Ik neem gewoon een paar dagen vrij van werk.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had ik ook wel willen doen, maar blizzard vond 't leuk om Diablo net aan het begin van examenperiode te releasen![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:00 schreef darpios het volgende:
Nu nog mensen zoeken met wie ik vanaf 0100 uur aan een stuk door richting 60/Inferno kan spelen (lees: rushen). Plus Skype zodra de rest in huis wakker is.
Ditto, toch hemelvaart dus maar 1 dag extra en aangezien ik voor een collectors edition ben gegaan kan ik toch niet om middernacht beginnenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef darpios het volgende:
fipo, tvp, rip aan de nabestaanden
[..]
Ik neem gewoon een paar dagen vrij van werk.
quote:
Beta is volgens mij alleen USA.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik kon met de open beta trouwens alleen in de US servers inloggen. EU servers lagen standaard plat.
Vast wel maar dat is voor iedereen, de competitie blijft natuurlijk. In D2 ook meerdere malen om middernacht een ladder rush gedaan met nog 6-7 man. Wel sneu als je dan dood gaat, aan de andere kant je kan dan wel naar bed .quote:
Ik heb ooit met een necro gerushed en even in de top 5 gestaan. Maar nee, daar ga ik niet voor. Ik weet niet eens of ik kan spelen, ik heb een nieuwe computer nodig en de situatie is even *** dus de kans is zelfs aanwezig dat ik deze een tijd moet skippenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef Moro het volgende:
[..]
Vast wel maar dat is voor iedereen, de competitie blijft natuurlijk. In D2 ook meerdere malen om middernacht een ladder rush gedaan met nog 6-7 man. Wel sneu als je dan dood gaat, aan de andere kant je kan dan wel naar bed .
Leveling is hier (hopelijk) niet zoals Diablo II dat het echt gigantisch veel grinden is. Max level is ook maar 60 en zal voor vrijwel iedereen uiteindelijk wel te halen zijn, net als in WoW.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:44 schreef Moro het volgende:
[..]
Vast wel maar dat is voor iedereen, de competitie blijft natuurlijk. In D2 ook meerdere malen om middernacht een ladder rush gedaan met nog 6-7 man. Wel sneu als je dan dood gaat, aan de andere kant je kan dan wel naar bed .
Waar?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Catch_me het volgende:
pre order gezet voor 43 euro en krijg de key rond middernacht
Als je hem bij Blizzard/Battle.net zelf koopt dan kun je de volledige game client al downloaden. Je kan hem dan alleen nog niet installeren, laat staan spelen. Maar zal waarschijnlijk nog wel patchen worden op release day.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:55 schreef Silverdigger2 het volgende:
waar kan je hem het goedkoopst pre-orderen én de key precies op release time activeren?
zit er aan te denken om hem bij blizzard te kopen, maar wat euro's eraf zou ook fijn zijn
wel kut dat je maar met 4 in een game kan... nu zijn er gasten de lul als we vanaf release gaan spelen ( 5-6 man)
Waar? Dat scheelt nogal met de ¤59,99 die blizzard vraagt in de Battle.net storequote:Op woensdag 25 april 2012 10:50 schreef Catch_me het volgende:
pre order gezet voor 43 euro en krijg de key rond middernacht
Naja voor de eerste playthroough is een rush niet altijd leuk natuurlijk maar als je al een tijdje speelt vind ik het wel tof om te doen. Weet ook nog wel dat een fanatieke HC scammer/tppker/etc dood ging op 98 en hij was #1, denk dat die toch wel wat leuke whispers heeft gehad, *rus-barb of iets dergelijks.quote:woensdag 25 april 2012 10:48 schreef Pheno het volgende:[/b]
[..]
Ik heb ooit met een necro gerushed en even in de top 5 gestaan. Maar nee, daar ga ik niet voor. Ik weet niet eens of ik kan spelen, ik heb een nieuwe computer nodig en de situatie is even *** dus de kans is zelfs aanwezig dat ik deze een tijd moet skippen
Vind ik eigenlijk wel jammer ik ben er wel fan van dat de laatste levels heel veel xp nodig hebben, een grindfest is diablo toch wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:49 schreef darpios het volgende:
[..]
Leveling is hier (hopelijk) niet zoals Diablo II dat het echt gigantisch veel grinden is. Max level is ook maar 60 en zal voor vrijwel iedereen uiteindelijk wel te halen zijn, net als in WoW.
hierzo http://game-card.net/nl/p(...)d-5030917102578.htmlquote:Op woensdag 25 april 2012 11:18 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Waar? Dat scheelt nogal met de ¤59,99 die blizzard vraagt in de Battle.net store
Mwha, als ze goede endgame content hebben. Vergeet niet dat er een nieuwe difficulty is (Inferno) voor mensen die én 60 zijn én gear hebben. Daarnaast zijn er al twee expansion packs geplanned wat de end-game ook weer uit zal breiden.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef Moro het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel jammer ik ben er wel fan van dat de laatste levels heel veel xp nodig hebben, een grindfest is diablo toch wel.
CE is nergens meer te krijgen geloof ikquote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef Afwazig het volgende:
Ik koop denk ik D3 lekker in de winkel, niks mooiers dan een doosje in je handen houden en ermee naar huis gaan, niet wachten tot je hem kan spelen.
Hoe duur is die Collectors Edition?
Ik ook. Neem aan dat die op de dag van release veelvuldig te verkrijgen is, toch? Heb een Dixons in de buurt.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:44 schreef Afwazig het volgende:
Ik koop denk ik D3 lekker in de winkel, niks mooiers dan een doosje in je handen houden en ermee naar huis gaan, niet wachten tot je hem kan spelen.
Ken die site verder niet, betrouwbaar neem ik aan? Als ze de code niet om 00:00 sturen kan ik net zo goed proberen hier ergens een doosje te kopen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef Catch_me het volgende:
[..]
hierzo http://game-card.net/nl/p(...)d-5030917102578.html
en de client kun je alvast preloaden --> http://diablo.incgamers.c(...)LIZZARD-PRE-DOWNLOAD
versie enGB moet je hebben.
Extra moeilijkheids graad boeit mij eigenlijk nietzo, ik neem aan dat blizzard gewoon lekker neutraal blijft en inferno eigenlijk ook wel voor iedereen te doen is. Dus of dat nu hell, inferno of amsterdam zuidoost is boeit mij nietzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef darpios het volgende:
[..]
Mwha, als ze goede endgame content hebben. Vergeet niet dat er een nieuwe difficulty is (Inferno) voor mensen die én 60 zijn én gear hebben. Daarnaast zijn er al twee expansion packs geplanned wat de end-game ook weer uit zal breiden.
En lol, de 1handed crossbow van de Demon Hunter is al unofficieel gedoopt tot 'hizzy' ('dual-wielding hizzies') op de officiele DH forums.![]()
![]()
Dat kan niet met een kopie uit de winkel?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:55 schreef seto het volgende:
Ik heb hem maar op B.net gekocht zodat ik meteen 's nachts kan spelen
Rus-barb ja, ik zat in zijn rush games toen hij vermoord werdquote:Naja voor de eerste playthroough is een rush niet altijd leuk natuurlijk maar als je al een tijdje speelt vind ik het wel tof om te doen. Weet ook nog wel dat een fanatieke HC scammer/tppker/etc dood ging op 98 en hij was #1, denk dat die toch wel wat leuke whispers heeft gehad, *rus-barb of iets dergelijks.
Vind ik eigenlijk wel jammer ik ben er wel fan van dat de laatste levels heel veel xp nodig hebben, een grindfest is diablo toch wel.
dan moet je naar huis fietsen en verlies je dus tijd ';)quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat kan niet met een kopie uit de winkel?
Als de servers 15 mei om middernacht online gaan ben ik de mensen die nog een kopie moeten halen voor jaquote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat kan niet met een kopie uit de winkel?
Ik ga rechtstreeks uit mijn werk doorquote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
dan moet je naar huis fietsen en verlies je dus tijd ';)
Ben je niet de enigequote:Op woensdag 25 april 2012 12:01 schreef seto het volgende:
[..]
Als de servers 15 mei om middernacht online gaan ben ik de mensen die nog een kopie moeten halen voor ja
Ah ja was idd een javazon, die hem terug pakte voor wat anders, geen idee meer wat. Ik had geen problemen met die gast wel goede trades met hem gehad, en wat low lvl pkers van hem gemold. Of althans ik neem aan dat hij het was door de namen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:59 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Rus-barb ja, ik zat in zijn rush games toen hij vermoord werd
Was eigenlijk altijd wel dezelfde groep spelers, enige wat hij deed was battle order bij de wp om daarna als laatste de save tp in te gaan en achteraan te wachten tot de rest alles clearde
Op een gegeven moment werd hij gepakt door een javazon die al vaker was meegegaan door die wp bug (wp aanklikken en in de loop hostile aanklikken)
Heb nog nooit zo hard gelachen
De naam urbz zegt me ook wel wat jaquote:Op woensdag 25 april 2012 12:06 schreef Moro het volgende:
[..]
Ah ja was idd een javazon, die hem terug pakte voor wat anders, geen idee meer wat. Ik had geen problemen met die gast wel goede trades met hem gehad, en wat low lvl pkers van hem gemold. Of althans ik neem aan dat hij het was door de namen.
NL had echt weinig hardcore spelers enigste die ik nog echt herriner is urbz, maar die stond dan ook dag en nacht idle.
Ik vind geld alleen altijd zo van weinig waarde in D3 en games, waar je vooral je gear moet hebben van drops.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:33 schreef darpios het volgende:
Heh, ik denk dat nu al een favorite spell+rune heb. Ferret Companion van de Demon Hunter.
Summoned 2 kleine schattige ferrets die gold voor je oppakken en increases gold drops van monsters met 40%.
Met die Blacksmith erin heeft gold wel wat meer toegevoegde waarde en dan voornamelijk in het begin denk ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:46 schreef Killaht het volgende:
[..]
Ik vind geld alleen altijd zo van weinig waarde in D3 en games, waar je vooral je gear moet hebben van drops.
Niet iedereen zal dat doen. Daarnaast is de RMAH regio-gebonden en de normale AH niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:00 schreef kort het volgende:
Ik denk dat gold nu wel wat schaarser is gezien het feit dat je alles nu kan verkopen voor euro's.
Ja ik vewacht daar ook nog een nerf op.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:33 schreef darpios het volgende:
Heh, ik denk dat nu al een favorite spell+rune heb. Ferret Companion van de Demon Hunter.
Summoned 2 kleine schattige ferrets die gold voor je oppakken en increases gold drops van monsters met 40%.
Klopt ja, vroeger ramde ik mijn geld er enkel door heen door die unidentified items voor heeel veel te kopen, verder was het namelijk niet echt nodig.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:50 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Met die Blacksmith erin heeft gold wel wat meer toegevoegde waarde en dan voornamelijk in het begin denk ik.
Nee, je kan beide gebruiken. Item A op de normale AH, en item B op de RMAH, bijvoorbeeld.quote:
Je kan elke week een paar items gratis verkopen op de RMAH dacht ik.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef darpios het volgende:
[..]
Nee, je kan beide gebruiken. Item A op de normale AH, en item B op de RMAH, bijvoorbeeld.
Zitten nog wel fees op van posten en (ver)kopen, though. Daar zal Blizzard ook wel genoeg aan verdienen, die microtransacties.
Had ik ook. Hammerdin die keys runde, hammerdin voor private baal, hammerdin voor andy/mephi/diablo/pindle en 2 sorcs voor nm meph. Zelfs nog een tijd D2NT bots lopen schrijven. Enige wat ik handmatig bestuurde was m'n smiter voor ubers en mijn trapsin/summonmancer voor baal/random.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:05 schreef Ferdii het volgende:
Was da in diablo 2 maar zo
Botjes draaide hier ongeveer 24 uur per dag pindle
Laten we het hopen, net besteld daar en ook maar meteen de client gedownload van die website!quote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef Catch_me het volgende:
Volgens budgetgaming.nl staat ie goed aangeschreven dus dat komt wel goed.
Titan Quest hier.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:13 schreef Pixell het volgende:
[..]
Laten we het hopen, net besteld daar en ook maar meteen de client gedownload van die website!
Ondertussen maar een beetje torchlight spelen
Dat is misschien niet eens zo'n slecht idee om die weer even te spelen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga hem hier misschien ook maar weer eens spelen.
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heerlijk, weer lekker gamen met een beetje rust, zonder die free weekend paupers
quote:Op woensdag 25 april 2012 20:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heerlijk, weer lekker gamen met een beetje rust, zonder die free weekend paupers
Ah fg heb in nooit zoveel mee gedaan, vond dat altijd maar vriendjes politiek forumquote:Op woensdag 25 april 2012 16:10 schreef darpios het volgende:
Nah ik heb het over forum gold, niet de oude jsp bot.
bijna 3 wekenquote:
Diablo 2 of Titan Quest, allebij nu best goedkoop te krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:12 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik ben nieuw met dit genre games. Diablo 3 lijkt me wel wat, wat zijn games die ik nu alvast kan "kopen" om in die feeling te komen? Maakt niks uit als het al oudere games zijn.
De games hierboven idd.quote:Op donderdag 26 april 2012 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Diablo 2 of Titan Quest, allebij nu best goedkoop te krijgen.
Ik had Diablo 2 al origineel gekocht voor deze vraagquote:Op donderdag 26 april 2012 09:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Diablo 2 of Titan Quest, allebij nu best goedkoop te krijgen.
Heb je windows 7 ?quote:Op donderdag 26 april 2012 09:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Ik had Diablo 2 al origineel gekocht voor deze vraagAlleen wilt deze niet werken op mijn pc.
Zelfde issue met windows mediaplayer had ik ook als je die service disabled werkt die goed (6 maanden terug o.i.d.). Er is ook nog een mod/fix om fullscreen aspectloos te draaien wat ik ook aanraad aangezien 800x600 toch wel redelijk kut is.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:15 schreef XAVI het volgende:
Volgens mij werkt diablo 2 prima onder win7 als je hem download via battle.net. Wat je dus ook kunt doen is de diablo 2 licentie toevoegen aan je battle.net account en op die manier installeren.
Ik vond er weinig aan.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:36 schreef darpios het volgende:
Torchlight is ook goed om een beetje in de Diablo 3 sfeer te komen. Gameplay lijkt er heel veel op.
Het is me niet gelukt volgens dat forum, nog steeds een foutmelding. Ik heb nu dit gedaan, blizzard downloader is nu aan het downloaden.quote:Op donderdag 26 april 2012 10:15 schreef XAVI het volgende:
Volgens mij werkt diablo 2 prima onder win7 als je hem download via battle.net. Wat je dus ook kunt doen is de diablo 2 licentie toevoegen aan je battle.net account en op die manier installeren.
In het begin is het wel lachen. Later wordt het saai.quote:
ik sta nog steeds verstelt van dat vrouwen diablo spelenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef darpios het volgende:
[..]
In het begin is het wel lachen. Later wordt het saai.![]()
Titan Quest vind ik zelf een beetje meh. Skill trees voelen unbalaned.
Want vrouwen horen geen goede games te spelen in plaats van farmville/sims/etc (quote:Op donderdag 26 april 2012 12:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
ik sta nog steeds verstelt van dat vrouwen diablo spelen
hehe idd. Want vrouw + pc game + hack and slash is gewoon een zeldzame combi.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef darpios het volgende:
[..]
Want vrouwen horen geen goede games te spelen in plaats van farmville/sims/etc () geneuzel?
![]()
Vrouwen moeten zeker de keuken inquote:Op donderdag 26 april 2012 12:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Zat mannen die, die spellen spelenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:46 schreef darpios het volgende:
[..]
Want vrouwen horen geen goede games te spelen in plaats van farmville/sims/etc () geneuzel?
![]()
Ik speelde ook een tijd WoW. Maar dan echt hardcore arena (2400 MMR 'hardcore'quote:Op donderdag 26 april 2012 12:49 schreef Matty___ het volgende:
[..]
hehe idd. Want vrouw + pc game + hack and slash is gewoon een zeldzame combi.
kwam in WoW echter ook veel vrouwen tegen maar ik wijte dat altijd aan het sociale character van wow
nee hoor. Word ook blij van female SC2 spelersquote:
Ik maakte maar een geintje hoor, volgens mij zijn er zat vrouwen die dit soort games spelen. Al vind ik een potje Super Mario net zo leuk. Sims en Farmville heb ik nog nooit gespeeld (of zelfs maar gezien), dat lijkt me niets.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef Matty___ het volgende:
[..]
nee hoor. Word ook blij van female SC2 spelers
ik was na de eerste expo gestopt. Wel altijd hardcore raiden met 40man/vrouw maar toen dat minder hoefde was de lol er vanafquote:Op donderdag 26 april 2012 12:50 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik speelde ook een tijd WoW. Maar dan echt hardcore arena (2400 MMR 'hardcore') op mijn Rogue.
Dit dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik maakte maar een geintje hoor, volgens mij zijn er zat vrouwen die dit soort games spelen. Al vind ik een potje Super Mario net zo leuk. Sims en Farmville heb ik nog nooit gespeeld (of zelfs maar gezien), dat lijkt me niets.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:42 schreef Matty___ het volgende:
[..]
LFG (looking4girl)quote:Op donderdag 26 april 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Goede vrouwen wel
Nu ben ik benieuwd of het ook knappe vrouwen zijn, want dan moet ik mijn hosselmode aanzetten.![]()
Blaaspijp en fire bats.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Witchdoctor vond ik nou net drie keer niks, spinnen uit potten
Ik heb echt 5 minuten dubbel gelegen toen ik die skill kreeg.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Witchdoctor vond ik nou net drie keer niks, spinnen uit potten
Pff, hij heeft gewoon potten bij zich.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik heb echt 5 minuten dubbel gelegen toen ik die skill kreeg.Waar tovert hij al die dingen vandaan?
Daarom male barbquote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef Matty___ het volgende:
ik ga zeker voor female DH. Moet er lang zat naar kijken dus mag het wel beetje mooi zijn.
Vandaar dat de female barb gewoon afvalt.
Ja ik zat die class trailer vid te kijken. Wat een ding, awesome.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef seto het volgende:
Ik zou Witch Doctor alleen al voor die grote kikker spelen.
LINKquote:Op donderdag 26 april 2012 13:23 schreef darpios het volgende:
[..]
Ja ik zat die class trailer vid te kijken. Wat een ding, awesome.
Één of andere mega 2-hander uit je binnenzak , dat is lekker logisch wou je zeggen ?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik heb echt 5 minuten dubbel gelegen toen ik die skill kreeg.Waar tovert hij al die dingen vandaan?
Haha die ziet er wel te uber uit idd.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:21 schreef seto het volgende:
Ik zou Witch Doctor alleen al voor die grote kikker spelen.
Vriend waar ik samen mee ga levelen gaat WD, dus ik krijg meteen een previewquote:Op donderdag 26 april 2012 13:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha die ziet er wel te uber uit idd.
Maar toen ik de beta speelde als Witch Doctor kon die class me helemaal niet boeien...
Dan maar als alt aanmaken , mischien is die witch doctor wel tof op latere levels.
Nice.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:29 schreef seto het volgende:
[..]
Vriend waar ik samen mee ga levelen gaat WD, dus ik krijg meteen een preview
http://eu.battle.net/d3/en/class/witch-doctor/quote:
Check m'n fobo maar en oordeel zelf.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:02 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Goede vrouwen wel
Nu ben ik benieuwd of het ook knappe vrouwen zijn, want dan moet ik mijn hosselmode aanzetten.![]()
Goed punt.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Altron het volgende:
[..]
Één of andere mega 2-hander uit je binnenzak , dat is lekker logisch wou je zeggen ?
Als je daar eenmaal over na gaat denken is het end zoek
Idd. En dat met elk spel. Een geweer, shotgun, 2 pistolen, een machinegeweer EN een rocketlauncher in je zak dragen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:25 schreef Altron het volgende:
[..]
Één of andere mega 2-hander uit je binnenzak , dat is lekker logisch wou je zeggen ?
Als je daar eenmaal over na gaat denken is het end zoek
Hey ! , die stond er net nog nietquote:
Ja ik zag hem staan en had nog wat foto's liggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:35 schreef Altron het volgende:
[..]
Hey ! , die stond er net nog niet
Yep... ik lurkte..
Nice rogue t-shirt :p
En dat met wisselen van wapens allemaal in 2 seconden vast kunnen pakken en weer op kunnen bergenquote:Op donderdag 26 april 2012 13:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Idd. En dat met elk spel. Een geweer, shotgun, 2 pistolen, een machinegeweer EN een rocketlauncher in je zak dragen.
Meh, female barb heeft rood haarquote:Op donderdag 26 april 2012 13:16 schreef Matty___ het volgende:
ik ga zeker voor female DH. Moet er lang zat naar kijken dus mag het wel beetje mooi zijn.
Vandaar dat de female barb gewoon afvalt.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:39 schreef darpios het volgende:
[..]
Goed tegen soul leechers en zo dus.
slechte matige garp
Iemand moest hem maken.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:40 schreef ApoclysmX het volgende:
Ah lame.. je was me voor met een "gingers have no soul" opmerking.
Vrouwen en rogues ...wat is dat toch..quote:Op donderdag 26 april 2012 13:36 schreef darpios het volgende:
[..]
Ja ik zag hem staan en had nog wat foto's liggen.Stalker
En ik zei toch dat ik Rogue speelde?![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 13:42 schreef Altron het volgende:
[..]
Vrouwen en rogues ...wat is dat toch..
backstabbers!![]()
Sowieso noobs killen vanuit stealthquote:Op donderdag 26 april 2012 13:44 schreef darpios het volgende:
[..]De vloer aanvegen met noobs in PvP, bedoel je.
![]()
Wat heb je tegen steam?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Altron het volgende:
[..]
Laat ze aub zo ver mogelijk weg blijven van steam...
Achja , tegenwoordig valt het wel mee...quote:Op donderdag 26 april 2012 13:47 schreef Murdera het volgende:
Vivendi doesn't like Valve anyways
Khut.
[..]
Wat heb je tegen steam?
Heel lang geleden dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:49 schreef Altron het volgende:
[..]
Achja , tegenwoordig valt het wel mee...
Heb veel spellen via steam gekocht , en heb er vaak problemen mee gehad.
Maar dat was nog in de tijd dat steam meer down als up was
Sja is wel een paar jaar terug idd.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef darpios het volgende:
[..]
Heel lang geleden dus.
Tegenwoordig zijn ze al bezig met een native Linux client voor Steam.Niet dat er ook maar iets aan games zal draaien op mijn 8 jaar oude Linux laptop.
Enige wat ik bagger vind is dat BF3 niet draait op Steam maar op EA's eigen brakke interpretatie.Naast Steam en Desura nu ook al dat bagger Origin.
Haat aan EA.
![]()
Origin had wel iets mogen leren van steams fouten, maar steam was ook een regelrechte ramp toen het uitkwam en door je strot geduwt werd door Valve.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef darpios het volgende:
[..]
Heel lang geleden dus.
Tegenwoordig zijn ze al bezig met een native Linux client voor Steam.Niet dat er ook maar iets aan games zal draaien op mijn 8 jaar oude Linux laptop.
Enige wat ik bagger vind is dat BF3 niet draait op Steam maar op EA's eigen brakke interpretatie.Naast Steam en Desura nu ook al dat bagger Origin.
Haat aan EA.
![]()
Steam adware installeren, wut?quote:Op donderdag 26 april 2012 13:59 schreef Moro het volgende:
[..]
Origin had wel iets mogen leren van steams fouten, maar steam was ook een regelrechte ramp toen het uitkwam en door je strot geduwt werd door Valve.
Steam heeft wel goede deals afentoe maar eigenlijk is het allemaal maar kut, beetje forceren adware te installeren. Valt nog mee dat er geen EA en valve toolbalken geinstalleerd moeten worden.
Ach, die banner een keer. Ik klik sowieso nooit op banners of wat dan ook. Zelfs al zie ik iets leuks (lees: 1 op 100000000) dan koop ik het expres bij de concurrent.quote:
Daarom speel ik geen BF3.quote:Op donderdag 26 april 2012 13:50 schreef darpios het volgende:
[..]
Heel lang geleden dus.
Haat aan EA.
![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:21 schreef Matty___ het volgende:
Het mooie aan steam is wel dat als je je pc opnieuw installeert je online de game weer kunt downloaden. Dus geen gekut met CD's. (Doet Blizzard ook wel goed met een downloadbare gameclient)
je kunt het ook goed verneuken. zie het laatste settlers spel. als de verbinding even weg was gng het spel op pauze. Verder lag de server er vaak uit en kreeg je super vaak een update.quote:
Ah, Settlers. Ik heb alleen 1 en 2 gespeeld.quote:Op donderdag 26 april 2012 14:33 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je kunt het ook goed verneuken. zie het laatste settlers spel. als de verbinding even weg was gng het spel op pauze. Verder lag de server er vaak uit en kreeg je super vaak een update.
Echt ik heb gezworen nooit meer een spel te kopen van ubisoft![]()
even de no-cd patch gedownload en op gelost maar is wel van de zotte dat ik een gekocht spel moet hacken om het fatsoenlijk te kunnen spelen
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:00 schreef Altron het volgende:
Settlers 1 en 2![]()
Settlers 1 echt helemaal kapot gespeeld... 1993...time flies.
Er is een 10 year anniversary remake van deel 2. Aanraderquote:Op donderdag 26 april 2012 14:38 schreef darpios het volgende:
[..]
Ah, Settlers. Ik heb alleen 1 en 2 gespeeld.
Gespeeld en do not want.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:04 schreef ems. het volgende:
[..]
Er is een 10 year anniversary remake van deel 2. Aanrader
spam!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:04 schreef Matty___ het volgende:
je hebt nu settlers online. Ku je gratis spelen en hoef je alleen voor extra content betalen
http://www.thesettlersonline.com/en
Is dat niet van die turn based shit? En moet je niet betalen, vroeg of laat, als je een beetje mee wilt komen?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:04 schreef Matty___ het volgende:
je hebt nu settlers online. Ku je gratis spelen en hoef je alleen voor extra content betalen
http://www.thesettlersonline.com/en
Hoe oud was je toen? 12?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:05 schreef darpios het volgende:
[..]
Gespeeld en do not want.Orginele Settlers II vind ik veel beter.
Sowieso oude (retro) games
Duke Nukem 3D en Dune 2
Hoe dan? Behalve de graphics (die toegegeven natuurlijk bij het origineel wel cooler en retro zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 15:05 schreef darpios het volgende:
[..]
Gespeeld en do not want.Orginele Settlers II vind ik veel beter.
geen idee was na 4 uur er weer klaar mee omdat het te makkelijk wasquote:Op donderdag 26 april 2012 15:06 schreef 16meter het volgende:
[..]
Is dat niet van die turn based shit? En moet je niet betalen, vroeg of laat, als je een beetje mee wilt komen?
Ik was al vrij vroeg met computers bezig inderdaad.quote:
echt ik zit hier met verbazing na te lezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:11 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik was al vrij vroeg met computers bezig inderdaad.
Vroegah bullet board systeempjes in elkaar schroeven in QBASIC en DOS spelletjes spelen.
Met vriendinnetjes of vriendjes elke dag buiten spelen lag me gewoon niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:14 schreef Matty___ het volgende:
[..]
echt ik zit hier met verbazing na te lezen.
en wat voor werk doe je tegenwoordig?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:15 schreef darpios het volgende:
[..]
Met vriendinnetjes of vriendjes elke dag buiten spelen lag me gewoon niet.Altijd al een fascinatie voor techniek gehad. Tegenwoordig dan wel weer.
Het begint ook meer op SC te lijken dan dat het een Diablo topic is lolquote:Op donderdag 26 april 2012 15:15 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik denk dat de topic titel gewijzigd moet worden in: "waar we vroegah Settlers speelde en waar we Steam en Origin haten." ^^
Mix tussen web developer, software developer en (Linux) server admin.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en wat voor werk doe je tegenwoordig?
Ach, niet meer dan een uurtje werk en dan kun je verder.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef Killaht het volgende:
Het zou mooi geweest zijn als je characters van de beta, verder kunt ontwikkelen. Heb je leoric al gehad, want act 1 is saai nu
Daarom heb ik de beta al heel lang niet meer aangeraakt..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef Killaht het volgende:
Het zou mooi geweest zijn als je characters van de beta, verder kunt ontwikkelen. Heb je leoric al gehad, want act 1 is saai nu
Als jullie het inderdaad bij Diablo ]|[ kunnen houden, zou dat mooi zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:16 schreef Altron het volgende:
[..]
Het begint ook meer op SC te lijken dan dat het een Diablo topic is lol
Sorry.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Als jullie het inderdaad bij Diablo ]|[ kunnen houden, zou dat mooi zijn.
Ik hak met alle liefde Leoric nog wel een paar 100 keer in de pan hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef Killaht het volgende:
Done!quote:
Excuusquote:Op donderdag 26 april 2012 15:26 schreef STING het volgende:
[..]
Als jullie het inderdaad bij Diablo ]|[ kunnen houden, zou dat mooi zijn.
hizzies?quote:Op donderdag 26 april 2012 15:23 schreef darpios het volgende:
Ik ga óf voor Demon Hunter met dual hizzies of toch Witch Doctor.
[..]
Ach, niet meer dan een uurtje werk en dan kun je verder.
Hahaquote:Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik hak met alle liefde Leoric nog wel een paar 100 keer in de pan hoor.
Totaal geen problemen mee.
Hizzies!quote:
Nou, ik heb de open beta gespeeld en nu heb ik alleen nog maar meer honger om te spelen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:37 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha
Heb er ook geen moeite mee om weer opnieuw te beginnen hoor.
Maar heb wel expres de beta links laten liggen zodat m'n honger om te spelen nog erger is
quote:
Lolquote:Op donderdag 26 april 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hizzie klinkt echt als zo'n niggah driveby woord.
Pullin up in mah car, aimin mah hizzie, shootin up that mofo. Bad boy fo life.
Klinkt erg fout idd..quote:Op donderdag 26 april 2012 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hizzie klinkt echt als zo'n niggah driveby woord.
Pullin up in mah car, aimin mah hizzie, shootin up that mofo. Bad boy fo life.
Dat probleem heb ik helaas ook..quote:Nou, ik heb de open beta gespeeld en nu heb ik alleen nog maar meer honger om te spelen.![]()
Nah ik speel sinds begin Cata al geen WoW meer. Maar dat is diegene op die EU Demon Hunter forums die hizzies in EU wilt krijgen.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat jou wow char Sharqy is ?
Ja, maar ook 's ochtends.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Disorder het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Hij komt op een dinsdag uit. Kan ik 'm dan einde middag ophalen in de winkel?
Daar mik ik wel op jaquote:Op donderdag 26 april 2012 16:22 schreef Disorder het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Hij komt op een dinsdag uit. Kan ik 'm dan einde middag ophalen in de winkel?
Kon 't maar, 1e dag dat ik eindexamens hebquote:Op donderdag 26 april 2012 16:32 schreef Matty___ het volgende:
neemt niemand vrij die dag?![]()
zit er zwaar over na te denken
of het wordt een thuis 'werk' dag
Vrij genomen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:32 schreef Matty___ het volgende:
moet of zonder reden opgegeven?quote:
Ik: "Kan ik van dan tot dan vrij krijgen?"quote:
als die weet dat dan D3 uit komt wel ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:57 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik: "Kan ik van dan tot dan vrij krijgen?"
Werkgever: "Ah, Diablo 3 zeker?"
Ik: "![]()
"
Werkgever: "Prima. *noteert*"
Mijn werkgever is baas![]()
Nah paar dagen. Zit nog wel met deadlines op het werk en een hele week leek me niet handig.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
als die weet dat dan D3 uit komt wel ja.
Dus je neemt even heel de week vrij? MA avond boodschappen doen voor heel de week en pas Ma ochtend de week erop weer naar buiten komen met lvl 60?
beter idee?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:04 schreef RickoKun het volgende:
lvl 60? Oh, wordt dit ZO'N spelletje.
Net zoals met WoW om het jaar een expansion uitbrengen zodat je na 9 jaar tot lvl 100 komen kan
Waarquote:Op donderdag 26 april 2012 18:48 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb nog een collectors edition weten te vinden
zoek en gij zult het op ebay vindenquote:
Haha nice!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:53 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
zoek en gij zult het op ebay vinden
al uitverkochtquote:Op donderdag 26 april 2012 18:55 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/g(...)011810436/index.html
Wat is daar mis mee dan?
mail ze maarquote:
Nee want ik vind CE's onzin hahaquote:
Waarom kan ik hem dan nog steeds bestellen?quote:
geen ideequote:Op donderdag 26 april 2012 18:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom kan ik hem dan nog steeds bestellen?
dat kan ookquote:Op donderdag 26 april 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nieuwe binnen hebben
Bestel em gewoon op basis van acceptgiro bij Bol, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toch maar besteld.
Alleen heb ik ook de gewone besteld.
Waarom acceptgiro? Als hij er neit is maken ze het geld wel weer overquote:Op donderdag 26 april 2012 19:07 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Bestel em gewoon op basis van acceptgiro bij Bol, heb ik ook gedaan.
Dan zie ik wel of ie binnen komt of niet. ^^
De gewone komt sowieso binnen, maargoed.. die raak ik nog wel kwijt aan vrienden als die C.E. toch komt.
Nouja.. omdat je dan pas hoeft te betalen als ie daadwerkelijk is binnen gekomen. ^^quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom acceptgiro? Als hij er neit is maken ze het geld wel weer over
Ook besteld.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb Diablo 3 Collector's Edition zo'n maand geleden ongeveer besteld bij bol.com. Toen stond hij er nog op maar de dag erna stond hij er niet meer op. En nu blijkbaar dus weer wel
Ik hoop dat ik hem iig binnen krijg.
Mja ik zie wel ff.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wellicht hou ik de 2e gewoon als gast account.Voor de 2e pc.
Hmm vanaf 1? kan... maar liever nietquote:Op donderdag 26 april 2012 20:17 schreef darpios het volgende:
[..]
Mja ik zie wel ff.
Als mensen trouwens Titan Quest gaan doen om de tijd te doden, iemand zin in multiplayer co-op vanaf level 1? Wel de Immortal Throne expansion, uiteraard.
Diablo II ging gewoon tot level 99 in het begin. Ik heb het lang niet meer gespeeld, dus ik weet niet hoe het zit met de patches.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef Matty___ het volgende:
[..]
beter idee?
diablo is sinds jaar en dag tot lvl 60 (ex de expos). Wil je bij een expo alleen gear toevoegen?
Nee. LoD ging tot 99.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Diablo II ging gewoon tot level 99 in het begin. Ik heb het lang niet meer gespeeld, dus ik weet niet hoe het zit met de patches.
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Diablo_IIquote:Character classes
The five character classes in Diablo II as seen during the opening selection animation. From left to right: the Amazon, Necromancer, Barbarian, Sorceress, and Paladin.
Diablo II allows the player to choose between five different character classes: Amazon, Necromancer, Barbarian, Sorceress, and Paladin. Each character has different strengths and weaknesses and sets of skills to choose from, as well as varying beginning attributes. The maximum level that any character can obtain is level 99.
We kunnen elkaar niet joinen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef ApoclysmX het volgende:
Als jullie gaan Titan Questen wil ik ook wel ff mee doen, ik denk alleen wel dat ik em even opnieuw moet installeren met dat adware programmaatje Steam. ;p
Aight, jij wint.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Diablo_II
En dat is zonder LoD...
Nee, en D1 ging zelfs maar tot level 50 van origine. Level 60 is gewoon compleet nieuw voor Diablo.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Aight, jij wint.Ik dacht dat D2 vanilla maar tot 60 ging.
Hmmm daar is een oplossing voor want ik heb het wel aan de praat gekregen namelijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:44 schreef darpios het volgende:
Zit een bug in TQ. Internet games refreshen = crash.
Graag.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Hmmm daar is een oplossing voor want ik heb het wel aan de praat gekregen namelijk.
Ik kom hier even op terug!
zat er ook goed naast. Gewoon te lang geledenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, en D1 ging zelfs maar tot level 50 van origine. Level 60 is gewoon compleet nieuw voor Diablo.
Zo kan het, maar het kan ook door Steam als Administrator te draaien.. echter lijkt ie dat nu niet echt te pikken.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Graag.
Ahh.
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1708069
Mochten jullie nog gaan spelen, dan hoor ik het wel.
Zou wel makkelijker zijn ja.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Zo kan het, maar het kan ook door Steam als Administrator te draaien.. echter lijkt ie dat nu niet echt te pikken.
Oke het werkt, rechtermuisknop Steam > Properties > Compatibility > Run as Administrator aanzetten.quote:
Nice, alleen volgens mij wil darpios niet meer.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:57 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Oke het werkt, rechtermuisknop Steam > Properties > Compatibility > Run as Administrator aanzetten.
Als je Steam dan start dan geeft ie een melding, druk op cancel en je kan online spelen met TQ.
We zijn vast te eng om mee samen te spelen gok ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice, alleen volgens mij wil darpios niet meer.
Omdat je niet meer reageerdequote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef darpios het volgende:
Hoezo ik wil niet meer? Voor een potje hack n slash ben ik altijd in!
True story.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
We zijn vast te eng om mee samen te spelen gok ik.
Oki!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:00 schreef darpios het volgende:
Ik heb al een game draaien. darpios//darpios
Nu crashed hij bij mij niet bij refreshen, maar pas bij het joinen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Oki!
Ohja.. Diablo 3, diablo 3.
Zo, ik heb weer wat bij gedragen. ^^
Vrijdag vrij genomen... Begin dus ergens woensdagavond en kan dan lekker door tot einde weekend. Nouja, zal het zaterdag wel flink zat zijn. Zaterdagavond en zondag ook wat andere zaken staanquote:Op donderdag 26 april 2012 16:32 schreef Matty___ het volgende:
Hopelijk is Diablo 3 wat bug-vrijer dan TQ. ;pquote:Op donderdag 26 april 2012 21:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu crashed hij bij mij niet bij refreshen, maar pas bij het joinen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:19 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Hopelijk is Diablo 3 wat bug-vrijer dan TQ. ;p
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:48 schreef Matty___ het volgende:
[..]
Zou niet eens meer een pak gold kunnen verdubbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.duurde wel even voordat je het door had, maar als het eenmaal lukte![]()
Een blue had het erover dat die level 32 normal had gedaan, en 55 voor nightmare, ik gok dus dat 60 niet al te lastig zal zijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Ferdii het volgende:
Hopen dat het niet heel makkelijk is om 60 te bereiken...
SPOILER: hoe classes er in armor uitzienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Titans quest nooit gespeeld en torchlight was ik wel redelijk klaar mee naar de eerste playthrough, misschien maar wat DoW2 last stand doen en wat chars opnieuw levelen.
Er werd ook ergens gezegt dat voice acting voor d3 slecht is waar ik het niet mee eens ben, in de diablo universe is er geen ruimte om in een hoekje te gaan zitten huilen, iedereen is er alleen maar om mij de glorieuze strijder te ondersteunen in mijn quest om het kwaad te verpulveren.
[ Bericht 12% gewijzigd door Moro op 27-04-2012 08:02:09 ]Blessed is the mind too small for doubt.
Mornin',quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:07 schreef Altron het volgende:
Moguh ,
Toch nog maar even een collectors edition besteld![]()
Had de normale uitvoering al via m'n annual pass... maar die extra's zijn toch allemaal wel nice
Ik vind ze erg op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:44 schreef ApoclysmX het volgende:
Ik vind de Monk armor sets een beetje tegenvallen.
edit: Alle Witch doctor outfits vind ik daarin tegen wel redelijk badass. ^^
Ik 89 ofzo.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:15 schreef Moro het volgende:
Heb een CE pre order van ¤ 72,98 staan, iemand een betere deal?
Ja dat ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:13 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Mornin',
I agree.
Maar eigenlijk ben ik voornamelijk verliefd op de box. ^^
Dat zul je zoiezo doen, gezien de verschillende moeilijkheidsgraden en characters.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik hak met alle liefde Leoric nog wel een paar 100 keer in de pan hoor.
Totaal geen problemen mee.
Ja.. beetje veel WoW invloeden qua armor sets helaas.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind ze erg op elkaar lijken.
En van de barb is de ene heel erg bruut, en de volgende weer vrij zwak.
Awww zuur.. dan ben je best duur uit nu. D:quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:20 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja dat ook
Ben sowieso iemand die graag de box thuis wil hebben met dit soort spellen ipv een digitale kopie
Maar goed , die annual pass was toen wel een goed idee dacht ik omdat ik toch nog wow speelde...
Speel het alleen nooit meer nu![]()
Annual pass is gewoon te cancelen (tenzij je al betaald hebt), bent dan uiteraard wel je d3 kwijt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef ApoclysmX het volgende:
Awww zuur.. dan ben je best duur uit nu. D:
Eh nee annual pass is niet te cancelen en je zit er een jaar aan vast.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:39 schreef Moro het volgende:
[..]
Annual pass is gewoon te cancelen (tenzij je al betaald hebt), bent dan uiteraard wel je d3 kwijt.
Ik zie het ja er is nu een legal disclaimer, eerst kon je gewoon je account freezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:42 schreef darpios het volgende:
[..]
Eh nee annual pass is niet te cancelen en je zit er een jaar aan vast.
In eerste instantie wel maar als ik m'n annual pass versie upgrade met de collectors edition en ik dit even meld bij de support afdeling van blizzard krijg ik een key terug voor m'n normale versie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:33 schreef ApoclysmX het volgende:
Awww zuur.. dan ben je best duur uit nu. D:
Dan valt het inderdaad wel mee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:50 schreef Altron het volgende:
[..]
In eerste instantie wel maar als ik m'n annual pass versie upgrade met de collectors edition en ik dit even meld bij de support afdeling van blizzard krijg ik een key terug voor m'n normale versie.
Deze geef ik dan aan m'n broer voor z'n verjaardag , dus zo valt het uiteindelijk mee.
Log af en toe nog wel eens in ... dan sta ik in Orgrimmar en denk ik : ''wtf zal ik eens doen.....pfftt nergens zin in'' /log off.quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:52 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Dan valt het inderdaad wel mee.
Nouja, als je je verveelt kan je altijd nog gaan trollen in de Barrens chat.
Dat klinkt bekend, ik heb volgens mij meer tijd gespendeerd aan stil staan in de stad dan met daadwerkelijk iets doen. ;pquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef Altron het volgende:
[..]
Log af en toe nog wel eens in ... dan sta ik in Orgrimmar en denk ik : ''wtf zal ik eens doen.....pfftt nergens zin in'' /log off.
Heb dat spel teveel gespeeld , mischien dat ik later weer eens wat ga spelen ofzo.
Haha idd , echt kansloos als ik er over terug denk..quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Dat klinkt bekend, ik heb volgens mij meer tijd gespendeerd aan stil staan in de stad dan met daadwerkelijk iets doen. ;p
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef ApoclysmX het volgende:
Straks allemaal wannabe Tyrael's in D3. ^^
Z'n mount heb ik alquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:30 schreef ApoclysmX het volgende:
Straks allemaal wannabe Tyrael's in D3. ^^
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:47 schreef ApoclysmX het volgende:
Kan je mooi mee stil staan in de stad.
[sarcasm]
Ik hoop wel dat ik ermee kan vliegen anders zijn het een beetje kansloze vleugels.
[/sarcasm]
Ik ben benieuwd hoe snel jij door D3 heen gaat rammen trouwens, dat tempo wat je in TQ had was echt niet normaal.quote:
Viel mee toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:56 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe snel jij door D3 heen gaat rammen trouwens, dat tempo wat je in TQ had was echt niet normaal.
coolquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:07 schreef darpios het volgende:
Trouwens, net geleerd over Elective Mode.![]()
Voor diegenen die het niet weten, een optie die je bij advanced opties kan aanvinken zodat je elke skill in elke slot kan plaatsen. Dus bijvoorbeeld twee primary skills van de Barbarian, Frenzy en Cleave, waar je Frenzy in de main hand doet en Cleave in de off hand.
Geniaal.
Die optie schijnt nogal goed weggestopt te zijn omdat Blizz wilt dat iedereen eerst zonder dat aan gaat spelen.quote:
Had ik in de beta al gelijk aangezet net als damage etc, en tooltips uit. om haunt als primary te krijgen. Moet alleen nog iets van een macro of script hebben om de linkse muisknop move only te maken en met modifier de skill, geloof dat "W" movement forceert.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:07 schreef darpios het volgende:
Voor diegenen die het niet weten, een optie die je bij advanced opties kan aanvinken zodat je elke skill in elke slot kan plaatsen. Dus bijvoorbeeld twee primary skills van de Barbarian, Frenzy en Cleave, waar je Frenzy in de main hand doet en Cleave in de off hand.
Geniaal.
Haha, ja.. misschien faalden wij wel gewoon heel hard.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:05 schreef darpios het volgende:
[..]
Viel mee toch?Ik deed het (voor mijn doen) nog redelijk rustig aan wachtte nog een paar keer op jullie omdat jullie de hele tijd dood gingen.
![]()
Oh dat is wel nice.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:07 schreef darpios het volgende:
Geniaal.
Wat is daar mis mee?quote:
Zelf ga ik ook altijd wel redelijk snel , maar er is geen kratje of tonnetje veilig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:56 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe snel jij door D3 heen gaat rammen trouwens, dat tempo wat je in TQ had was echt niet normaal.
Haha, i challenge you!quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Zelf ga ik ook altijd wel redelijk snel , maar er is geen kratje of tonnetje veilig.
[ afbeelding ]
Heb een razer mamba maar die naga vind ik echt spuuglelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:25 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
Die Naga is ideaal voor bepaalde games en tja.. Razer is de enige die zo'n muis heeft gefabriceerd.
Lelijk ja, maar ook praktisch als je er een beetje mee leert spelen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:37 schreef genakt het volgende:
[..]
Heb een razer mamba maar die naga vind ik echt spuuglelijk
Hehe , om de één of andere reden kan ik nooit een barrel heel latenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:34 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Haha, i challenge you!
Een dungeon eerst helemaal van monsters ontdoen en dan vervolgens een heel level halen door van begin tot eind een combo op alle breekbare objecten in de dungeon uit te voeren.
Allesch moet kaput! ^^quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:43 schreef Altron het volgende:
[..]
Hehe , om de één of andere reden kan ik nooit een barrel heel laten
Denk dat meer mensen daar last van hebben
Ja, geen CEquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:15 schreef Moro het volgende:
Heb een CE pre order van ¤ 72,98 staan, iemand een betere deal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |