Hoi Lithia!quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
Hoe Lost eigenlijk zou had moeten eindigen:
[ afbeelding ]
sowieso vind ik series van jj abrams wel goed. Alias was goed en Fringe is ook goed. Alleen van Fringe moet je houden denk ik, beetje sci-fiquote:Op woensdag 25 april 2012 09:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond het einde van Lost anders geen anticlimax. Beter einde dan de meeste series, geen cliffhanger ofzo.
quote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef LudoSanders het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Oe Fringe ja, dat vind ik ook een topserie. Vooral nu het steeds meer om de rode draad gaat.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:56 schreef BobbyB het volgende:
sowieso vind ik series van jj abrams wel goed. Alias was goed en Fringe is ook goed. Alleen van Fringe moet je houden denk ik, beetje sci-fi
Brabant?quote:Op woensdag 25 april 2012 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht, ik bereid me voor op een 5 kwartier durende treinreis
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:03 schreef Vaseline_ het volgende:
Zucht, ik bereid me voor op een 5 kwartier durende treinreis
Nee bij jouquote:Op woensdag 25 april 2012 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
yay Arnhem!
Ga je nog bij Tli eten?
Oe!quote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef Vaseline_ het volgende:
Nee bij jouTrouwens, lijn 3 en 7 zijn dat bussen of trams?
Weer wat geleerdquote:Op woensdag 25 april 2012 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe!
Nee bussen. Trams hebben we niet. We hebben trolleybussen.
Junkquote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Gridlok het volgende:
hmm over 20 minuten de bus, zon schijnt dus kan zonnebril op..... KNETTTTTER ROHKEN!
regen komt eraan hoorquote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Gridlok het volgende:
hmm over 20 minuten de bus, zon schijnt dus kan zonnebril op..... KNETTTTTER ROHKEN!
Bussen aan een touwtje. Zodat de chauffeurs de weg niet kwijtraken.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oe!
Nee bussen. Trams hebben we niet. We hebben trolleybussen.
Tot het touwtje losschiet natuurlijk, dan zijn ze reddeloos verloren.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:22 schreef 1-0-8 het volgende:
Bussen aan een touwtje. Zodat de chauffeurs de weg niet kwijtraken.
Ja, electrische bussen, lekker stil en milieuvriendelijk. Kabels lopen boven de weg en er hangen hengels vanuit de bus naar de kabel. You'll see.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja echt, hoezo aan een touwtje?Lopen ze op elektriciteit ofzo
wtfquote:Op woensdag 25 april 2012 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja, electrische bussen, lekker stil en milieuvriendelijk. Kabels lopen boven de weg en er hangen hengels vanuit de bus naar de kabel. You'll see.
Komt zo'n bus de hele dag voor mijn huis langs, dus blij toe dat het zo gaat.
moet je dat weer opbrengenquote:Op woensdag 25 april 2012 10:33 schreef LudoSanders het volgende:
Overwinning voor het voetbal gisteren, of niet wise.
Ja. En het is me een partij lelijk al die kabels. Het is net een ontwikkelingsland, dat Arnhem.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja echt, hoezo aan een touwtje?Lopen ze op elektriciteit ofzo
Mja, heel mooi is het niet nee. Gelukkig zie ik het niet meer zo.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ja. En het is me een partij lelijk al die kabels. Het is net een ontwikkelingsland, dat Arnhem.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:41 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Ja. En het is me een partij lelijk al die kabels. Het is net een ontwikkelingsland, dat Arnhem.
Nou dat weer! Als het maandag nou ook zo is.quote:
Mja het milieu van de stad dan hè. Die electriciteit moet wel ergens opgewekt worden natuurlijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Nouja ik kom er verder toch nooit. Enne..Alles voor het milieu!
nopequote:
quote:
lekker knus tochquote:Op woensdag 25 april 2012 10:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik hoop wel oprecht dat het tenminste droog is maandagVorig jaar was ook regen voorspeld en was het fucking warm. Al die warmte van die lichamen in de meute helpt ook wel mee natuurlijk
zou het komen dat veel mensen regen niet fijn vinden omdat als je regen omdraait er neger staat¿quote:Op woensdag 25 april 2012 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ik denk dat je gelijk hebt maar je negatieve toon staat mij weinig aan.
quote:Op woensdag 25 april 2012 11:00 schreef wise het volgende:
[..]
zou het komen dat veel mensen regen niet fijn vinden omdat als je regen omdraait er neger staat¿
Oh wauw kom ik nu pas achterquote:Op woensdag 25 april 2012 11:00 schreef wise het volgende:
[..]
zou het komen dat veel mensen regen niet fijn vinden omdat als je regen omdraait er neger staat¿
Als je sinepedraap omdraait krijg je paardepenis hahahaquote:
Zou dat bewust zijn?quote:Op woensdag 25 april 2012 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je sinepedraap omdraait krijg je paardepenis hahaha
Nee, sowieso toeval.quote:
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ljoen_op_een_dag.xmlquote:Amerikaanse wint twee keer miljoen op een dag
Dat denken we allemaal hequote:Op woensdag 25 april 2012 11:07 schreef remi1986 het volgende:
Waarom gebeurt mij dit nou niet:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ljoen_op_een_dag.xml
Jij bent geen amerikaanse.quote:Op woensdag 25 april 2012 11:07 schreef remi1986 het volgende:
Waarom gebeurt mij dit nou niet:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/act(...)ljoen_op_een_dag.xml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |