Bomen zijn idd ondergewaardeerd. Excuses.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
En vergeet de bomen niet
Tevens: eensch.. Je kunt best gevaar creëren, slechts met je fietsje
Kijk maar naar die kutscholiertjes en die zijn dan nog niet eens beschonken
Ja foetushouding is meestal goed. En dan wachten tot dat alles stopt met draaien.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar dan moet je dus volgens jou blijven op de plek waar je dronken bent geworden totdat je weer nuchter bent? want je moet ook naar de taxi lopen meestal.
quote:
Je zit toch niet in een stoptrein mag ik hopen?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik voel me best wel wereldvreemd nual die plaatsjes waar ik nu langskom en nooit van gehoord heb
Veluwe ftw
Zoals?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik voel me best wel wereldvreemd nual die plaatsjes waar ik nu langskom en nooit van gehoord heb
Veluwe ftw
Ik vind het stiekem wel leuk ze altijd te laten schrikken.. Fiets zelf ook meestalquote:Op woensdag 25 april 2012 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bomen zijn idd ondergewaardeerd. Excuses.
Maar goed voorbeeld idd die scholieren
Afgelopen week nog 1 geklapt met mijn buitenspiegelging niet aan de kant.
[..]
Ja foetushouding is meestal goed. En dan wachten tot dat alles stopt met draaien.
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:12 schreef Vaseline_ het volgende:
Veluwe ftw
hehe ja die heb je ook altijd mee als je uitgaatquote:
Ook niet als jij je tuinbroek omhoog doet ahahahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef Dqod het volgende:
En dan fietsen die krengen met 4 man naast elkaar eh en ze zien geen ene kut![]()
![]()
!!!
Ik wel, altijd :$quote:Op woensdag 25 april 2012 13:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hehe ja die heb je ook altijd mee als je uitgaat.. naja aan de andere kant, als ik soms zie wat meiden allemaal in hun tas hebben
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook niet als jij je tuinbroek omhoog doet ahahahaha
Ik heb mijn hele huishouden in mijn tas zitten.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hehe ja die heb je ook altijd mee als je uitgaat.. naja aan de andere kant, als ik soms zie wat meiden allemaal in hun tas hebben
Dus mijn aantijging is ongegrond?quote:
landloper.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele huishouden in mijn tas zitten.Echt erg.
Bakpannen en een kookeiland?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, ik draag altijd tuinbroeken :$ ssssst :$quote:
jij boefjequote:
Naja wel makkelijk, je weet nooit waar je moet overnachtenquote:Op woensdag 25 april 2012 13:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch wel kennen?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Chai het volgende:
Vas, Veenendaal en Ede en Wageningen kende je niet?
Uiteraard. Heb je ook een poepklepje erin?quote:Op woensdag 25 april 2012 13:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bakpannen en een kookeiland?
[..]
Nee, ik draag altijd tuinbroeken :$ ssssst :$
NIET SLAANquote:Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij boefje
[..]
Naja wel makkelijk, je weet nooit waar je moet overnachten![]()
hahaa nee, ben nu in arnhem. Ik reed gewoon langs die stations. Wat een apart busstation trouwens, en lelijk die kabels.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je zit toch niet in een stoptrein mag ik hopen?.
Toen ik vrijgezel was had ik altijd een tandenborstel en een mini haarborstel enzo in mijn tasje. Je weet maar nooitquote:Op woensdag 25 april 2012 13:19 schreef remi1986 het volgende:
[..]
jij boefje
[..]
Naja wel makkelijk, je weet nooit waar je moet overnachten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |