Totdat het een keer gloeiend mis gaat.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het best goed doe behalve dat ik de bochten echt enorm scheisse neem. Ik heb ook gemerkt dat ik met drugs beter dan met alcohol maar ik probeer het wel te vermijden
En je iemand anders kapotrijdt. Die misschien kinderen op de achterbank heeft.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Totdat het een keer gloeiend mis gaat.
Heeft niets met de moraalridder uithangen te maken.quote:
Jawel. Ik zei al dat je gelijk had... maar iedereen heeft dat wel eens gedaan. En dan bedoel ik niet met liters bier op of grammen thc maar een biertje of een jointje of een aantal hijsjes en dan rijden.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heeft niets met de moraalridder uithangen te maken.
Ik lik beter dan dat ik hap, maar goed.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Hahahahahahahaaa, jullie happen ook zo lekker he
Terugkrabbelenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
"Oh kut, ze vinden het niet stoer.. Haha, jullie happen, ik troll!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:49 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik heb dat nog nooit gedaan. Sukkelsquote:Op woensdag 25 april 2012 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jawel. Ik zei al dat je gelijk had... maar iedereen heeft dat wel eens gedaan. En dan bedoel ik niet met liters bier op of grammen thc maar een biertje of een jointje of een aantal hijsjes en dan rijden.
Ik praat overigens niks goed.. maar kan me niet voorstellen dat jullie dat nooit hebben gedaan.
kknerdjes.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Oh kut, ze vinden het niet stoer.. Haha, jullie happen, ik troll!![]()
"
quote:
Jij rijd alleen met het OV manquote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Sukkels
Ja oke daar heb je mequote:Op woensdag 25 april 2012 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rijd alleen met het OV manals je van je zolder af komt uiteraard.
Ik reed eens met flink wat biertjes op naar huis (op m'n fiets btw)quote:Op woensdag 25 april 2012 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij rijd alleen met het OV manals je van je zolder af komt uiteraard.
Dat dus.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit gedaan. Sukkels
Ik heb Sinosappel. Yayquote:
Booooooommmmmmmmmmmquote:Op woensdag 25 april 2012 11:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik reed eens met flink wat biertjes op naar huis (op m'n fiets btw)
Toen stond er ineens een boom in de weg.. Was heul niet leuk, dus ik doe het niet meer
En sowieso vind ik het stom, dus/maar ik ga er verder niet op in
Goedemorgen allemaal btw
Provoceren toch.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoezo echt die "kknerdjes" er achteraan.
Dat is edgy ofzoquote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoezo echt die "kknerdjes" er achteraan.
Klopt, maar ik heb mezelf toch aardig wat schade aangedaan die avondquote:Op woensdag 25 april 2012 11:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb Sinosappel. Yay
[..]
Booooooommmmmmmmmmm
booommm
Maar met fietsen richt je niet zo veel schade aan aan anderen.
Dqodquote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb mezelf toch aardig wat schade aangedaan die avond![]()
Daarnaast heb ik dus genoeg gezien/meegemaakt hier wat rijden onder invloed betreft, dus ik heb er een pesthekel aan als mensen dat doen
Wat een blijheidquote:
Ja. Achja kan gebeuren. Voor de rest heb je gelijk hoor.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb mezelf toch aardig wat schade aangedaan die avond![]()
Daarnaast heb ik dus genoeg gezien/meegemaakt hier wat rijden onder invloed betreft, dus ik heb er een pesthekel aan als mensen dat doen
Vervolgens ruzie gaan maken met de boom is dan wel enigszins grappig btwquote:Op woensdag 25 april 2012 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. Achja kan gebeuren. Voor de rest heb je gelijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |