Soms vind ik die maaltijdsalades gewoon prima, als ik even ga eten en daarna weer door moet. Op andere momenten kun je de kwaliteit dan des te beter waarderen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef Sinosappel het volgende:
Nee. Eten moet gewoon kwaliteit én kwantiteit zijn.
Mja, ik haal de rotte appels er ook tussen uitquote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bind ook gewoon de kat op het spek hoor.
Maar thuis eten wij ook altijd van dat soort zooi, dus ben het sws ook gewoon gewend.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij snel tevreden, hoor. Altijd mooi van die topics op fok dat wereldmaaltijden van knorr echt bagger zijn en niet te eten en dan denk ik: hmm, ik vind het erg lekker.
En bedankt.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel veel jong grut overigens, lijkt me niet iets voor jou.
Dorpsrestaurants.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Bij jou heb ik zo'n beeld van een eerlijke boerin die fan is van eerlijk en lokaal en kwaliteitseten
Dat is ook alleen maar om maar weer even te etaleren wat voor fijnproevers ze toch wel zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij snel tevreden, hoor. Altijd mooi van die topics op fok dat wereldmaaltijden van knorr echt bagger zijn en niet te eten en dan denk ik: hmm, ik vind het erg lekker.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:22 schreef wise het volgende:
[..]
Mja, ik haal de rotte appels er ook tussen uit
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar proberen is leuk... als het je wat lijkt. Altijd mooi om nieuwe gerechten te 'ontdekken'
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]maar proberen is leuk... als het je wat lijkt. Altijd mooi om nieuwe gerechten te 'ontdekken'
Men zeikt om diezelfde ook McDonald's af, om even te laten merken hoe culinair verfijnd ze wel niet zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar om maar weer even te etaleren wat voor fijnproevers ze toch wel zijn..
Niks beledigends aan.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En bedankt.![]()
Maar het klopt wel, laatst was ik er nog een keer toen Benga er was. Maar heb me echt verbaasd over het jonge grut. Dat was bij de eerste paar keren wel iets anders.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Alsof jij ooit iets probeert wat je niet kent.
Knorr, dat breekt zo lekker de weekquote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:
Sowieso wel. Hou eens op jonge, pesthoofdquote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dit moet je proberen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oh kan me best voorstellen dat sommige mensen McDonalds echt niet lekker vinden.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Men zeikt om diezelfde ook McDonald's af, om even te laten merken hoe culinair verfijnd ze wel niet zijn.![]()
Bier, zelfde verhaal.
Wat een eng wijf.quote:
Juist. Eén grote bak ostentatief gebeuzel.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Men zeikt om diezelfde ook McDonald's af, om even te laten merken hoe culinair verfijnd ze wel niet zijn.![]()
Bier, zelfde verhaal.
Ja, ik ook. Maar toch is het een beetje uit verhouding als je ziet hoeveel mensen daar per dag eten.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh kan me best voorstellen dat sommige mensen McDonalds echt niet lekker vinden.
Ja voor het laatst zeker die paar maanden geleden dat je voor het eerst vis at (quote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso wel. Hou eens op jonge, pesthoofd
Ja, ze geeft om de zoveel weken een nieuw liedje vrij van haar nieuwe album.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]!! Wow opeens zo'n invasie van nieuwe videos na die 8 maanden ofzo stilte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |