Ik maak het vaak met masala, kerrie, knoflook en pepersquote:Op woensdag 25 april 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
Wat voor kruiden vinden jullie lekker bij witvis?
Ik wil deel uitmaken van jouw familiequote:Op woensdag 25 april 2012 14:44 schreef Juminelle het volgende:
Mijn oma haalt elke week 14 kg (!) kip bij de Turkse slager om een shitload aan voedsel voor de hele familie te maken
kerrie EN massala??? Wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 14:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik maak het vaak met masala, kerrie, knoflook en pepers
Oh, dat moest een / zijn. Kerrie/masala dusquote:
Hihi wise is vermoedelijke ook een 40 jarige maagd.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
Maar Chai, waarom dan die link naar wise net? Snap er niks van.
Die is kankergoed ja.quote:
klopt nog ook ditquote:Op woensdag 25 april 2012 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi wise is vermoedelijke ook een 40 jarige maagd.
zullen jullie nooit ruzie hoeven maken om een manquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Haha Jumi jij valt echt precies op het soort mannen waar ik niks mee heb
Viel mij ook al op laatstquote:Op woensdag 25 april 2012 14:54 schreef Sinosappel het volgende:
Haha Jumi jij valt echt precies op het soort mannen waar ik niks mee heb
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:51 schreef Juminelle het volgende:
Hahaha, Yayo hier
[..]
Oh, dat moest een / zijn. Kerrie/masala dus![]()
Klopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Viel mij ook al op laatst
Overigens vind ik hem hier echt niets trouwensDaarnaast is hij ook helemaal niet knap, maar zijn uitstraling ofzo. Hij heeft iets
Ja die uitstraling vind ik juist 3 x niksquote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Viel mij ook al op laatst
Overigens vind ik hem hier echt niets trouwensDaarnaast is hij ook helemaal niet knap, maar zijn uitstraling ofzo. Hij heeft iets
ja al 40 jaarquote:
waaaaaaaaatttt?????quote:Op woensdag 25 april 2012 14:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ding gewonnen he
wtf verloren?? ... dacht dat hij met 10-6 gewonnen had![]()
nee toch niet, zie ik net .. 10-9 verlorenquote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:59 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
dus nog nooit met je pielemuis in een natte flamoes geprikt ?
godver nou dan kn me dat hele verdere wk gestolen worden .quote:Op woensdag 25 april 2012 14:58 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee toch niet, zie ik net .. 10-9 verloren
Klopt ook wel ik heb gekeken tot 9-6 .. blijkbaar heeft Day daarna een inhaalrace gemaakt
Klinkt wel kinky op deze manier.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Snooker beetje met een stok tegen ballen slaan met zijn 2en
Kinky of pijnlijk?quote:
Picsquote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was elke jongen maar zo goed gekleed.
Ja, wauwquote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
quote:
nou, volgens mij drijf jij ook wegquote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, wauw
Zonde van die gouden tand welAl kan hij dat zelfs hebben.
Ik zit al naast mijn stoel inmiddels.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:06 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nou, volgens mij drijf jij ook weg
Faberquote:
quote:
Ja, je moet hem ook niet op foto's zienquote:
De kankerquote:
Klopt. Hij kan dat foute ook hebben.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, wauw
Zonde van die gouden tand welAl kan hij dat zelfs hebben.
Ah, toch Faber dusquote:Op woensdag 25 april 2012 15:12 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Klopt. Hij kan dat foute ook hebben.
Kan alleen niet echt goede foto's van z'n outfits vinden, vooral die hele foute tijdens optredens. Ik houd wel van die streetstyle.
Zou wel saai zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Faber. Toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 15:10 schreef Juminelle het volgende:
Oh, wacht Ynuhh, had jij het nou over Sinji of Faber?
Ja, dat bedoel ik dus ook. Zijn stijl en gedrag is gewoon tof en daarom vind ik hem ook leukquote:Op woensdag 25 april 2012 15:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind Pepijn wel tof, vooral omdat het echt zo'n knulletje was / is maar dat hij met heel zn stijl en gedrag daar compleet weer voorbij gaat
Goed uitgelegd he
Ik moet altijd wel om hem lachen, maar lijkt me in de omgang echt een enorme lamlul waar je geen fuck aan hebt.quote:
Ja dat heb ik ook. En zou me niet op m'n gemak voelen als ik hem tegen zou komen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel om hem lachen, maar lijkt me in de omgang echt een enorme lamlul waar je geen fuck aan hebt.
Vrouwenlogicaquote:Vrouwen, ongelofelijk. Mijn vriendin zou gister gaan koken, rond éénen belt ze me een paar keer. Ik had (zoals vaak) mijn mobiel niet bij de hand. Dus rond 16:00 zie ik de gemiste oproepen, dus ik bel terug, neemt ze niet op. Dus ik weer verder een unit van een boom uit de tuin rossen. Om half 6 daarmee klaar, check mn mobiel, weer gemiste oproepen. Dus ik bel weer terug en nu nam ze wel op.
Ze kwam later thuis en vroeg of ik eten kon halen. Ik, badend in het zweet en vies van de aarde, weigerde dit verzoek, ze was immers al binnen 15 minuten thuis. Ik zei daarnaast tegen haar: 'Ik heb mijn telefoon niet vaak bij me, dat weet je toch? Waarom laat je niet gewoon een berichtje achter?'.
De enige whatsapp die ik kreeg was OF IK HAAR TERUG WOU BELLEN. De tering, waarom typ je niet gewoon of ik evt de boodschappen kon doen.
Goed, ik naar haar huis. Ik word me een partij doodgekeken en ze zei niets tegen me. Omdat ik een keer ' nee' zei en niet vaak genoeg had terug gebeld. Daarna, nadat ik excuses had aangeboden (puur om van de ruzie af te zijn), ging ze paardrijden. Krijg ik een uur later een whatsapp (nu wel, de ironie) dat ze er af was gevallen.
Dus ze komt later thuis. Het eerste wat ik zei: 'Was je paard boos omdat hij je had gebeld en jij niet had terug gebeld?'
Deze onschuldige grap heeft het ruzie niveau tot ongekende hoogte getild.
Vind ik ook. Hij lijkt me een treiteraar.quote:
Dit dus. Je merkt ook dat hij gewoon echt heel slim is en wel degelijk weet hoe alles in elkaar zit enzo. Hij maakt overal gewoon een beetje een grap van en dat vind ik wel tofquote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ie juist heel serieus kan zijn als het moet, anders was ie niet zover gekomen
Dit ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik denk dat ie juist heel serieus kan zijn als het moet, anders was ie niet zover gekomen
Jaja wat overdreven... maar hoorde dus vanochtend op de radio dat er ongeveer 265.000 mannen in nederland zijn die hun vrouw uit het buitenland hebben gehaald. Vooral Rusland en Thailand (quote:Op woensdag 25 april 2012 15:18 schreef HSG het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn gewoon gevoelloze materialisten. Ze weten niet eens wat echte liefde is.
Niet echt een innemend persoon. Weinig respect naar anderen toe en zichzelf vooral heel tof vinden, of in ieder geval doen alsof hij dat vindt.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hij lijkt me een treiteraar.
inb4 haat
Uiteraard. Hij weet echt wel wat ie doet.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Wanneer hij er zelf beter van wordt. Maar dit is wel erg labelen zonder de persoon echt te kennen.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:20 schreef Maisnon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |