Nee hoor, ik denk het ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dit dacht.
Ik krijg dat goed weg hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag me af of iemand die pasta daarvan lekker vindt.
Is toch in mei, gekkie.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]. Heeft die indiaan niet al opgetreden dan
?
Wat de boer niet kent vreet hij niet.quote:
Ik ook, maar ik ben sowieso vrij makkelijk met niet kwaliteitsvoedsel als ik wil eten.quote:
Uhm, geen idee waar de kruidvat zit daarquote:Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Is dat die naast de kruidvat? Daar ruikt het altijd heerlijk als ik er langs op loop maar het ziet er zo cheap uit dat ik er nooit wat durf te halen
Jij bevestigd altijd mijn beeld over boerenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent vreet hij niet.
Soms gaat kwantiteit gewoon boven kwaliteit. Dat halftamme 'ik lust dit en dat niet'-gejeremieer hierzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben sowieso vrij makkelijk met niet kwaliteitsvoedsel als ik wil eten.behalve met brood.
En ik ontkracht het weer.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bevestigd altijd mijn beeld over boeren
Kneuzerig gedoe inderdaad.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Soms gaat kwantiteit gewoon boven kwaliteit. Dat halftamme 'ik lust dit en dat niet'-gejeremieer hierzo..
zo'n gelul. Altijd proberenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent vreet hij niet.
Ach ga weg joh ik ben een stadjerquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij bevestigd altijd mijn beeld over boeren
Nee. Eten moet gewoon kwaliteit én kwantiteit zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Soms gaat kwantiteit gewoon boven kwaliteit. Dat halftamme 'ik lust dit en dat niet'-gejeremieer hierzo..
Ik heb vernomen dat het Eurovisie songfestival voor gay people is, dus ik ben niet verplicht dit te wetenquote:
Ik ben ook vrij snel tevreden, hoor. Altijd mooi van die topics op fok dat wereldmaaltijden van knorr echt bagger zijn en niet te eten en dan denk ik: hmm, ik vind het erg lekker.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben sowieso vrij makkelijk met niet kwaliteitsvoedsel als ik wil eten.behalve met brood.
Ik bind ook gewoon de kat op het spek hoor.quote:
Wel veel jong grut overigens, lijkt me niet iets voor jou.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Lopen nog redelijk ja. Meestal ligt de verwachting rond de 400/500 man.
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat het Eurovisie songfestival voor gay people is, dus ik ben niet verplicht dit te weten.
OH SNAPquote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Wel veel jong grut overigens, lijkt me niet iets voor jou.
Daarom de mening van een ander niet te zwaar laten wegen/gelden.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij snel tevreden, hoor. Altijd mooi van die topics op fok dat wereldmaaltijden van knorr echt bagger zijn en niet te eten en dan denk ik: hmm, ik vind het erg lekker.
Het feit dat je het woord 'stadjer' gebruikt bevestigd nogmaals dat je een boer bent.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ach ga weg joh ik ben een stadjer
Ook nog steeds omdat ik niet van vis hou en spruitjes niet zo heel lekker vind he
Bij jou heb ik zo'n beeld van een eerlijke boerin die fan is van eerlijk en lokaal en kwaliteitsetenquote:
Lekker hossen und bossen tussen de 16jarigen.quote:
Die durum daarvan krijg ik ook nog best weg tbhquote:Op woensdag 25 april 2012 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben ook vrij snel tevreden, hoor. Altijd mooi van die topics op fok dat wereldmaaltijden van knorr echt bagger zijn en niet te eten en dan denk ik: hmm, ik vind het erg lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |