Ja bespaar me de gifjes maar, wat een tyfusfilm zegquote:
dus eerst ben je eerlijk en daarna troll je?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik doe niet schijnheilig mens, ik geef eerlijk toe dat ik onder invloed gereden heb maar het nu probeer te vermijdendat van net was wel een troll actie, denk je soms dat ik niet weet dat het kkdom van me is om zo te rijden )
Je mist er geen hol aanquote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
9 vd 10 plaatjes die wise post zie ik niet
ik ken alleen die scenequote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja bespaar me de gifjes maar, wat een tyfusfilm zeg
Cher- rubs off on Vas.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef Chocolatebear het volgende:
dus eerst ben je eerlijk en daarna troll je?
Does not compute.
Ik heb de film gezien, vraag me niet waarom.. Ik ben er nog steeds van in de warquote:
Nog maar 3 minuten ongeveer, dan ga ik poepen en eten :$quote:
Ik denk dat je dacht dat het wel cool overkwam ofzo.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik doe niet schijnheilig mens, ik geef eerlijk toe dat ik onder invloed gereden heb maar het nu probeer te vermijdendat van net was wel een troll actie, denk je soms dat ik niet weet dat het kkdom van me is om zo te rijden )
quote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien, vraag me niet waarom.. Ik ben er nog steeds van in de war![]()
Wat is er scheinheilig aan om te zeggen nooit onder invloed te hebben deelgenomen aan het verkeer? Alsof dat per definitie onmogelijk is.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt ook nog dqodthebandnotthedykequote:
daar heb je weer gelijk inquote:
gofferquote:Op woensdag 25 april 2012 12:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nog maar 3 minuten ongeveer, dan ga ik poepen en eten :$
Nee ik trollde met die post dat ik mezelf best goed vind rijden. Want natuurlijk rijd ik kk slecht dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dus eerst ben je eerlijk en daarna troll je?
Does not compute.
Waar is die troll eigenlijk?quote:
Echt.. Ik keek m nuchter, maar zelfs als ik m stoned had gekeken was het nog raar geweestquote:
Valt dronken fietsen daar ook onder?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er scheinheilig aan om te zeggen nooit onder invloed te hebben deelgenomen aan het verkeer? Alsof dat per definitie onmogelijk is.
Mjoahquote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb je weer gelijk in
[..]
goffer
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Valt dronken fietsen daar ook onder?
Ik vind van wel.. Je neemt toch deel aan het verkeer dan?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
quote:
Dat is ook deelnemen aan het verkeer.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Gemotoriseerde voertuigen alleen.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |