Ik vond het tegenvallen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:17 schreef LudoSanders het volgende:
Dat Games of Thrones lijkt mij dus helemaal niets.
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ah viel mee toch? Vond het wel grappig
Ze kreunde wel alsof ze hard geneukt werd .. damn
Dat dus. Nogal inhoudloze serie.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:17 schreef LudoSanders het volgende:
Dat Games of Thrones lijkt mij dus helemaal niets.
Over dat fragment van Carice van Houten in Game of Thrones met die bevalling.quote:
Oh.. GoT ok. Ben pas bij afl. 2 van seizoen 1quote:Op woensdag 25 april 2012 09:20 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Over dat fragment van Carice van Houten in Game of Thrones met die bevalling.
De series die ik kijk zijn allemaal comedy. Fantasie is best wel lamequote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb sowieso weinig met dat fantasiegenre.
Ik ben vrij snel afgehaakt, het lag me niet of zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. GoT ok. Ben pas bij afl. 2 van seizoen 1beetje trage serie.
Eigenlijk heb ik dat ook, maar toch wil ik het nog een keer een kans geven als ik ervoor in de stemming ben. Ben benieuwd of dat moment ook echt ooit komt.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef Id_do_her het volgende:
Ik ben vrij snel afgehaakt, het lag me niet of zo.
Lost ja! De enige ook. Tijd dat daar weer eens een waardige opvolger voor komt. Alcatraz is dat verre van.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
De series die ik kijk zijn allemaal comedy. Fantasie is best wel lameBehalve Lost dan, dat was ook fantasy maar met veel diepgang.
Dit is ook precies mijn gedachte.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik dat ook, maar toch wil ik het nog een keer een kans geven als ik ervoor in de stemming ben. Ben benieuwd of dat moment ook echt ooit komt..
Het gaat nog lang duren voordat er een serie wordt gemaakt die ook maar in de buurt van het niveau van Lost komt.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:27 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lost ja! De enige ook. Tijd dat daar weer eens een waardige opvolger voor komt. Alcatraz is dat verre van.
Dat de schrijvers op een gegeven moment dachten "ok, wtf hebben we nu eigenlijk geschreven?"quote:Op woensdag 25 april 2012 09:24 schreef Mozy het volgende:
[..]
De series die ik kijk zijn allemaal comedy. Fantasie is best wel lameBehalve Lost dan, dat was ook fantasy maar met veel diepgang.
Lost? Is dat niet die serie die 8 seizoenen is uitgerekt met een matige verhaallijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het gaat nog lang duren voordat er een serie wordt gemaakt die ook maar in de buurt van het niveau van Lost komt.
Lost was wel goed. Mooi hoe er steeds lagen werden toegevoegd in de verschillende verhaallijnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef Trollscience het volgende:
Lost? Is dat niet die serie die 8 seizoenen is uitgerekt met een matige verhaallijn?
Nee, waren het er maar acht geweest. Einde was misschien wat onbevredigend, maar verder topserie.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Lost? Is dat niet die serie die 8 seizoenen is uitgerekt met een matige verhaallijn?
Einde van Lost vond ik best mooi. Sopranos, dát eindigde pas onbevredigend!quote:Op woensdag 25 april 2012 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, waren het er maar acht geweest. Einde was misschien wat onbevredigend, maar verder topserie.
Ik vond het einde van Lost anders geen anticlimax. Beter einde dan de meeste series, geen cliffhanger ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee, waren het er maar acht geweest. Einde was misschien wat onbevredigend, maar verder topserie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |