Dat ziet er best proffesioneel uit vaak ja :Squote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil dat Sinji een keer voor me kooktDie foto's in zijn fobo
Die ga ik kopenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ze geeft om de zoveel weken een nieuw liedje vrij van haar nieuwe album.Dat nieuwe album gaat zo goed worden.
Daarom Aziatisch voedsel.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat ziet er best proffesioneel uit vaak ja :S
Ik koop albums die ik echt goed vind, maar dan liggen ze eigenlijk alleen maar in de kast stof te happen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Die ga ik kopen![]()
Echt eeuwen geleden dat ik een cd gekocht heb
'Naar Japan? oh leukikhou wel van bami en nasi'quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom Aziatisch voedsel.
Mensen die alleen maar 'Chinees' halen en dan claimen van Oosters eten te houden
Huh?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja voor het laatst zeker die paar maanden geleden dat je voor het eerst vis at ()! Moet je ook niet gaan zeggen dat je nieuwe dingen uitproberen 'leuk' vindt
Iscool hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niks beledigends aan.Wees eerder blij dat ik jou hoger inschat dan "jong grut".
In China een Hollands restaurant beginnen en dan kunnen ze daar bakjes met stamppot afhalen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom Aziatisch voedsel.
Mensen die alleen maar 'Chinees' halen en dan claimen van Oosters eten te houden
Stamppot is Spaans.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
In China een Hollands restaurant beginnen en dan kunnen ze daar bakjes met stamppot afhalen.
Paelja is zweeds.quote:
Hoe smaakt zalm?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh?ik weet niet of ik hier nu op reageren omdat troll of serieus maar ik heb wel eerder vis gehad hoor
nooit lekker gevonden... paar maanden geleden 'herontdekt'. Maar dan vooral witvis en garnalen.
Verder probeer ik juist wel alles, weet niet waar je mijn foutieve biografie vandaan hebt.
Damn ik weet het serieus niet. Ik weet wel dat ik Lady Gaga heb gekregen voor m'n verjaardagquote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik koop albums die ik echt goed vind, maar dan liggen ze eigenlijk alleen maar in de kast stof te happen.Wat was je laatste cd?
Ik vind zalm naar slijk smaken.quote:
sorryquote:
Is helaas wel het volk wat er op afkomt ja. Ik voel me er altijd een beetje oud.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Iscool hoor.
Die typische dubstep met drops enz is toch meer voor het jonge grut tegenwoordig.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
In China een Hollands restaurant beginnen en dan kunnen ze daar bakjes met stamppot afhalen.
Dus je hebt het wel geproefd?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind zalm naar slijk smaken.
[..]
sorry
Lol wise heeft geen levenservaring.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Bullshit je wilt t zeker linken aan'levenservaring' als iemand van 18 al fucking veel heeft meegemaakt en zelf de kost moet verdienen, alles moet betalen is ie dan niet volwassen tov een 40 jarige maagd die elke dag thuis zit en niks meemaakt
een goed gekruid en gepaneerd stuk pangasiusfilet.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
Wat is jullie lievelingseten?
En je MOET(!!!!!!!!!!!) maar 1 ding noemen.
Jup. Inmiddels wel. Gerookte zalm he... zalmmootjes op de bakplaat had ik al eerder gehad.quote:
ja idd, helemaal omdat het "patat" isquote:Op woensdag 25 april 2012 14:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ook moet ik altijd een beetje huilen van binnen als ik in Spanje 'Friet van Piet' zie staan en alle Nederlandse toeristen daar massaal naar toe gaan
Euhhmm... gamba's denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
Beef teriyaki.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
Super lekker, met knoflook en citroensap enzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
een goed gekruid en gepaneerd stuk pangasiusfilet.
lastig en moeilijkquote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Sinosappel het volgende:
Zijn kledingstijl.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil dat Sinji een keer voor me kooktDie foto's in zijn fobo
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
een goed gekruid en gepaneerd stuk pangasiusfilet.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
ż
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Bullshit je wilt t zeker linken aan'levenservaring' als iemand van 18 al fucking veel heeft meegemaakt en zelf de kost moet verdienen, alles moet betalen is ie dan niet volwassen tov een 40 jarige maagd die elke dag thuis zit en niks meemaakt
Eens. Witvis als pangasiusfilet en tilapiafilet kan ik echt elke dag etenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Super lekker, met knoflook en citroensap enzo.
Maar lievelingseten is denk ik roti of rijst met hete kip.
True datquote:
Was mooi trouwens... ik at een dag na dat topic over die worm in de vis ook vis van AH... was bij iemand anders.. die had dat gehaald. Wel lekker opzich, maar wel goed gekeken voor wormenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Eens. Witvis als pangasiusfilet en tilapiafilet kan ik echt elke dag eten![]()
Maar roti of Surinaamse bami met hete kip
[..]
True dat
quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was mooi trouwens... ik at een dag na dat topic over die worm in de vis ook vis van AH... was bij iemand anders.. die had dat gehaald. Wel lekker opzich, maar wel goed gekeken voor wormen
Paneermiddel bij visquote:Op woensdag 25 april 2012 14:39 schreef wise het volgende:
[..]zonder paneermiddel maar met kastanjechampignons en uit de over gebakken aardappelschijfjes
Ohhh dat valt ook wel mee, ben daar ook niet zo vies van verder... maar als je het weet ben je toch wat oplettender.quote:
Ja nu elke keer als ik tilapia koop check ik die vis goed en er zit altijd vanalles op enzoquote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was mooi trouwens... ik at een dag na dat topic over die worm in de vis ook vis van AH... was bij iemand anders.. die had dat gehaald. Wel lekker opzich, maar wel goed gekeken voor wormen
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Paneermiddel bij visVind ik altijd zonde.
Is dat een streekgerecht uit Emmen?quote:
ik vind witviesquote:Op woensdag 25 april 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
Wat voor kruiden vinden jullie lekker bij witvis?
Nee dat is een Surinaams gerecht:')quote:Op woensdag 25 april 2012 14:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Is dat een streekgerecht uit Emmen?
ik doe meestal maar watquote:Op woensdag 25 april 2012 14:44 schreef Sinosappel het volgende:
Wat voor kruiden vinden jullie lekker bij witvis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |