Misschien lezen ze dit allemaal wel. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ik wil even duidelijk maken dat ik 0 respect heb voor mensen die onder invloed achter het stuur gaan zitten. Kklosers.
Pics/bandopnamesquote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vervolgens ruzie gaan maken met de boom is dan wel enigszins grappig btw
Amenquote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Sinosappel het volgende:
Maar ik wil even duidelijk maken dat ik 0 respect heb voor mensen die onder invloed achter het stuur gaan zitten. Kklosers.
hehe, dat had ik willen zienquote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kwam de boom van rechts?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand was er bij en ik heb t zelf ook niet opgenomen helaas, sorryquote:
maar nog kunnen regelen dan met de verzekering van de boom?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand was er bij en ik heb t zelf ook niet opgenomen helaas, sorry
Ja, ineens stond ie voor me, ik weet zeker dat het niet aan mijn fietsskillz lag, maar dat de berm gewoon ineens de weg op kwam :$quote:
Die berm verdiende een bermbom!quote:Op woensdag 25 april 2012 12:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ineens stond ie voor me, ik weet zeker dat het niet aan mijn fietsskillz lag, maar dat de berm gewoon ineens de weg op kwam :$
Nah, toen ik weer een beetje bij was hebben we t uitgepraat en kusjekroel gedaan en toen was alles goedquote:Op woensdag 25 april 2012 12:03 schreef remi1986 het volgende:
[..]
maar nog kunnen regelen dan met de verzekering van de boom?
O_oquote:Op woensdag 25 april 2012 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
Heel vaak als ik naar FoBo ga zie ik deze bij die grabbelton
[ afbeelding ]
Echt eh, mja die had ik niet bij mequote:
Op zich zou ik het kunnen waarderen van crew enigszins zelf mee te helpen denken.quote:
kan nu niet.quote:Op woensdag 25 april 2012 12:06 schreef remi1986 het volgende:
Garisson
http://www.sportlemon.tv/v-4/0/2/v-400312.html
en de rest die snooker volgen
quote:
De "echte" versie van Marquis ofzoquote:
ik doe niet schijnheilig mens, ik geef eerlijk toe dat ik onder invloed gereden heb maar het nu probeer te vermijdenquote:
ow wordt nu wel 6-6quote:Op woensdag 25 april 2012 12:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
kan nu niet.. maar ik zie op de live scoring dat Ding achter staat nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |