Ja, alles binnen.. verder met haar leven met wel iemand die ze echt wil.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef LudoSanders het volgende:
10 kaar, dat klinkt in het geval van een importbruid ongeveer geslaagd.
D'n Johny.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alles binnen.. verder met haar leven met wel iemand die ze echt wil.
Maar wel sneu voor die gasten somszag ook zo'n pauper die meerdere malen geld stuurde voor vliegticket maar ze aldoor een smoes had en later kwam hij erachter door de naam te googlen dat ze een fraud was
Gaat er om dat die mannen oprecht denken dat ze de vrouw van hun leven hebben binnen gehengelt.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Alsof dat ook maar een jaar goed zal gaan
Athans...het ligt maar net aan je definitie van 'relatie' denk ik.
"Ho.. Wat is dat hier?"quote:
Hahahaha ik moet echt hardop lachen hierquote:Op woensdag 25 april 2012 15:34 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ho.. Wat is dat hier?"
* leest
"Hm, ik zal het morgen eens aan haar gaan vragen wat dit allemaal moet voorstellen."
Gast, kom op._!
Maar het stond ergens in een topic. Gewoon getroll natuurlijk, niemand denk daar zo echt over lijkt me.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Echt hoor.Sowieso 'mannen' die dat van hun vrouw eisen.
Daarom schrok ik ook wel van dat bericht dat zovele dat deden. Wanneer ik importbruid hoor dan denk ik direct aan deze verhalen. Het eerste geslaagde koppel moet ik nog van horen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, alles binnen.. verder met haar leven met wel iemand die ze echt wil.
Maar wel sneu voor die gasten somszag ook zo'n pauper die meerdere malen geld stuurde voor vliegticket maar ze aldoor een smoes had en later kwam hij erachter door de naam te googlen dat ze een fraud was
Dat dacht ik ook, maar nu weet ik dat niet zo zeker meer.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het stond ergens in een topic. Gewoon getroll natuurlijk, niemand denk daar zo echt over lijkt me.
Ik snap de gedachtegang niet helemaal van iemand die denkt dat ie hier in Nederland geen 'echte liefde' kan krijgen maar wel in Thailand na iemand uitgezocht te hebben via een site en dan een week mee hebben opgeschoten.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gaat er om dat die mannen oprecht denken dat ze de vrouw van hun leven hebben binnen gehengelt.
En ik denk dat die vrouwen allang wel hun plan hebben gesmeed hoor... die willen zo'n lelijke loenzende vetzak niet als man.
Klopt manquote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar het stond ergens in een topic. Gewoon getroll natuurlijk, niemand denk daar zo echt over lijkt me.
[..]
Daarom schrok ik ook wel van dat bericht dat zovele dat deden. Wanneer ik importbruid hoor dan denk ik direct aan deze verhalen. Het eerste geslaagde koppel moet ik nog van horen.
En het dan toch nog niet helemaal willen geloven, dat was een beetje het keerpunt dat het medelijden werd bij me.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha ik moet echt hardop lachen hier
Is het ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef LudoSanders het volgende:
Maar sowieso vind ik dat typisch Nederlandse man/vrouw nogal generaliserende onzin.
Wel eerst flink drinken hè.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:39 schreef Salatrel het volgende:
gelijk schorsing van het kenteken van de motor opgehevenmorgen spoedaanvraagje doen op gemeentehuis en gaan met die banaan
Dat heeft ook niets met liefde te maken denk ik... zo'n man heeft een beeld bij een relatie wat denk ik niet helemaal terecht is...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik snap de gedachtegang niet helemaal van iemand die denkt dat ie hier in Nederland geen 'echte liefde' kan krijgen maar wel in Thailand na iemand uitgezocht te hebben via een site en dan een week mee hebben opgeschoten.
Wat is dan je definitie van echte liefde? Ik snap best dat je misschien een dienstbare vrouw wil die schoonmaakt en kookt enzo, maar is dat dan wat ze denken dat echte liefde is??
Nice... hayabusa al aangeschaft?quote:
Ik had ook echt medelijden serieusquote:Op woensdag 25 april 2012 15:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En het dan toch nog niet helemaal willen geloven, dat was een beetje het keerpunt dat het medelijden werd bij me.
Daar verdenk ik ze ook wel van. Kleuters die geen compromissen kunnen sluiten en dus ook geen relatie kunnen hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
En misschien denken ze dit soort mensen beter te kunnen bespelen. Zal vast een factor zijn.
Het leek me eigenlijk ook niet zo'n verkeerde als zo'n halve gare die iemand importeert omdat buitenlandse vrouwen beter onder de duim te krijgen en houden zijn.quote:
Of misschien gewoon het aspect dat je daar iemand als het ware kan 'kopen' als in...je hebt garantie dat je er iemand gewoon kan krijgen. En hier in NL is dat niet zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat heeft ook niets met liefde te maken denk ik... zo'n man heeft een beeld bij een relatie wat denk ik niet helemaal terecht is...
Waarom iemand uit een ver land andere cultuur en normen en waarden die wel van je houd maar iemand van hier niet idd... ik snap dat ook niet. Ligt gewoon compleet aan het vertiefde beeld bij die mensen.
En misschien denken ze dit soort mensen beter te kunnen bespelen. Zal vast een factor zijn.
Precies...quote:Op woensdag 25 april 2012 15:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Daar verdenk ik ze ook wel van. Kleuters die geen compromissen kunnen sluiten en dus ook geen relatie kunnen hebben.
quote:
Klinkt plausibel ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of misschien gewoon het aspect dat je daar iemand als het ware kan 'kopen' als in...je hebt garantie dat je er iemand gewoon kan krijgen. En hier in NL is dat niet zo.
Dus iemand die misschien veel afwijzingen heeft gehad en niemand kan krijgen hier, vindt het fijn dat je daar gewoon iemand voor het uitkiezen hebt.
Als je keer op keer afgewezen wordt ga je ook wel een verklaring zoeken waarom dat zo is, en sommige schuiven het dan maar af op de nationaliteit.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Of misschien gewoon het aspect dat je daar iemand als het ware kan 'kopen' als in...je hebt garantie dat je er iemand gewoon kan krijgen. En hier in NL is dat niet zo.
Dus iemand die misschien veel afwijzingen heeft gehad en niemand kan krijgen hier, vindt het fijn dat je daar gewoon iemand voor het uitkiezen hebt.
Sowieso zijn de gedachtegangen van zo iemand totaal anders dan de jouwe, denk ik. Of de mijne.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze hebben wat dat betreft ook wel een punt dat NLse vrouwen veeleisender zijn dan Thaise importbruiden die een verblijfsvergunning willen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je keer op keer afgewezen wordt ga je ook wel een verklaring zoeken waarom dat zo is, en sommige schuiven het dan maar af op de nationaliteit.
Ja, maar zo raar is dat niet. Ze moeten het de man natuurlijk naar de zin maken want ze zijn erg afhankelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze hebben wat dat betreft ook wel een punt dat NLse vrouwen veeleisender zijn dan Thaise importbruiden die een verblijfsvergunning willen.
fuck, heb niks met motors met deze is wel bruutquote:
Nou dat meidje die ik ken dus nietquote:Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, maar zo raar is dat niet. Ze moeten het de man natuurlijk naar de zin maken want ze zijn erg afhankelijk.
Dat is dan een wat meer agressieve importbruid.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:48 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou dat meidje die ik ken dus nietDie trok gewoon haar eigen plan zodra ze hier was. En hij maar betalen want alle papieren zijn getekent. Inmiddels woont ze ergens anders met een nieuwe vriend, nog steeds zonder werk en hij maar betalen.
Tsja hij kan ook niet veel anders. Eigenlijk kunnen die importbruidjes die man een hoop maken.
Ik wilde m luisteren maar toen liep mn laptop weer vast door youtubequote:
98 ponysquote:Op woensdag 25 april 2012 15:46 schreef wise het volgende:
[..]
fuck, heb niks met motors met deze is wel bruut
Harde flow.quote:
Fuck, ik wil een motorrijbewijs.quote:
Vaak zijn het ook een beetje sullige ruggengraatloze types dus als je een beetje assertieve bruid hebt loopt die daar zo overheen. Maar vaak zijn die meiden wel dienstbaar enzo. Denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is dan een wat meer agressieve importbruid.Ja, want als ze eenmaal getrouwd zijn kan die importbruid ze meteen backstabben als ze willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |