Want?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef Robijn48 het volgende:
Even in dit geval vrouwen door meisjes vervangen.
Want....er wordt hier op FOK! gesproken over mannen en vrouwen terwijl daar 18 jarige personen mee bedoeld wordenquote:
als je 18+ bent, ben je volwassen dus man/vrouwquote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Want....er wordt hier op FOK! gesproken over mannen en vrouwen terwijl daar 18 jarige personen mee bedoeld worden
Neejquote:Op woensdag 25 april 2012 14:26 schreef Geester het volgende:
[..]
als je 18+ bent, ben je volwassen dus man/vrouw
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Specularium het volgende:
Achter elke succesvolle man staat een sterke vrouw.
Las ik op het Libelleforum.
en waar komt het zaad vandaan dan?? op dit gebied zijn we 'even'quote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef Franknfurter het volgende:
jij komt uit een vrouw dus daarom onterechte klacht. Al heeft die vrouw blijkbaar slecht werk geleverd.
Oh no i di'n't
Als je ouder word, zal je dat wel begrijpen.quote:
Bitch please. Klaarkomen is geen kunst aan. Bevallen, dat is de echte shit.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
en waar komt het zaad vandaan dan?? op dit gebied zijn we 'even'
Bullshit je wilt t zeker linken aan'levenservaring' als iemand van 18 al fucking veel heeft meegemaakt en zelf de kost moet verdienen, alles moet betalen is ie dan niet volwassen tov een 40 jarige maagd die elke dag thuis zit en niks meemaaktquote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Als je ouder bent, zal je dat wel begrijpen.
18 jarigen zijn echt nog jongens en meisjes.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef HyperViper het volgende:
Every brick you see is there because a man put it there. - Dick Masterson.
Je bevestigt enkel wat ik zei hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Bullshit je wilt t zeker linken aan'levenservaring' als iemand van 18 al fucking veel heeft meegemaakt en zelf de kost moet verdienen, alles moet betalen is ie dan niet volwassen tov een 40 jarige maagd die elke dag thuis zit en niks meemaakt
Jawel kinderen baren. Of ga je me nu vertellen dat mannen door middel van hun ego en overbodige testosteron zichzelf spontaan op de wereld brengen?quote:
Echt wat een vergelijking.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bitch please. Klaarkomen is geen kunst aan. Bevallen, dat is de echte shit.
Nee wat je legt geen zak uit, typ je (door een man uitgevonden) toetsenbord eens wat je nu wilt zeggenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je bevestigt enkel wat ik zei hoor.
We hebben elkaar nodig om het kunstje te klaren, doe niet zo egocentrischquote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Bitch please. Klaarkomen is geen kunst aan. Bevallen, dat is de echte shit.
Nou maar dat is iets anders zonder vrouw geen kind zonder man geen kind...quote:Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Jawel kinderen baren. Of ga je me nu vertellen dat mannen door middel van hun ego en overbodige testosteron zichzelf spontaan op de wereld brengen?
De hersenen van iemand van 18 moeten nog verder ontwikkelen. Levenservaring is één ding, leren van dat levenservaring is iets anders.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Bullshit je wilt t zeker linken aan'levenservaring' als iemand van 18 al fucking veel heeft meegemaakt en zelf de kost moet verdienen, alles moet betalen is ie dan niet volwassen tov een 40 jarige maagd die elke dag thuis zit en niks meemaakt
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 14:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Echt wat een vergelijking.
Als je al moet gaan miepen dat je niet gewaardeerd wordt, dan hoor je volgens mij niet in het rijtje van sterke mannen thuis.
En als je geen input hebt om van levenservaring wat te leren(je zit alleen maar thuis ) wat dan, en je bent 40quote:Op woensdag 25 april 2012 14:32 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
De hersenen van iemand van 18 moeten nog verder ontwikkelen. Levenservaring is één ding, leren van dat levenservaring is iets anders.
Tja ik vind oude hersenen toch beter. Met levenservaring dat 0 is, heb je ook niks om van te leren maar dat is extreem zeldzaam dus dat voorbeeld van 40 jaar en geen levenservaring doet er niet echt toe IMO.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef Geester het volgende:
[..]
En als je geen input hebt om van levenservaring wat te leren(je zit alleen maar thuis ) wat dan, en je bent 40
wat is veel meegemaakt¿, anders is dat ook maar een schepluchtquote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
Zolang jij geen baby uit je pik kan krijgen is het geen kunstje wat je samen kan klaren.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:32 schreef Hidefinition het volgende:
[..]
We hebben elkaar nodig om het kunstje te klaren, doe niet zo egocentrisch
Maagden van 40 bestaan eenvoudig niet veel. Dus dat voorbeeld hoef je niet aan te halen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:29 schreef Geester het volgende:
[..]
De wet zegt anders mijn bestequote:Op woensdag 25 april 2012 14:42 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Maagden van 40 bestaan eenvoudig niet veel. Dus dat voorbeeld hoef je niet aan te halen.
Over het algemeen zijn 18 jarigen gewoon nog meisjes en jongens, en geen vrouwen en mannen.
Ligt aan iedereen. Niet aan jou.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:43 schreef Geester het volgende:
De tering waarom worden alle topics zo gestuurd dat ik dr uit kom als een homo, maagd, flikker ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |