twitter:caricevhouten twitterde op woensdag 25-04-2012 om 03:06:47Thanks for all your lovely comments on 'the baby'. #gameofthrones reageer retweet
Hahatwitter:ArticleOne1979 twitterde op woensdag 25-04-2012 om 03:11:10@caricevhouten Yeah, about that. I'd like to be able to sleep again at some point, thanks. reageer retweet
hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 08:52 schreef Mozy het volgende:
twitter:caricevhouten twitterde op woensdag 25-04-2012 om 03:06:47Thanks for all your lovely comments on 'the baby'. #gameofthrones reageer retweet
Hahatwitter:ArticleOne1979 twitterde op woensdag 25-04-2012 om 03:11:10@caricevhouten Yeah, about that. I'd like to be able to sleep again at some point, thanks. reageer retweet
onderandere jaquote:
ah viel mee toch? Vond het wel grappigquote:Op woensdag 25 april 2012 09:08 schreef Id_do_her het volgende:
Gisteren even die bevalling van Carice gekeken. Wtf jongens?
Nou ja, zo erg was het ook niet maar het was totaal niet wat ik verwachtte.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah viel mee toch? Vond het wel grappig
Ze kreunde wel alsof ze hard geneukt werd .. damn
niet spacen in elk gevalquote:
Ik vond het tegenvallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:17 schreef LudoSanders het volgende:
Dat Games of Thrones lijkt mij dus helemaal niets.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah viel mee toch? Vond het wel grappig
Ze kreunde wel alsof ze hard geneukt werd .. damn
Dat dus. Nogal inhoudloze serie.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:17 schreef LudoSanders het volgende:
Dat Games of Thrones lijkt mij dus helemaal niets.
Over dat fragment van Carice van Houten in Game of Thrones met die bevalling.quote:
Oh.. GoT ok. Ben pas bij afl. 2 van seizoen 1quote:Op woensdag 25 april 2012 09:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over dat fragment van Carice van Houten in Game of Thrones met die bevalling.
De series die ik kijk zijn allemaal comedy. Fantasie is best wel lamequote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb sowieso weinig met dat fantasiegenre.
Ik ben vrij snel afgehaakt, het lag me niet of zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. GoT ok. Ben pas bij afl. 2 van seizoen 1beetje trage serie.
Eigenlijk heb ik dat ook, maar toch wil ik het nog een keer een kans geven als ik ervoor in de stemming ben. Ben benieuwd of dat moment ook echt ooit komt.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ben vrij snel afgehaakt, het lag me niet of zo.
Lost ja! De enige ook. Tijd dat daar weer eens een waardige opvolger voor komt. Alcatraz is dat verre van.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
De series die ik kijk zijn allemaal comedy. Fantasie is best wel lameBehalve Lost dan, dat was ook fantasy maar met veel diepgang.
Dit is ook precies mijn gedachte.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik dat ook, maar toch wil ik het nog een keer een kans geven als ik ervoor in de stemming ben. Ben benieuwd of dat moment ook echt ooit komt..
Het gaat nog lang duren voordat er een serie wordt gemaakt die ook maar in de buurt van het niveau van Lost komt.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lost ja! De enige ook. Tijd dat daar weer eens een waardige opvolger voor komt. Alcatraz is dat verre van.
Dat de schrijvers op een gegeven moment dachten "ok, wtf hebben we nu eigenlijk geschreven?"quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
De series die ik kijk zijn allemaal comedy. Fantasie is best wel lameBehalve Lost dan, dat was ook fantasy maar met veel diepgang.
Lost? Is dat niet die serie die 8 seizoenen is uitgerekt met een matige verhaallijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat nog lang duren voordat er een serie wordt gemaakt die ook maar in de buurt van het niveau van Lost komt.
Lost was wel goed. Mooi hoe er steeds lagen werden toegevoegd in de verschillende verhaallijnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef Trollscience het volgende:
Lost? Is dat niet die serie die 8 seizoenen is uitgerekt met een matige verhaallijn?
Nee, waren het er maar acht geweest. Einde was misschien wat onbevredigend, maar verder topserie.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lost? Is dat niet die serie die 8 seizoenen is uitgerekt met een matige verhaallijn?
Einde van Lost vond ik best mooi. Sopranos, dát eindigde pas onbevredigend!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, waren het er maar acht geweest. Einde was misschien wat onbevredigend, maar verder topserie.
Ik vond het einde van Lost anders geen anticlimax. Beter einde dan de meeste series, geen cliffhanger ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, waren het er maar acht geweest. Einde was misschien wat onbevredigend, maar verder topserie.
Hoi Lithia!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe Lost eigenlijk zou had moeten eindigen:
[ afbeelding ]
sowieso vind ik series van jj abrams wel goed. Alias was goed en Fringe is ook goed. Alleen van Fringe moet je houden denk ik, beetje sci-fiquote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond het einde van Lost anders geen anticlimax. Beter einde dan de meeste series, geen cliffhanger ofzo.
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oe Fringe ja, dat vind ik ook een topserie. Vooral nu het steeds meer om de rode draad gaat.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:56 schreef BobbyB het volgende:
sowieso vind ik series van jj abrams wel goed. Alias was goed en Fringe is ook goed. Alleen van Fringe moet je houden denk ik, beetje sci-fi
Brabant?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht, ik bereid me voor op een 5 kwartier durende treinreis
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht, ik bereid me voor op een 5 kwartier durende treinreis
Nee bij jouquote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
yay Arnhem!
Ga je nog bij Tli eten?
Oe!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee bij jouTrouwens, lijn 3 en 7 zijn dat bussen of trams?
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 25 april 2012 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe!
Nee bussen. Trams hebben we niet. We hebben trolleybussen.
Junkquote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Gridlok het volgende:
hmm over 20 minuten de bus, zon schijnt dus kan zonnebril op..... KNETTTTTER ROHKEN!
regen komt eraan hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Gridlok het volgende:
hmm over 20 minuten de bus, zon schijnt dus kan zonnebril op..... KNETTTTTER ROHKEN!
Bussen aan een touwtje. Zodat de chauffeurs de weg niet kwijtraken.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe!
Nee bussen. Trams hebben we niet. We hebben trolleybussen.
Tot het touwtje losschiet natuurlijk, dan zijn ze reddeloos verloren.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:22 schreef 1-0-8 het volgende:
Bussen aan een touwtje. Zodat de chauffeurs de weg niet kwijtraken.
Ja, electrische bussen, lekker stil en milieuvriendelijk. Kabels lopen boven de weg en er hangen hengels vanuit de bus naar de kabel. You'll see.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja echt, hoezo aan een touwtje?Lopen ze op elektriciteit ofzo
wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, electrische bussen, lekker stil en milieuvriendelijk. Kabels lopen boven de weg en er hangen hengels vanuit de bus naar de kabel. You'll see.
Komt zo'n bus de hele dag voor mijn huis langs, dus blij toe dat het zo gaat.
moet je dat weer opbrengenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:33 schreef LudoSanders het volgende:
Overwinning voor het voetbal gisteren, of niet wise.
Ja. En het is me een partij lelijk al die kabels. Het is net een ontwikkelingsland, dat Arnhem.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja echt, hoezo aan een touwtje?Lopen ze op elektriciteit ofzo
Mja, heel mooi is het niet nee. Gelukkig zie ik het niet meer zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ja. En het is me een partij lelijk al die kabels. Het is net een ontwikkelingsland, dat Arnhem.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ja. En het is me een partij lelijk al die kabels. Het is net een ontwikkelingsland, dat Arnhem.
Nou dat weer! Als het maandag nou ook zo is.quote:
Mja het milieu van de stad dan hè. Die electriciteit moet wel ergens opgewekt worden natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Nouja ik kom er verder toch nooit. Enne..Alles voor het milieu!
nopequote:
quote:
lekker knus tochquote:Op woensdag 25 april 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hoop wel oprecht dat het tenminste droog is maandagVorig jaar was ook regen voorspeld en was het fucking warm. Al die warmte van die lichamen in de meute helpt ook wel mee natuurlijk
zou het komen dat veel mensen regen niet fijn vinden omdat als je regen omdraait er neger staat¿quote:Op woensdag 25 april 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik denk dat je gelijk hebt maar je negatieve toon staat mij weinig aan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:00 schreef wise het volgende:
[..]
zou het komen dat veel mensen regen niet fijn vinden omdat als je regen omdraait er neger staat¿
Oh wauw kom ik nu pas achterquote:Op woensdag 25 april 2012 11:00 schreef wise het volgende:
[..]
zou het komen dat veel mensen regen niet fijn vinden omdat als je regen omdraait er neger staat¿
Als je sinepedraap omdraait krijg je paardepenis hahahaquote:
Zou dat bewust zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je sinepedraap omdraait krijg je paardepenis hahaha
Nee, sowieso toeval.quote:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ljoen_op_een_dag.xmlquote:Amerikaanse wint twee keer miljoen op een dag
Dat denken we allemaal hequote:Op woensdag 25 april 2012 11:07 schreef remi1986 het volgende:
Waarom gebeurt mij dit nou niet:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ljoen_op_een_dag.xml
Jij bent geen amerikaanse.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:07 schreef remi1986 het volgende:
Waarom gebeurt mij dit nou niet:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ljoen_op_een_dag.xml
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zit dus zondag in sonsbeekpark met een vette joint in een niemendalletje
USA bashenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Pharkus het volgende:
Voordeel is wel dat ze een leuker land kan gaan uitzoeken om in te wonen
Luxemburg bijvoorbeeld. Of Liechtensteinquote:Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Pharkus het volgende:
Voordeel is wel dat ze een leuker land kan gaan uitzoeken om in te wonen
ib4 ik ga weer naar amerika in mijn eentje.quote:
Wat 2NutZ zegt. Maar aan zijn toon te horen heb ik het er véél te vaak over.quote:
ja iddquote:Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat 2NutZ zegt. Maar aan zijn toon te horen heb ik het er véél te vaak over.
Ik lees het voor het eerst.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat 2NutZ zegt. Maar aan zijn toon te horen heb ik het er véél te vaak over.
Ik ga iedere dag een mooie foto posten, zodat je een beetje mee kan genieten. Okay?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
ja idddeze boi mag blij zijn met een weekend centerparcs en jij schoffeert de boel door aldoor USA aan te halen als vakantieplekje... en dan ook nog een maand ofso.
fakking jaloers.
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag een mooie foto posten, zodat je een beetje mee kan genieten. Okay?
O, nou, over twee weken zit ik dus een maand in Amerika om van mijn vakantie te genieten.quote:
Niet de hele tijd jaloers gaan doen dan hè.quote:
Tof, waar precies?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O, nou, over twee weken zit ik dus een maand in Amerika om van mijn vakantie te genieten.
He!quote:Op woensdag 25 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O, nou, over twee weken zit ik dus een maand in Amerika om van mijn vakantie te genieten.
Deze manquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet over ladderzat rijden, denk niet zo zwart-wit. Ik heb er over het achter het stuur stapoen met 6 of 7 biertjes op en dan een kleine 3 km naar huis over landelijke wegen. Mankeert niets aan dan zie je echt fietsers wel hoor. Geloof me.
Ze moeten wat aan die blowers in de steden doen, die zijn vele malen gevaarlijker op de wegen.
quote:
Eerst Seattle, en dan met een huurauto langs de westkust naar L.A.quote:
Nice, dat is wel een mooie tocht. Ga je alleen?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerst Seattle, en dan met een huurauto langs de westkust naar L.A.
Shit gon' be bitchin'.
In de wijk waar de AH staat waar ik altijd boodschappen doe is dat heel normaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
Hij heeft wel ergens een punt, ik zie soms mensen achter het stuur met een joint in hun mond.
Ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
Nice, dat is wel een mooie tocht. Ga je alleen?
Die rijden vaak alleen wat traag, maar lang niet zo erg als iemand met alcohol op.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft wel ergens een punt, ik zie soms mensen achter het stuur met een joint in hun mond.
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen in Nederland.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In de wijk waar de AH staat waar ik altijd boodschappen doe is dat heel normaal..
Wel echt vet, ik verwacht pics.quote:[..]
Ja.
Weet ik, wordt mijn derde keer. Amerikanen zijn tof.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef Pharkus het volgende:
Nou garrie, veel plezier daar hoor, zo erg is het allemaal niet daar.
Ja, schijnbaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die rijden vaak alleen wat traag, maar lang niet zo erg als iemand met alcohol op.
Overigens zie ik het nooit trouwens. Lui met joint in de auto.
Maar goed, met 6 - 7 biertjes op kan wel zegt hij dus
Valt allemaal wel mee. Als ik van mijzelf uit ga... ik heb wel eens met 3 biertjes op gereden en dat is dus niet chill. Met een jointje merk je niks eigenlijk. Persoonlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar.Het is misschien niet zo erg als alcohol, maar je reactiesnelheid en concentratie zal wel erg laag zijn dan.
respect.quote:
Of het nu een joint of alcohol is, opflikkeren uit het verkeer. Daar heb je dan helemaal niets te zoeken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die rijden vaak alleen wat traag, maar lang niet zo erg als iemand met alcohol op.
Overigens zie ik het nooit trouwens. Lui met joint in de auto.
Maar goed, met 6 - 7 biertjes op kan wel zegt hij dus
Volkswijken lijken wel in meerdere opzichten geen deel uit te maken van Nederland anno 2012.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen in Nederland.
Zo af en toe zal ik eens wat uploaden, hou wel rekening met 11 uur tijdverschil.quote:Wel echt vet, ik verwacht pics.
toch wel een leermoment ditquote:Op woensdag 25 april 2012 11:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver, had toch maar wel mn leren jasje aan moeten doen. Veel te warm dit
Ze lijken soms ook echt te denken dat zij daar de wetten maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volkswijken lijken wel in meerdere opzichten geen deel uit te maken van Nederland anno 2012.
We zijn naar ik heb begrepen gewoon 24/7 geopend.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volkswijken lijken wel in meerdere opzichten geen deel uit te maken van Nederland anno 2012.
[..]
Zo af en toe zal ik eens wat uploaden, hou wel rekening met 11 uur tijdverschil.
Jezus godverdomme ik hoop echt dat ie gewoon een dunne nerd is die nooit buitenkomt en hier de boel altijd maar loopt te trollen.quote:
Ik zou het zelf niet doen, ik heb de neiging te gaan 'staren' en totaal niet meer op te letten. Geen goed plan voor me.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Als ik van mijzelf uit ga... ik heb wel eens met 3 biertjes op gereden en dat is dus niet chill. Met een jointje merk je niks eigenlijk. Persoonlijk.
Hij is toch 1,90 en 60 kilo of zo?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus godverdomme ik hoop echt dat ie gewoon een dunne nerd is die nooit buitenkomt en hier de boel altijd maar loopt te trollen.
Jaquote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is toch 1,90 en 60 kilo of zo?
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of het nu een joint of alcohol is, opflikkeren uit het verkeer. Daar heb je dan helemaal niets te zoeken.
Zo'n spacende meid op een scooter die met 10 km/u voorbij komt tuffen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik rijd heeeeeel vaak met drugs en alcohol op. Wel langzamer want ik ben me wel bewust van het feit dat ik langzaam reageer.
Klopt. Maar gebeurd wel eens met 1 biertje of joint. Je bent niet gelijk motorisch en/of mentaal dood ofso dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of het nu een joint of alcohol is, opflikkeren uit het verkeer. Daar heb je dan helemaal niets te zoeken.
Kijken of je nog zo vrolijk aan het verkeer deel neemt wanneer je iets van nabij meemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik rijd heeeeeel vaak met drugs en alcohol op. Wel langzamer want ik ben me wel bewust van het feit dat ik langzaam reageer.
Vooral met die korte afstandjes wordt al snel gedacht "aaaah joh, wat kan er nou gebeuren, 't is laat, niemand op straat, ik ben er zo, taxi bellen is ook zo'n gedoe en dan moet ik morgen die auto gaan halen." ik snap dat wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Klopt. Maar gebeurd wel eens met 1 biertje of joint. Je bent niet gelijk motorisch en/of mentaal dood ofso dan.
Ik vind dat ik het best goed doe behalve dat ik de bochten echt enorm scheisse neem. Ik heb ook gemerkt dat ik met drugs beter dan met alcohol maar ik probeer het wel te vermijdenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n spacende meid op een scooter die met 10 km/u voorbij komt tuffen.
een klbc sc joint meetingquote:Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het best goed doe behalve dat ik de bochten echt enorm scheisse neem. Ik heb ook gemerkt dat ik met drugs beter dan met alcohol maar ik probeer het wel te vermijden
Mongoolquote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een moraalridders weerquote:Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooral met die korte afstandjes wordt al snel gedacht "aaaah joh, wat kan er nou gebeuren, 't is laat, niemand op straat, ik ben er zo, taxi bellen is ook zo'n gedoe en dan moet ik morgen die auto gaan halen." ik snap dat wel.
BUT IT'S WRRROOONNGGG!!
Prutserquote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Totdat het een keer gloeiend mis gaat.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het best goed doe behalve dat ik de bochten echt enorm scheisse neem. Ik heb ook gemerkt dat ik met drugs beter dan met alcohol maar ik probeer het wel te vermijden
En je iemand anders kapotrijdt. Die misschien kinderen op de achterbank heeft.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat het een keer gloeiend mis gaat.
Heeft niets met de moraalridder uithangen te maken.quote:
Jawel. Ik zei al dat je gelijk had... maar iedereen heeft dat wel eens gedaan. En dan bedoel ik niet met liters bier op of grammen thc maar een biertje of een jointje of een aantal hijsjes en dan rijden.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft niets met de moraalridder uithangen te maken.
Ik lik beter dan dat ik hap, maar goed.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahahahahahahaaa, jullie happen ook zo lekker he
Terugkrabbelenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
"Oh kut, ze vinden het niet stoer.. Haha, jullie happen, ik troll!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb dat nog nooit gedaan. Sukkelsquote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel. Ik zei al dat je gelijk had... maar iedereen heeft dat wel eens gedaan. En dan bedoel ik niet met liters bier op of grammen thc maar een biertje of een jointje of een aantal hijsjes en dan rijden.
Ik praat overigens niks goed.. maar kan me niet voorstellen dat jullie dat nooit hebben gedaan.
kknerdjes.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Oh kut, ze vinden het niet stoer.. Haha, jullie happen, ik troll!![]()
"
quote:
Jij rijd alleen met het OV manquote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Sukkels
Ja oke daar heb je mequote:Op woensdag 25 april 2012 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rijd alleen met het OV manals je van je zolder af komt uiteraard.
Ik reed eens met flink wat biertjes op naar huis (op m'n fiets btw)quote:Op woensdag 25 april 2012 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rijd alleen met het OV manals je van je zolder af komt uiteraard.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Sukkels
Ik heb Sinosappel. Yayquote:
Booooooommmmmmmmmmmquote:Op woensdag 25 april 2012 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik reed eens met flink wat biertjes op naar huis (op m'n fiets btw)
Toen stond er ineens een boom in de weg.. Was heul niet leuk, dus ik doe het niet meer
En sowieso vind ik het stom, dus/maar ik ga er verder niet op in
Goedemorgen allemaal btw
Provoceren toch.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoezo echt die "kknerdjes" er achteraan.
Dat is edgy ofzoquote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoezo echt die "kknerdjes" er achteraan.
Klopt, maar ik heb mezelf toch aardig wat schade aangedaan die avondquote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb Sinosappel. Yay
[..]
Booooooommmmmmmmmmm
booommm
Maar met fietsen richt je niet zo veel schade aan aan anderen.
Dqodquote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb mezelf toch aardig wat schade aangedaan die avond![]()
Daarnaast heb ik dus genoeg gezien/meegemaakt hier wat rijden onder invloed betreft, dus ik heb er een pesthekel aan als mensen dat doen
Wat een blijheidquote:
Ja. Achja kan gebeuren. Voor de rest heb je gelijk hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb mezelf toch aardig wat schade aangedaan die avond![]()
Daarnaast heb ik dus genoeg gezien/meegemaakt hier wat rijden onder invloed betreft, dus ik heb er een pesthekel aan als mensen dat doen
Vervolgens ruzie gaan maken met de boom is dan wel enigszins grappig btwquote:Op woensdag 25 april 2012 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Achja kan gebeuren. Voor de rest heb je gelijk hoor.
Misschien lezen ze dit allemaal wel. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ik wil even duidelijk maken dat ik 0 respect heb voor mensen die onder invloed achter het stuur gaan zitten. Kklosers.
Pics/bandopnamesquote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vervolgens ruzie gaan maken met de boom is dan wel enigszins grappig btw
Amenquote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ik wil even duidelijk maken dat ik 0 respect heb voor mensen die onder invloed achter het stuur gaan zitten. Kklosers.
hehe, dat had ik willen zienquote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kwam de boom van rechts?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand was er bij en ik heb t zelf ook niet opgenomen helaas, sorryquote:
maar nog kunnen regelen dan met de verzekering van de boom?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand was er bij en ik heb t zelf ook niet opgenomen helaas, sorry
Ja, ineens stond ie voor me, ik weet zeker dat het niet aan mijn fietsskillz lag, maar dat de berm gewoon ineens de weg op kwam :$quote:
Die berm verdiende een bermbom!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ineens stond ie voor me, ik weet zeker dat het niet aan mijn fietsskillz lag, maar dat de berm gewoon ineens de weg op kwam :$
Nah, toen ik weer een beetje bij was hebben we t uitgepraat en kusjekroel gedaan en toen was alles goedquote:Op woensdag 25 april 2012 12:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar nog kunnen regelen dan met de verzekering van de boom?
O_oquote:Op woensdag 25 april 2012 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
Heel vaak als ik naar FoBo ga zie ik deze bij die grabbelton
[ afbeelding ]
Echt eh, mja die had ik niet bij mequote:
Op zich zou ik het kunnen waarderen van crew enigszins zelf mee te helpen denken.quote:
kan nu niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:06 schreef remi1986 het volgende:
Garisson
http://www.sportlemon.tv/v-4/0/2/v-400312.html
en de rest die snooker volgen
quote:
De "echte" versie van Marquis ofzoquote:
ik doe niet schijnheilig mens, ik geef eerlijk toe dat ik onder invloed gereden heb maar het nu probeer te vermijdenquote:
ow wordt nu wel 6-6quote:Op woensdag 25 april 2012 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan nu niet.. maar ik zie op de live scoring dat Ding achter staat nog steeds.
quote:
Ja bespaar me de gifjes maar, wat een tyfusfilm zegquote:
dus eerst ben je eerlijk en daarna troll je?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik doe niet schijnheilig mens, ik geef eerlijk toe dat ik onder invloed gereden heb maar het nu probeer te vermijdendat van net was wel een troll actie, denk je soms dat ik niet weet dat het kkdom van me is om zo te rijden )
Je mist er geen hol aanquote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
9 vd 10 plaatjes die wise post zie ik niet
ik ken alleen die scenequote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja bespaar me de gifjes maar, wat een tyfusfilm zeg
Cher- rubs off on Vas.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef Chocolatebear het volgende:
dus eerst ben je eerlijk en daarna troll je?
Does not compute.
Ik heb de film gezien, vraag me niet waarom.. Ik ben er nog steeds van in de warquote:
Nog maar 3 minuten ongeveer, dan ga ik poepen en eten :$quote:
Ik denk dat je dacht dat het wel cool overkwam ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik doe niet schijnheilig mens, ik geef eerlijk toe dat ik onder invloed gereden heb maar het nu probeer te vermijdendat van net was wel een troll actie, denk je soms dat ik niet weet dat het kkdom van me is om zo te rijden )
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien, vraag me niet waarom.. Ik ben er nog steeds van in de war![]()
Wat is er scheinheilig aan om te zeggen nooit onder invloed te hebben deelgenomen aan het verkeer? Alsof dat per definitie onmogelijk is.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt ook nog dqodthebandnotthedykequote:
daar heb je weer gelijk inquote:
gofferquote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog maar 3 minuten ongeveer, dan ga ik poepen en eten :$
Nee ik trollde met die post dat ik mezelf best goed vind rijden. Want natuurlijk rijd ik kk slecht dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dus eerst ben je eerlijk en daarna troll je?
Does not compute.
Waar is die troll eigenlijk?quote:
Echt.. Ik keek m nuchter, maar zelfs als ik m stoned had gekeken was het nog raar geweestquote:
Valt dronken fietsen daar ook onder?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er scheinheilig aan om te zeggen nooit onder invloed te hebben deelgenomen aan het verkeer? Alsof dat per definitie onmogelijk is.
Mjoahquote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb je weer gelijk in
[..]
goffer
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Valt dronken fietsen daar ook onder?
Ik vind van wel.. Je neemt toch deel aan het verkeer dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:
Dat is ook deelnemen aan het verkeer.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Gemotoriseerde voertuigen alleen.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Serieus?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Gemotoriseerde voertuigen alleen.
een schande is hetquote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mjoah![]()
Miss daarna nog wel ff terug hoor, heel miss
te voet ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind van wel.. Je neemt toch deel aan het verkeer dan?
Openbaar dronkenschap is sws verboden.quote:
voor dronken fietsen kunnen ze ook je rijbewijs afpakken.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dronken zwalkend over een fietspad direct aan de autoweg, zodat voorbijkomende auto's moeten uitwijken en zo in een ongeluk belanden.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Gemotoriseerde voertuigen alleen.
Ja, dus fiets mag wel maar scootmobiel niet volgens Ludoquote:Op woensdag 25 april 2012 12:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dronken zwalkend over een fietspad direct aan de autoweg, zodat voorbijkomende auto's moeten uitwijken en zo in een ongeluk belanden.
Hoezo? geen transporteer apparaat bij je?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Openbare dronkenschap is echt het meest achterlijke ooit.
De enige wie je op de fiets echt schade toe kunt richten ben je zelf of wanneer je je buiten de fietspaden begeeft. Wanneer het zo erg is hoor je gewoon taxi oid te nemen.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus?beetje suf. je zit net zo goed in het verkeer en ook volgens de coppers en du wet ben je ook strafbaar.
Misschien praat Ludo zo voor zichzelf goed dat hij regelmatig dronken naar huis fietst.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, dus fiets mag wel maar scootmobiel niet volgens Ludobeetje faal man.
nee ik bedoel dat je daar voor bekeurd kan worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoezo? geen transporteer apparaat bij je?
Kijk al die achterlijkheid maandag a.s. dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Openbare dronkenschap is echt het meest achterlijke ooit.
Ik word nagenoeg altijd netjes thuisafgezet ofwel door de Bob of de taxi. Tussen de autowegen en fietspaden ligt hier over het algemeen nog 3 meter berm.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Misschien praat Ludo zo voor zichzelf goed dat hij regelmatig dronken naar huis fietst.
Gaat erom dat je anderen niet de dood in kan jagen op je fiets.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Serieus?beetje suf. je zit net zo goed in het verkeer en ook volgens de coppers en du wet ben je ook strafbaar.
Mee eens, lopend is dan tenminste nog hrt. veiligstquote:Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee ik bedoel dat je daar voor bekeurd kan worden.hoe de fuck moet ik anders thuis komen.
Je kan net zo goed indirect ongelukken veroorzaken.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:23 schreef Sinosappel het volgende:
Gaat erom dat je anderen niet de dood in kan jagen op je fiets.
Ja mag je zeggen hoor, het is ook oerdom.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:28 schreef Mozy het volgende:
Nofi Vas_ maar mensen die onder invloed rijden mogen zo de afgrond in cruisen.
holyshitquote:Op woensdag 25 april 2012 12:30 schreef Sinosappel het volgende:
Haha Vas, uit dat Japanse porno topic, dit lijkt op dat Bumping Cars standje
[ afbeelding ]
creds naar wise uiteraard wie anders.
In die film gaat hij ook rondjes draaien op haar reetquote:Op woensdag 25 april 2012 12:30 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Haha. Dat heb ik ook weleens andersom gezien, spinningquote:Op woensdag 25 april 2012 12:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
In die film gaat hij ook rondjes draaien op haar reet![]()
lust ik ook welquote:Op woensdag 25 april 2012 12:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver de godver zit een man burgerking te eten in de treinhongurrrrr
Ja, of mijn down-symdrome ass nichtje danquote:Op woensdag 25 april 2012 12:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja mag je zeggen hoor, het is ook oerdom.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:41 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja, of mijn down-symdrome ass nichtje dan"bellen achter het stuur is verboden, daarom sms ik gewoon"
Goed standje.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:30 schreef Sinosappel het volgende:
[ afbeelding ]
Niet mee eens.. als je wel een weg oprijd en een auto wijkt uit zoals Gar zei bijv. en die de sloot in rijd. Zoveel situaties te bedenken.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De enige wie je op de fiets echt schade toe kunt richten ben je zelf of wanneer je je buiten de fietspaden begeeft. Wanneer het zo erg is hoor je gewoon taxi oid te nemen.
Oh dat lukt wel hoor... Challange accepted.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaat erom dat je anderen niet de dood in kan jagen op je fiets.
En vergeet de bomen nietquote:Op woensdag 25 april 2012 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet mee eens.. als je wel een weg oprijd en een auto wijkt uit zoals Gar zei bijv. en die de sloot in rijd. Zoveel situaties te bedenken.
[..]
Oh dat lukt wel hoor... Challange accepted.
Maar dan moet je dus volgens jou blijven op de plek waar je dronken bent geworden totdat je weer nuchter bent? want je moet ook naar de taxi lopen meestal.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet mee eens.. als je wel een weg oprijd en een auto wijkt uit zoals Gar zei bijv. en die de sloot in rijd. Zoveel situaties te bedenken.
[..]
Oh dat lukt wel hoor... Challange accepted.
Kruipen is the way to goquote:Op woensdag 25 april 2012 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus volgens jou blijven op de plek waar je dronken bent geworden totdat je weer nuchter bent? want je moet ook naar de taxi lopen meestal.
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:41 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja, of mijn down-symdrome ass nichtje dan"bellen achter het stuur is verboden, daarom sms ik gewoon"
Bomen zijn idd ondergewaardeerd. Excuses.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
En vergeet de bomen niet
Tevens: eensch.. Je kunt best gevaar creëren, slechts met je fietsje
Kijk maar naar die kutscholiertjes en die zijn dan nog niet eens beschonken
Ja foetushouding is meestal goed. En dan wachten tot dat alles stopt met draaien.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus volgens jou blijven op de plek waar je dronken bent geworden totdat je weer nuchter bent? want je moet ook naar de taxi lopen meestal.
quote:
Je zit toch niet in een stoptrein mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik voel me best wel wereldvreemd nual die plaatsjes waar ik nu langskom en nooit van gehoord heb
Veluwe ftw
Zoals?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik voel me best wel wereldvreemd nual die plaatsjes waar ik nu langskom en nooit van gehoord heb
Veluwe ftw
Ik vind het stiekem wel leuk ze altijd te laten schrikken.. Fiets zelf ook meestalquote:Op woensdag 25 april 2012 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bomen zijn idd ondergewaardeerd. Excuses.
Maar goed voorbeeld idd die scholieren
Afgelopen week nog 1 geklapt met mijn buitenspiegelging niet aan de kant.
[..]
Ja foetushouding is meestal goed. En dan wachten tot dat alles stopt met draaien.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Veluwe ftw
hehe ja die heb je ook altijd mee als je uitgaatquote:
Ook niet als jij je tuinbroek omhoog doet ahahahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef Dqod het volgende:
En dan fietsen die krengen met 4 man naast elkaar eh en ze zien geen ene kut![]()
![]()
!!!
Ik wel, altijd :$quote:Op woensdag 25 april 2012 13:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hehe ja die heb je ook altijd mee als je uitgaat.. naja aan de andere kant, als ik soms zie wat meiden allemaal in hun tas hebben
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook niet als jij je tuinbroek omhoog doet ahahahaha
Ik heb mijn hele huishouden in mijn tas zitten.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hehe ja die heb je ook altijd mee als je uitgaat.. naja aan de andere kant, als ik soms zie wat meiden allemaal in hun tas hebben
Dus mijn aantijging is ongegrond?quote:
landloper.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele huishouden in mijn tas zitten.Echt erg.
Bakpannen en een kookeiland?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ik draag altijd tuinbroeken :$ ssssst :$quote:
jij boefjequote:
Naja wel makkelijk, je weet nooit waar je moet overnachtenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch wel kennen?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Chai het volgende:
Vas, Veenendaal en Ede en Wageningen kende je niet?
Uiteraard. Heb je ook een poepklepje erin?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bakpannen en een kookeiland?
[..]
Nee, ik draag altijd tuinbroeken :$ ssssst :$
NIET SLAANquote:Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij boefje
[..]
Naja wel makkelijk, je weet nooit waar je moet overnachten![]()
hahaa nee, ben nu in arnhem. Ik reed gewoon langs die stations. Wat een apart busstation trouwens, en lelijk die kabels.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zit toch niet in een stoptrein mag ik hopen?.
Toen ik vrijgezel was had ik altijd een tandenborstel en een mini haarborstel enzo in mijn tasje. Je weet maar nooitquote:Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij boefje
[..]
Naja wel makkelijk, je weet nooit waar je moet overnachten![]()
Ook ja, kan t er zo uit laten lopenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Uiteraard. Heb je ook een poepklepje erin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |