quote:Op woensdag 25 april 2012 10:47 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zit dus zondag in sonsbeekpark met een vette joint in een niemendalletje
USA bashenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Pharkus het volgende:
Voordeel is wel dat ze een leuker land kan gaan uitzoeken om in te wonen
Luxemburg bijvoorbeeld. Of Liechtensteinquote:Op woensdag 25 april 2012 11:13 schreef Pharkus het volgende:
Voordeel is wel dat ze een leuker land kan gaan uitzoeken om in te wonen
ib4 ik ga weer naar amerika in mijn eentje.quote:
Wat 2NutZ zegt. Maar aan zijn toon te horen heb ik het er véél te vaak over.quote:
ja iddquote:Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat 2NutZ zegt. Maar aan zijn toon te horen heb ik het er véél te vaak over.
Ik lees het voor het eerst.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat 2NutZ zegt. Maar aan zijn toon te horen heb ik het er véél te vaak over.
Ik ga iedere dag een mooie foto posten, zodat je een beetje mee kan genieten. Okay?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
ja idddeze boi mag blij zijn met een weekend centerparcs en jij schoffeert de boel door aldoor USA aan te halen als vakantieplekje... en dan ook nog een maand ofso.
fakking jaloers.
Dat zou fantastisch zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik ga iedere dag een mooie foto posten, zodat je een beetje mee kan genieten. Okay?
O, nou, over twee weken zit ik dus een maand in Amerika om van mijn vakantie te genieten.quote:
Niet de hele tijd jaloers gaan doen dan hè.quote:
Tof, waar precies?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O, nou, over twee weken zit ik dus een maand in Amerika om van mijn vakantie te genieten.
He!quote:Op woensdag 25 april 2012 11:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
O, nou, over twee weken zit ik dus een maand in Amerika om van mijn vakantie te genieten.
Deze manquote:Op woensdag 25 april 2012 11:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet over ladderzat rijden, denk niet zo zwart-wit. Ik heb er over het achter het stuur stapoen met 6 of 7 biertjes op en dan een kleine 3 km naar huis over landelijke wegen. Mankeert niets aan dan zie je echt fietsers wel hoor. Geloof me.
Ze moeten wat aan die blowers in de steden doen, die zijn vele malen gevaarlijker op de wegen.
quote:
Eerst Seattle, en dan met een huurauto langs de westkust naar L.A.quote:
Nice, dat is wel een mooie tocht. Ga je alleen?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eerst Seattle, en dan met een huurauto langs de westkust naar L.A.
Shit gon' be bitchin'.
In de wijk waar de AH staat waar ik altijd boodschappen doe is dat heel normaal.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
Hij heeft wel ergens een punt, ik zie soms mensen achter het stuur met een joint in hun mond.
Ja.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:27 schreef Id_do_her het volgende:
Nice, dat is wel een mooie tocht. Ga je alleen?
Die rijden vaak alleen wat traag, maar lang niet zo erg als iemand met alcohol op.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij heeft wel ergens een punt, ik zie soms mensen achter het stuur met een joint in hun mond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |