Zouden ze wel seks hebben dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die shit gebeurt gewoon. Niet alle importbruidjes zijn zo mondig dat ze hem verlaten als ze hier safe zitten.
Hey als jij in een compleet uitzichtloos bestaan zit (bijvoorbeeld in zo'n godforsaken oord in Rusland) dan is iedere belofte mooi genoeg om aan te grijpen. Dat snap ik wel van die vrouwen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:57 schreef Id_do_her het volgende:
Hm, het zijn dus niet alleen de mannen waar misschien wel wat draden los hangen in de bovenkamer.
Het hoeft niet natuurlijkquote:
Zeer vette mobielquote:
Je durft je er geen voorstelling van te maken, maar ga er maar vanuit dat zo'n kerel waar voor zijn geld wil.quote:
Ja ok, maar als je dan hier die vent zat bent ga je toch bij hem weg? Dat is waar ik op doelde.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:58 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hey als jij in een compleet uitzichtloos bestaan zit (bijvoorbeeld in zo'n godforsaken oord in Rusland) dan is iedere belofte mooi genoeg om aan te grijpen. Dat snap ik wel van die vrouwen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou dat meidje die ik ken dus nietDie trok gewoon haar eigen plan zodra ze hier was. En hij maar betalen want alle papieren zijn getekent. Inmiddels woont ze ergens anders met een nieuwe vriend, nog steeds zonder werk en hij maar betalen.
Tsja hij kan ook niet veel anders. Eigenlijk kunnen die importbruidjes die man een hoop maken.
Jij achterop met heels en shit.quote:
Weet jij niks van.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De eerste keer als je hem tot 15-16k rpm opentrekt![]()
beter dan seks.
Wat naar zeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je durft je er geen voorstelling van te maken, maar ga er maar vanuit dat zo'n kerel waar voor zijn geld wil.
Ja dat stel je je zo voor, ik ook. Maar misschien werkt het voor zo'n gedwee vrouwtje niet zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef Id_do_her het volgende:
Ja ok, maar als je dan hier die vent zat bent ga je toch bij hem weg? Dat is waar ik op doelde.
En dan cruisen in de zomerquote:Op woensdag 25 april 2012 16:00 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jij achterop met heels en shit.
so romanties.
Dat kan altijd natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja dat stel je je zo voor, ik ook. Maar misschien werkt het voor zo'n gedwee vrouwtje niet zo.
Pff.. En daar moet je dan maar mee akkoord gaan.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je durft je er geen voorstelling van te maken, maar ga er maar vanuit dat zo'n kerel waar voor zijn geld wil.
Het alternatief was nog erger, denk ik. Je kan ook zeggen: ze hebben gegokt en verloren.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef Id_do_her het volgende:
Pff.. En daar moet je dan maar mee akkoord gaan.
quote:
Oh... jaquote:Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weet wel dat het beter is dan seks met hemzelf, wie weet bedoelt hij dat.
Die V10 uit een viper in een motor zetten. Wie wil dat niet?!?!quote:
Daar moet je dan niet aan denken inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2012 16:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
En dan onderuit gaan, ssssssssssssssssssssssss aaaaaaauwwwwwwwwww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |