Ik heb er 125, @ 160 kg (droog) xDquote:
Vaak wel inderdaad, maar ik begrijp ook wel dat er importbruiden bij zijn die helemaal geen zin hebben daarin.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vaak zijn het ook een beetje sullige ruggengraatloze types dus als je een beetje assertieve bruid hebt loopt die daar zo overheen. Maar vaak zijn die meiden wel dienstbaar enzo.
Eigenlijk geen idee hoe dat gaat als ze eenmaal hier zijnquote:Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Vaak wel inderdaad, maar ik begrijp ook wel dat er importbruiden bij zijn die helemaal geen zin hebben daarin.
Je moet echt ff die Jambers aflevering checken hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee hoe dat gaat als ze eenmaal hier zijnEnige wat ik weet is dat het vlug stukloopt vaak.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Eigenlijk geen idee hoe dat gaat als ze eenmaal hier zijnEnige wat ik weet is dat het vlug stukloopt vaak.
yeah rightquote:We willen u wijzen op het volgende:
U moet het oude tenaamstellingsbewijs (deel 1B) na ontvangst van het nieuwe tenaamstellingsbewijs (deel 1B) vernietigen.
U mag pas weer gebruik maken van het voertuig als u het nieuwe tenaamstellingsbewijs (deel 1B) in uw bezit heeft.
met dat filipijnse vrouwtje bij zo'n dikke zweetbelg die begon te huilen als hij alleen al over seks praatte.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je moet echt ff die Jambers aflevering checken hoor
Schrijnend dit.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
met dat filipijnse vrouwtje bij zo'n dikke zweetbelg die begon te huilen als hij alleen al over seks praatte..
.
True datquote:
Heb je die van Major Lazer al geluisterd?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik wilde m luisteren maar toen liep mn laptop weer vast door youtube
Zo fucking irritant dit ding, ik mis het halve internet nu
Wat ergquote:Op woensdag 25 april 2012 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
met dat filipijnse vrouwtje bij zo'n dikke zweetbelg die begon te huilen als hij alleen al over seks praatte..
.
Die shit gebeurt gewoon. Niet alle importbruidjes zijn zo mondig dat ze hem verlaten als ze hier safe zitten.quote:
Doenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Fuck, ik wil een motorrijbewijs.
Jahaaaa wat zei ik noooooouquote:Op woensdag 25 april 2012 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat ergIs dat dat filmpje wat Mais net poste hier?
Hm, het zijn dus niet alleen de mannen waar misschien wel wat draden los hangen in de bovenkamer.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die shit gebeurt gewoon. Niet alle importbruidjes zijn zo mondig dat ze hem verlaten als ze hier safe zitten.
dat heb ik niet gezien, dit is wat mij nog bijstaat van een docu hierover. Ik meen van Jambers.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:56 schreef Sinosappel het volgende:
Wat ergIs dat dat filmpje wat Mais net poste hier?
Ja vond hem wel leukquote:Op woensdag 25 april 2012 15:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
True datKlinkt goed.
[..]
Heb je die van Major Lazer al geluisterd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |