Ik maak het vaak met masala, kerrie, knoflook en pepersquote:Op woensdag 25 april 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
Wat voor kruiden vinden jullie lekker bij witvis?
Ik wil deel uitmaken van jouw familiequote:Op woensdag 25 april 2012 14:44 schreef Juminelle het volgende:
Mijn oma haalt elke week 14 kg (!) kip bij de Turkse slager om een shitload aan voedsel voor de hele familie te maken
kerrie EN massala??? Wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 14:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik maak het vaak met masala, kerrie, knoflook en pepers
Oh, dat moest een / zijn. Kerrie/masala dusquote:
Hihi wise is vermoedelijke ook een 40 jarige maagd.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
Maar Chai, waarom dan die link naar wise net? Snap er niks van.
Die is kankergoed ja.quote:
klopt nog ook ditquote:Op woensdag 25 april 2012 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi wise is vermoedelijke ook een 40 jarige maagd.
zullen jullie nooit ruzie hoeven maken om een manquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Haha Jumi jij valt echt precies op het soort mannen waar ik niks mee heb
Viel mij ook al op laatstquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Haha Jumi jij valt echt precies op het soort mannen waar ik niks mee heb
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:51 schreef Juminelle het volgende:
Hahaha, Yayo hier
[..]
Oh, dat moest een / zijn. Kerrie/masala dus![]()
Klopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Viel mij ook al op laatst
Overigens vind ik hem hier echt niets trouwensDaarnaast is hij ook helemaal niet knap, maar zijn uitstraling ofzo. Hij heeft iets
Ja die uitstraling vind ik juist 3 x niksquote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Viel mij ook al op laatst
Overigens vind ik hem hier echt niets trouwensDaarnaast is hij ook helemaal niet knap, maar zijn uitstraling ofzo. Hij heeft iets
ja al 40 jaarquote:
waaaaaaaaatttt?????quote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ding gewonnen he
wtf verloren?? ... dacht dat hij met 10-6 gewonnen had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |