wat ze denken dat echte liefde is??
Nice... hayabusa al aangeschaft?quote:
Ik had ook echt medelijden serieusquote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En het dan toch nog niet helemaal willen geloven, dat was een beetje het keerpunt dat het medelijden werd bij me.
Daar verdenk ik ze ook wel van. Kleuters die geen compromissen kunnen sluiten en dus ook geen relatie kunnen hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
En misschien denken ze dit soort mensen beter te kunnen bespelen. Zal vast een factor zijn.
Het leek me eigenlijk ook niet zo'n verkeerde als zo'n halve gare die iemand importeert omdat buitenlandse vrouwen beter onder de duim te krijgen en houden zijn.quote:
Of misschien gewoon het aspect dat je daar iemand als het ware kan 'kopen' als in...je hebt garantie dat je er iemand gewoon kan krijgen. En hier in NL is dat niet zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heeft ook niets met liefde te maken denk ik... zo'n man heeft een beeld bij een relatie wat denk ik niet helemaal terecht is...
Waarom iemand uit een ver land andere cultuur en normen en waarden die wel van je houd maar iemand van hier niet idd... ik snap dat ook niet. Ligt gewoon compleet aan het vertiefde beeld bij die mensen.
En misschien denken ze dit soort mensen beter te kunnen bespelen. Zal vast een factor zijn.
Precies...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar verdenk ik ze ook wel van. Kleuters die geen compromissen kunnen sluiten en dus ook geen relatie kunnen hebben.
quote:
Klinkt plausibel ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of misschien gewoon het aspect dat je daar iemand als het ware kan 'kopen' als in...je hebt garantie dat je er iemand gewoon kan krijgen. En hier in NL is dat niet zo.
Dus iemand die misschien veel afwijzingen heeft gehad en niemand kan krijgen hier, vindt het fijn dat je daar gewoon iemand voor het uitkiezen hebt.
Als je keer op keer afgewezen wordt ga je ook wel een verklaring zoeken waarom dat zo is, en sommige schuiven het dan maar af op de nationaliteit.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of misschien gewoon het aspect dat je daar iemand als het ware kan 'kopen' als in...je hebt garantie dat je er iemand gewoon kan krijgen. En hier in NL is dat niet zo.
Dus iemand die misschien veel afwijzingen heeft gehad en niemand kan krijgen hier, vindt het fijn dat je daar gewoon iemand voor het uitkiezen hebt.
Sowieso zijn de gedachtegangen van zo iemand totaal anders dan de jouwe, denk ik. Of de mijne.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze hebben wat dat betreft ook wel een punt dat NLse vrouwen veeleisender zijn dan Thaise importbruiden die een verblijfsvergunning willen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je keer op keer afgewezen wordt ga je ook wel een verklaring zoeken waarom dat zo is, en sommige schuiven het dan maar af op de nationaliteit.
Ja, maar zo raar is dat niet. Ze moeten het de man natuurlijk naar de zin maken want ze zijn erg afhankelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze hebben wat dat betreft ook wel een punt dat NLse vrouwen veeleisender zijn dan Thaise importbruiden die een verblijfsvergunning willen.
fuck, heb niks met motors met deze is wel bruutquote:
Nou dat meidje die ik ken dus nietquote:Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar zo raar is dat niet. Ze moeten het de man natuurlijk naar de zin maken want ze zijn erg afhankelijk.
Dat is dan een wat meer agressieve importbruid.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou dat meidje die ik ken dus nietDie trok gewoon haar eigen plan zodra ze hier was. En hij maar betalen want alle papieren zijn getekent. Inmiddels woont ze ergens anders met een nieuwe vriend, nog steeds zonder werk en hij maar betalen.
Tsja hij kan ook niet veel anders. Eigenlijk kunnen die importbruidjes die man een hoop maken.
Ik wilde m luisteren maar toen liep mn laptop weer vast door youtubequote:
98 ponysquote:Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
fuck, heb niks met motors met deze is wel bruut
Harde flow.quote:
Fuck, ik wil een motorrijbewijs.quote:
Vaak zijn het ook een beetje sullige ruggengraatloze types dus als je een beetje assertieve bruid hebt loopt die daar zo overheen. Maar vaak zijn die meiden wel dienstbaar enzo. Denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is dan een wat meer agressieve importbruid.Ja, want als ze eenmaal getrouwd zijn kan die importbruid ze meteen backstabben als ze willen.
Ik heb er 125, @ 160 kg (droog) xDquote:
Vaak wel inderdaad, maar ik begrijp ook wel dat er importbruiden bij zijn die helemaal geen zin hebben daarin.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vaak zijn het ook een beetje sullige ruggengraatloze types dus als je een beetje assertieve bruid hebt loopt die daar zo overheen. Maar vaak zijn die meiden wel dienstbaar enzo.
Eigenlijk geen idee hoe dat gaat als ze eenmaal hier zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vaak wel inderdaad, maar ik begrijp ook wel dat er importbruiden bij zijn die helemaal geen zin hebben daarin.
Je moet echt ff die Jambers aflevering checken hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee hoe dat gaat als ze eenmaal hier zijnEnige wat ik weet is dat het vlug stukloopt vaak.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee hoe dat gaat als ze eenmaal hier zijnEnige wat ik weet is dat het vlug stukloopt vaak.
yeah rightquote:We willen u wijzen op het volgende:
U moet het oude tenaamstellingsbewijs (deel 1B) na ontvangst van het nieuwe tenaamstellingsbewijs (deel 1B) vernietigen.
U mag pas weer gebruik maken van het voertuig als u het nieuwe tenaamstellingsbewijs (deel 1B) in uw bezit heeft.
met dat filipijnse vrouwtje bij zo'n dikke zweetbelg die begon te huilen als hij alleen al over seks praatte.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet echt ff die Jambers aflevering checken hoor
Schrijnend dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
met dat filipijnse vrouwtje bij zo'n dikke zweetbelg die begon te huilen als hij alleen al over seks praatte..
.
True datquote:
Heb je die van Major Lazer al geluisterd?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wilde m luisteren maar toen liep mn laptop weer vast door youtube
Zo fucking irritant dit ding, ik mis het halve internet nu
Wat ergquote:Op woensdag 25 april 2012 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
met dat filipijnse vrouwtje bij zo'n dikke zweetbelg die begon te huilen als hij alleen al over seks praatte..
.
Die shit gebeurt gewoon. Niet alle importbruidjes zijn zo mondig dat ze hem verlaten als ze hier safe zitten.quote:
Doenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fuck, ik wil een motorrijbewijs.
Jahaaaa wat zei ik noooooouquote:Op woensdag 25 april 2012 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat ergIs dat dat filmpje wat Mais net poste hier?
Hm, het zijn dus niet alleen de mannen waar misschien wel wat draden los hangen in de bovenkamer.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die shit gebeurt gewoon. Niet alle importbruidjes zijn zo mondig dat ze hem verlaten als ze hier safe zitten.
dat heb ik niet gezien, dit is wat mij nog bijstaat van een docu hierover. Ik meen van Jambers.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
Wat ergIs dat dat filmpje wat Mais net poste hier?
Ja vond hem wel leukquote:Op woensdag 25 april 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True datKlinkt goed.
[..]
Heb je die van Major Lazer al geluisterd?
Zouden ze wel seks hebben dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die shit gebeurt gewoon. Niet alle importbruidjes zijn zo mondig dat ze hem verlaten als ze hier safe zitten.
Hey als jij in een compleet uitzichtloos bestaan zit (bijvoorbeeld in zo'n godforsaken oord in Rusland) dan is iedere belofte mooi genoeg om aan te grijpen. Dat snap ik wel van die vrouwen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:57 schreef Id_do_her het volgende:
Hm, het zijn dus niet alleen de mannen waar misschien wel wat draden los hangen in de bovenkamer.
Het hoeft niet natuurlijkquote:
Zeer vette mobielquote:
Je durft je er geen voorstelling van te maken, maar ga er maar vanuit dat zo'n kerel waar voor zijn geld wil.quote:
Ja ok, maar als je dan hier die vent zat bent ga je toch bij hem weg? Dat is waar ik op doelde.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey als jij in een compleet uitzichtloos bestaan zit (bijvoorbeeld in zo'n godforsaken oord in Rusland) dan is iedere belofte mooi genoeg om aan te grijpen. Dat snap ik wel van die vrouwen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou dat meidje die ik ken dus nietDie trok gewoon haar eigen plan zodra ze hier was. En hij maar betalen want alle papieren zijn getekent. Inmiddels woont ze ergens anders met een nieuwe vriend, nog steeds zonder werk en hij maar betalen.
Tsja hij kan ook niet veel anders. Eigenlijk kunnen die importbruidjes die man een hoop maken.
Jij achterop met heels en shit.quote:
Weet jij niks van.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De eerste keer als je hem tot 15-16k rpm opentrekt![]()
beter dan seks.
Wat naar zeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je durft je er geen voorstelling van te maken, maar ga er maar vanuit dat zo'n kerel waar voor zijn geld wil.
Ja dat stel je je zo voor, ik ook. Maar misschien werkt het voor zo'n gedwee vrouwtje niet zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef Id_do_her het volgende:
Ja ok, maar als je dan hier die vent zat bent ga je toch bij hem weg? Dat is waar ik op doelde.
En dan cruisen in de zomerquote:Op woensdag 25 april 2012 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij achterop met heels en shit.
so romanties.
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat stel je je zo voor, ik ook. Maar misschien werkt het voor zo'n gedwee vrouwtje niet zo.
Pff.. En daar moet je dan maar mee akkoord gaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je durft je er geen voorstelling van te maken, maar ga er maar vanuit dat zo'n kerel waar voor zijn geld wil.
Het alternatief was nog erger, denk ik. Je kan ook zeggen: ze hebben gegokt en verloren.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
Pff.. En daar moet je dan maar mee akkoord gaan.
quote:
Oh... jaquote:Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weet wel dat het beter is dan seks met hemzelf, wie weet bedoelt hij dat.
Die V10 uit een viper in een motor zetten. Wie wil dat niet?!?!quote:
Daar moet je dan niet aan denken inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dan onderuit gaan, ssssssssssssssssssssssss aaaaaaauwwwwwwwwww
Denk dat je als hoopje puree niet meer zo heel veel gevoel hebt.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En velen met ze.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het alternatief was nog erger, denk ik. Je kan ook zeggen: ze hebben gegokt en verloren.
Ik zou haar dan nog doen ws.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar dan ik rijdend natuurlijk.quote:
Wat is het alternatief dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:02 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het alternatief was nog erger, denk ik. Je kan ook zeggen: ze hebben gegokt en verloren.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lange benen hebben lijkt me echt vet chill
Kan ik mee levenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar dan ik rijdend natuurlijk.
en dan iets te hard remmen zodat ze tegen je aanschuiftquote:Op woensdag 25 april 2012 16:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maar dan ik rijdend natuurlijk.
Dacht jouw sexhuiler ook toen haha hihi hohoquote:Op woensdag 25 april 2012 16:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Lange benen hebben lijkt me echt vet chill
Kun je je nijlpaard een naam geven toch en zo?quote:
Had jij liever korte pootjes? dan moet je ook weer lengtematen hoor, maar dan voor korte pootjes.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
Daarnaast is dat alles behalve chill
In dat godforsaken oord blijven waar in ieder geval zéker nooit iets zal verbeteren.quote:
Dezen boi weet.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Salatrel het volgende:
[..]
en dan iets te hard remmen zodat ze tegen je aanschuift
Plaatje van wise.quote:
Ja. Stiletto's van 16 cm kunnen dragen zonder je een reus te voelenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Had jij liever korte pootjes? dan moet je ook weer lengtematen hoor, maar dan voor korte pootjes.
1.87 m maar in verhouding zijn mijn benen echt heel kort zegmaar ongeveer 60 cm en de rest van mijn body is bovenlichaam en hoofd.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan?
Daarnaast is dat alles behalve chill
Reuzin.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.87 m maar in verhouding zijn mijn benen echt heel kort zegmaar ongeveer 60 cm en de rest van mijn body is bovenlichaam en hoofd.
Oh maar ook als je kleiner bent kun je in verhouding nog steeds lange benen hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:07 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Stiletto's van 16 cm kunnen dragen zonder je een reus te voelen
Dat klopt. Ik ben ook 'maar' 1.70 hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 16:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh maar ook als je kleiner bent kun je in verhouding nog steeds lange benen hebben.
Ik zit hier weer hardop te lachenquote:Op woensdag 25 april 2012 16:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
1.87 m maar in verhouding zijn mijn benen echt heel kort zegmaar ongeveer 60 cm en de rest van mijn body is bovenlichaam en hoofd.
quote:
quote:
quote:
Waarom zo naar doen dan...Ik ken mezelf goed genoeg om dit te weten...quote:Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weet wel dat het beter is dan seks met hemzelf, wie weet bedoelt hij dat.
Dus jij wil een stukje van je benen inleveren zodat je 1,65 bent en hoge hakken kan dragen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben ook maar 170 hoor
Trek (ahahahahaha) het je niet aan johquote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom zo naar doen dan...Ik ken mezelf goed genoeg om dit te weten...
1.65 is een mooie lengte hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij wil een stukje van je benen inleveren zodat je 1,65 bent en hoge hakken kan dragen?
Ik doe niet naar. Iedereen heeft dat toch weleens gehad? dus daar kun je het sws mee vergelijken.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom zo naar doen dan...Ik ken mezelf goed genoeg om dit te weten...
Domme shit is echte shit. Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Valt het jullie ook op hoe we hier steeds langs dezelfde onderwerpen gaan? nu weer lichaamslengten noemen allemaal, dan weer seks natuurlijk, dan weer soapsterren, dan weer seks, dan weer users uit vervlogen tijden, dan weer seks.
Het lijkt het echte leven wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Valt het jullie ook op hoe we hier steeds langs dezelfde onderwerpen gaan? nu weer lichaamslengten noemen allemaal, dan weer seks natuurlijk, dan weer soapsterren, dan weer seks, dan weer users uit vervlogen tijden, dan weer seks.
Ja laten we het over snooker hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Ja maak even zo'n Cher ding voor KLB SC zoals zij deed voor Fernandes.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Het is zo'n waas waar steeds dezelfde dingen voorbij komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Wat voor ding?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maak even zo'n Cher ding voor KLB SC zoals zij deed voor Fernandes.
Ligt aan de omtrek.quote:
Quote?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maak even zo'n Cher ding voor KLB SC zoals zij deed voor Fernandes.
Ook al gehad vandaagquote:
nicequote:
Dat is waar. Maargoed om die halve cm zul je mij niet horen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
Zo gaat het in de Fernandes;
Juminelle: heb vandaag nieuwe hakken gekocht LOL ze zitten kanker heerlijk
Vaseline_: lol kanker tof gek heb gisteren keihard gespaced zat op de brommer dit dat *geeft een digitaal kusje aan jumii*
Jajong: ik hossel iedere dag 3 chicks kanker vet jong
Chocolatebear: goedzo jong ik gisteren ook 2 lol *geeft kanker harde schouderklop aan zijn mattie*
Kanker is daar echt een cool woord.
quote:
Dat had ik ook niet gedacht.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is waar. Maargoed om die halve cm zul je mij niet horen.
quote:
Die afro van gisteren?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
LATEN WE HET OVER MANDY HEBBEN VAN STERRETJES PROGRAMMA
Afro? nee dat niet.quote:
Hij heeft ook al verteld dat hij een veertigjarige maagd is.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STOP DE PERSEN
wise vertelt iets persoonlijks!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
O mijn god ik ga stukquote:
zo stil in fernandesquote:
ook dat ik ginger ben¿quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heeft ook al verteld dat hij een veertigjarige maagd is.
jwt ntb!!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O mijn god ik ga stuk![]()
![]()
Nu alleen nog dWc die over z'n kankerlekkere pom begint en Ethanolic die over z'n kankerspange kut van z'n vriendin danwel eigen ass0r begint en plaatje is compleet
Ik wist wel dat jij geen ziel had.quote:
Of ja, iets wat erop leek? Ik weet verder ook niet.quote:
En dus geen ziel hebt. Man we weten alles al van je.quote:
Alsof wij ooit succesvol hosselen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
![]()
Nu alleen nog dWc die over z'n kankerlekkere pom begint en Ethanolic die over z'n kankerspange kut van z'n vriendin danwel eigen ass0r begint en plaatje is compleet
ik mis sportschoolpraatquote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
![]()
ffuuuuuquote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dus geen ziel hebt. Man we weten alles al van je.
vet mooie dikke bos donker haar. Lief kopje en toch wel ghetto :Squote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of ja, iets wat erop leek? Ik weet verder ook niet.
dat vertel ik liever persoonlijk aan je maisnonquote:
Ja, die bedoelde ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vet mooie dikke bos donker haar. Lief kopje en toch wel ghetto :S
Niks om geven wat anderen denken, ja toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef wise het volgende:
[..]
dat vertel ik liever persoonlijk aan je maisnon
Endo.quote:
quote:
Etha wel hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof wij ooit succesvol hosselen.![]()
![]()
![]()
Siquote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niks om geven wat anderen denken, ja toch?
1.56m ook nogquote:
Dat stuk over Vas en ik snap ik echt nog steeds nietquote:
Dat is zelfs voor mij nog klein.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1.56m ook noghandpuppet
lijkt me geweldig.. zo makkelijk op tillen en overal keihard nemen
Uitzondering die de regel bevestigd toch.quote:
Dat hele stuk is uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat stuk over Vas en ik snap ik echt nog steeds niet
Te klein?quote:
Ding ligt er al uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik schakel NET op tijd in zie ik al
"ik voel me genegeerd, dus post ik nog wat"quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Fascination het volgende:
Hm, geen reactie op m'n vraag zal ik maar beschouwen als een bevestigend antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |