Klopt. Zijn ook altijd hetzelfde type mannen die met Thaise/Fillipijnse/Oost-Europese vrouwen lopenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Even he.... deze opmerking:
[..]
Jaja wat overdreven... maar hoorde dus vanochtend op de radio dat er ongeveer 265.000 mannen in nederland zijn die hun vrouw uit het buitenland hebben gehaald. Vooral Rusland en Thailand ().
De voornaamste reden was dat vrouwen uit Nederland veeleisend zijn en niet snel liefhebben?
Dat heb ik vanmorgen nog behandeld, het zijn vaak ook ontzettende droeftoeters die het doen. Dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Even he.... deze opmerking:
[..]
Jaja wat overdreven... maar hoorde dus vanochtend op de radio dat er ongeveer 265.000 mannen in nederland zijn die hun vrouw uit het buitenland hebben gehaald. Vooral Rusland en Thailand ().
De voornaamste reden was dat vrouwen uit Nederland veeleisend zijn en niet snel liefhebben?
moet hij wetenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zouden jullie doen als een vriend van je zegt dat ie naar Thailand zou gaan om een bruid op te halen omdat hij vindt dat de Nederlandse vrouwen veeleisend zijn en niet snel liefhebben? Serieuze vraag.
moet hij weten? Kameraad van me heeft er één uit Mexico gehad ..quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Wat zouden jullie doen als een vriend van je zegt dat ie naar Thailand zou gaan om een bruid op te halen omdat hij vindt dat de Nederlandse vrouwen veeleisend zijn en niet snel liefhebben? Serieuze vraag.
"Je kunt er gewoon niet mee omgaan.", maar dat moet hij verder zelf weten.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Uitleggen dat die thaise dame niet echt van hem zal houden.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Niet serieus nemen en/of uitlachen? dunno.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Van die typen die je ook in dat programma ziet jaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Klopt. Zijn ook altijd hetzelfde type mannen die met Thaise/Fillipijnse/Oost-Europese vrouwen lopen![]()
Ik vind het altijd een beetje vies. Van die veel te jonge vrouwen met oude mannen
Goede wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uitleggen dat die thaise dame niet echt van hem zal houden.
Dat hij heel snel normaal moest gaan doen. Alsof dat ware liefde is.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
Mijn oom heeft dat gedaan (maar ze zijn inmiddels weer uit elkaar), maar die is ook gewoon zielig. Heeft verder ook geen kwade bedoelingen, maar gelooft er echt in en is ook al een paar keer opgelicht daardoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
tja veel mensen hebben ook alleen maar een auto om er in te rijdenquote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij heel snel normaal moest gaan doen. Alsof dat ware liefde is.
Het was ook ergens vandaag in een topic, iemand: "als ze gewoon kookt en het huis opruimt is er verder toch niks aan de hand."quote:Op woensdag 25 april 2012 15:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij heel snel normaal moest gaan doen. Alsof dat ware liefde is.
Ja same here.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Uitleggen dat die thaise dame niet echt van hem zal houden.
10 jaar vind ik kklang manquote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens kwam er ook in voor dat 80% ofso van die relaties binnen 10 jaar kapot is.
Maar tegenwoordig is dat met alle relaties zo lijkt het wel
Damn.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja same here.
Ik ken indirect iemand die dat heeft gedaan en het is echt zo'n treurig verhaal. Moeder verloren, geen vrienden dit dat, bruid uit Thailand gehaald omdat hij op zoek was naar liefde. Die 'liefde' heeft hier in NL 1 week standgehouden en toen was het over met de pret en nu 3 jaar later ligt hij nog steeds krom omdat hij alles voor haar moet betalen.
10 jaar vind ik nogal.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens kwam er ook in voor dat 80% ofso van die relaties binnen 10 jaar kapot is.
Dat herinner ik me ook ja, om te janken.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Maisnon het volgende:
Zoals die hele nare boeren bij Jambers ooit die ook 2 importbruiden hadden en waar alles er zo in en in triest en ongelukkig uitzag
Nu misschien, maar als je 50 bent en je haalt een importbruidje van 20 jaar jonger... en je denkt bejaard te worden met haar (sws lafquote:Op woensdag 25 april 2012 15:29 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
10 jaar vind ik kklang manVoor een importbruidje.
Appels en peren.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja veel mensen hebben ook alleen maar een auto om er in te rijden
Neem een schoonmaakster dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het was ook ergens vandaag in een topic, iemand: "als ze gewoon kookt en het huis opruimt is er verder toch niks aan de hand."
Kom op.
10 kaar, dat klinkt in het geval van een importbruid ongeveer geslaagd.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
Oja en het was niet eens een sneu middelbaar figuur uit de achterhoek ofzo. Best een leuke jongen om te zien, nog jong enzo.quote:
Echt hoor.quote:
Tuurlijk wel. Alsof dat ook maar een jaar goed zal gaanquote:Op woensdag 25 april 2012 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu misschien, maar als je 50 bent en je haalt een importbruidje van 20 jaar jonger... en je denkt bejaard te worden met haar (sws laf) dan is 10 jaar niet 'kklang'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |