quote:
quote:
quote:
Waarom zo naar doen dan...Ik ken mezelf goed genoeg om dit te weten...quote:Op woensdag 25 april 2012 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij weet wel dat het beter is dan seks met hemzelf, wie weet bedoelt hij dat.
Dus jij wil een stukje van je benen inleveren zodat je 1,65 bent en hoge hakken kan dragen?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben ook maar 170 hoor
Trek (ahahahahaha) het je niet aan johquote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom zo naar doen dan...Ik ken mezelf goed genoeg om dit te weten...
1.65 is een mooie lengte hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 16:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus jij wil een stukje van je benen inleveren zodat je 1,65 bent en hoge hakken kan dragen?
Ik doe niet naar. Iedereen heeft dat toch weleens gehad? dus daar kun je het sws mee vergelijken.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Waarom zo naar doen dan...Ik ken mezelf goed genoeg om dit te weten...
Domme shit is echte shit. Hoe lang ben je?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Valt het jullie ook op hoe we hier steeds langs dezelfde onderwerpen gaan? nu weer lichaamslengten noemen allemaal, dan weer seks natuurlijk, dan weer soapsterren, dan weer seks, dan weer users uit vervlogen tijden, dan weer seks.
Het lijkt het echte leven wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Valt het jullie ook op hoe we hier steeds langs dezelfde onderwerpen gaan? nu weer lichaamslengten noemen allemaal, dan weer seks natuurlijk, dan weer soapsterren, dan weer seks, dan weer users uit vervlogen tijden, dan weer seks.
Ja laten we het over snooker hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe lang ben jij?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Ja maak even zo'n Cher ding voor KLB SC zoals zij deed voor Fernandes.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Het is zo'n waas waar steeds dezelfde dingen voorbij komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
Wat voor ding?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maak even zo'n Cher ding voor KLB SC zoals zij deed voor Fernandes.
Ligt aan de omtrek.quote:
Quote?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maak even zo'n Cher ding voor KLB SC zoals zij deed voor Fernandes.
Ook al gehad vandaagquote:
nicequote:
Dat is waar. Maargoed om die halve cm zul je mij niet horen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Cher- het volgende:
Zo gaat het in de Fernandes;
Juminelle: heb vandaag nieuwe hakken gekocht LOL ze zitten kanker heerlijk
Vaseline_: lol kanker tof gek heb gisteren keihard gespaced zat op de brommer dit dat *geeft een digitaal kusje aan jumii*
Jajong: ik hossel iedere dag 3 chicks kanker vet jong
Chocolatebear: goedzo jong ik gisteren ook 2 lol *geeft kanker harde schouderklop aan zijn mattie*
Kanker is daar echt een cool woord.
quote:
Dat had ik ook niet gedacht.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dat is waar. Maargoed om die halve cm zul je mij niet horen.
quote:
Die afro van gisteren?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef 2NutZ het volgende:
LATEN WE HET OVER MANDY HEBBEN VAN STERRETJES PROGRAMMA
Afro? nee dat niet.quote:
Hij heeft ook al verteld dat hij een veertigjarige maagd is.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
STOP DE PERSEN
wise vertelt iets persoonlijks!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
O mijn god ik ga stukquote:
zo stil in fernandesquote:
ook dat ik ginger ben¿quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heeft ook al verteld dat hij een veertigjarige maagd is.
jwt ntb!!quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O mijn god ik ga stuk![]()
![]()
Nu alleen nog dWc die over z'n kankerlekkere pom begint en Ethanolic die over z'n kankerspange kut van z'n vriendin danwel eigen ass0r begint en plaatje is compleet
Ik wist wel dat jij geen ziel had.quote:
Of ja, iets wat erop leek? Ik weet verder ook niet.quote:
En dus geen ziel hebt. Man we weten alles al van je.quote:
Alsof wij ooit succesvol hosselen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
![]()
Nu alleen nog dWc die over z'n kankerlekkere pom begint en Ethanolic die over z'n kankerspange kut van z'n vriendin danwel eigen ass0r begint en plaatje is compleet
ik mis sportschoolpraatquote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
![]()
ffuuuuuquote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dus geen ziel hebt. Man we weten alles al van je.
vet mooie dikke bos donker haar. Lief kopje en toch wel ghetto :Squote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of ja, iets wat erop leek? Ik weet verder ook niet.
dat vertel ik liever persoonlijk aan je maisnonquote:
Ja, die bedoelde ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
vet mooie dikke bos donker haar. Lief kopje en toch wel ghetto :S
Niks om geven wat anderen denken, ja toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef wise het volgende:
[..]
dat vertel ik liever persoonlijk aan je maisnon
Endo.quote:
quote:
Etha wel hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Alsof wij ooit succesvol hosselen.![]()
![]()
![]()
Siquote:Op woensdag 25 april 2012 16:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Niks om geven wat anderen denken, ja toch?
1.56m ook nogquote:
Dat stuk over Vas en ik snap ik echt nog steeds nietquote:
Dat is zelfs voor mij nog klein.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1.56m ook noghandpuppet
lijkt me geweldig.. zo makkelijk op tillen en overal keihard nemen
Uitzondering die de regel bevestigd toch.quote:
Dat hele stuk is uit de lucht gegrepen.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat stuk over Vas en ik snap ik echt nog steeds niet
Te klein?quote:
Ding ligt er al uit.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ik schakel NET op tijd in zie ik al
"ik voel me genegeerd, dus post ik nog wat"quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef Fascination het volgende:
Hm, geen reactie op m'n vraag zal ik maar beschouwen als een bevestigend antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |