Ik vind dat eigenlijk niet kunnen in Nederland.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In de wijk waar de AH staat waar ik altijd boodschappen doe is dat heel normaal..
Wel echt vet, ik verwacht pics.quote:[..]
Ja.
Weet ik, wordt mijn derde keer. Amerikanen zijn tof.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef Pharkus het volgende:
Nou garrie, veel plezier daar hoor, zo erg is het allemaal niet daar.
Ja, schijnbaar.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die rijden vaak alleen wat traag, maar lang niet zo erg als iemand met alcohol op.
Overigens zie ik het nooit trouwens. Lui met joint in de auto.
Maar goed, met 6 - 7 biertjes op kan wel zegt hij dus
Valt allemaal wel mee. Als ik van mijzelf uit ga... ik heb wel eens met 3 biertjes op gereden en dat is dus niet chill. Met een jointje merk je niks eigenlijk. Persoonlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, schijnbaar.Het is misschien niet zo erg als alcohol, maar je reactiesnelheid en concentratie zal wel erg laag zijn dan.
respect.quote:
Of het nu een joint of alcohol is, opflikkeren uit het verkeer. Daar heb je dan helemaal niets te zoeken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die rijden vaak alleen wat traag, maar lang niet zo erg als iemand met alcohol op.
Overigens zie ik het nooit trouwens. Lui met joint in de auto.
Maar goed, met 6 - 7 biertjes op kan wel zegt hij dus
Volkswijken lijken wel in meerdere opzichten geen deel uit te maken van Nederland anno 2012.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:28 schreef Id_do_her het volgende:
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen in Nederland.
Zo af en toe zal ik eens wat uploaden, hou wel rekening met 11 uur tijdverschil.quote:Wel echt vet, ik verwacht pics.
toch wel een leermoment ditquote:Op woensdag 25 april 2012 11:30 schreef Vaseline_ het volgende:
Godver, had toch maar wel mn leren jasje aan moeten doen. Veel te warm dit
Ze lijken soms ook echt te denken dat zij daar de wetten maken.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volkswijken lijken wel in meerdere opzichten geen deel uit te maken van Nederland anno 2012.
We zijn naar ik heb begrepen gewoon 24/7 geopend.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volkswijken lijken wel in meerdere opzichten geen deel uit te maken van Nederland anno 2012.
[..]
Zo af en toe zal ik eens wat uploaden, hou wel rekening met 11 uur tijdverschil.
Jezus godverdomme ik hoop echt dat ie gewoon een dunne nerd is die nooit buitenkomt en hier de boel altijd maar loopt te trollen.quote:
Ik zou het zelf niet doen, ik heb de neiging te gaan 'staren' en totaal niet meer op te letten. Geen goed plan voor me.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Valt allemaal wel mee. Als ik van mijzelf uit ga... ik heb wel eens met 3 biertjes op gereden en dat is dus niet chill. Met een jointje merk je niks eigenlijk. Persoonlijk.
Hij is toch 1,90 en 60 kilo of zo?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jezus godverdomme ik hoop echt dat ie gewoon een dunne nerd is die nooit buitenkomt en hier de boel altijd maar loopt te trollen.
Jaquote:Op woensdag 25 april 2012 11:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij is toch 1,90 en 60 kilo of zo?
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of het nu een joint of alcohol is, opflikkeren uit het verkeer. Daar heb je dan helemaal niets te zoeken.
Zo'n spacende meid op een scooter die met 10 km/u voorbij komt tuffen.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik rijd heeeeeel vaak met drugs en alcohol op. Wel langzamer want ik ben me wel bewust van het feit dat ik langzaam reageer.
Klopt. Maar gebeurd wel eens met 1 biertje of joint. Je bent niet gelijk motorisch en/of mentaal dood ofso dan.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Of het nu een joint of alcohol is, opflikkeren uit het verkeer. Daar heb je dan helemaal niets te zoeken.
Kijken of je nog zo vrolijk aan het verkeer deel neemt wanneer je iets van nabij meemaakt.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]ik rijd heeeeeel vaak met drugs en alcohol op. Wel langzamer want ik ben me wel bewust van het feit dat ik langzaam reageer.
Vooral met die korte afstandjes wordt al snel gedacht "aaaah joh, wat kan er nou gebeuren, 't is laat, niemand op straat, ik ben er zo, taxi bellen is ook zo'n gedoe en dan moet ik morgen die auto gaan halen." ik snap dat wel.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:37 schreef 2NutZ het volgende:
Klopt. Maar gebeurd wel eens met 1 biertje of joint. Je bent niet gelijk motorisch en/of mentaal dood ofso dan.
Ik vind dat ik het best goed doe behalve dat ik de bochten echt enorm scheisse neem. Ik heb ook gemerkt dat ik met drugs beter dan met alcohol maar ik probeer het wel te vermijdenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n spacende meid op een scooter die met 10 km/u voorbij komt tuffen.
een klbc sc joint meetingquote:Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het best goed doe behalve dat ik de bochten echt enorm scheisse neem. Ik heb ook gemerkt dat ik met drugs beter dan met alcohol maar ik probeer het wel te vermijden
Mongoolquote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
Wat een moraalridders weerquote:Op woensdag 25 april 2012 11:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vooral met die korte afstandjes wordt al snel gedacht "aaaah joh, wat kan er nou gebeuren, 't is laat, niemand op straat, ik ben er zo, taxi bellen is ook zo'n gedoe en dan moet ik morgen die auto gaan halen." ik snap dat wel.
BUT IT'S WRRROOONNGGG!!
Prutserquote:Op woensdag 25 april 2012 11:35 schreef Vaseline_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |