SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je in Turkije woont misschien?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:51 schreef TurkishNinja het volgende:
[..]
Merhaba. Ik zou eerder zeggen goeiemiddag.
Spiked ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik gok spiked.. met zijn voorliefde voor ninja's en lapo's
In welk universum is het dan middag?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef TurkishNinja het volgende:
[..]
Hoezo ? Het is inmiddels al 11 uur.
Het was niet zo bedoeld hoorquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:56 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik kom leuk gunaydin zeggen en krijg ik gezeurdan niet zeg..
Elke nieuwe gebruiker is in het begin een troll of een kloon.....heb ik in diverse topics al meegemaakt.quote:
Maar wat is er trollerig aan haar/hem dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Elke nieuwe gebruiker is in het begin een troll of een kloon.....heb ik in diverse topics al meegemaakt.
Ik heb hem geen troll genoemd hoor, dat zijn die gare users hier die dat doen bij iedere natte scheet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:00 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Maar wat is er trollerig aan haar/hem dan?
Ik kom hier niet vaak, lees wel mee. Toen dacht ik, laat ik eens een groet doen hierquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:01 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb hem geen troll genoemd hoor, dat zijn die gare users hier die dat doen bij iedere natte scheet.
Als het goed is wel, maar de meeste zijn nog kids....quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:02 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik kom hier niet vaak, lees wel mee. Toen dacht ik, laat ik eens een groet doen hierDus iedereen hier is Turks?
Bu önemli midir?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Als het goed is wel, maar de meeste zijn nog kids....
Hoe oud ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je geinteresseerd in me? lolquote:
Ik zit altijd met zo'n dingen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:17 schreef Julis het volgende:
[..]
Zit je er nog mee?. Ze zei toch al dat ze het niet negatief bedoelde?
Is gewoon een normale vraag toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je geinteresseerd in me? lol
Ik ben al 7 jaar afgestudeerd aan het HBO...meer dan dat krijg je nietquote:
Hebben ze geen Nederlands gegeven daar?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben al 7 jaar afgestudeerd van de HBO...meer dan dat krijg je niet
Herkenbaar. Vergeet het nu! Denk aan haar lelijke persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:21 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik zit altijd met zo'n dingen.
Voor max 24 uur ofzo en dan niet meer.
Nopes, allemaal zelfstudiequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hebben ze geen Nederlands gegeven daar?
Staat ook gewoon in je profiel.. 29 dus.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:23 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik ben al 7 jaar afgestudeerd aan het HBO...meer dan dat krijg je niet
lol...sommige mensen dien je ook alles voor te schotelen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in je profiel.. 29 dus.
en waar heb jij Nederlands geleerd dan? Kleine bericht??quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
Ik kreeg net zo'n kleine pop-up bericht bij gamyun, weet iemand wat daar staat? Je kan dan op dat groene knopje drukken of oranje.
Potje spelen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
Ik kreeg net zo'n kleine pop-up bericht bij gamyun, weet iemand wat daar staat? Je kan dan op dat groene knopje drukken of oranje.
Volgens mij is dat een speluitnodiging. Ik weet het alleen niet zekerquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:28 schreef Che_ het volgende:
Dan heeft het geen zin hequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waar zit je? Hmm moet wel over 10 min. weg
Putjesschepper.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef Rookert het volgende:
Haha ik leef nog! Ja gaat goed, druk met studieshizzle enzo, vriendin, geld bijeen schrapen ivm kabinetsplannen en alles
Julis aan de studie? Ayca aan het... wat eigenlijk? ;p
quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:32 schreef Rookert het volgende:
Haha ik leef nog! Ja gaat goed, druk met studieshizzle enzo, vriendin, geld bijeen schrapen ivm kabinetsplannen en alles
Julis aan de studie? Ayca aan het... wat eigenlijk? ;p
Laat maar zitten, moet gaan. Vanavond dan maar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef Che_ het volgende:
Ja, jij spreekt hier Turks hemisschien andere salon?
Welke studie?quote:
Gefeliciteerd! Nicequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:38 schreef Ayca het volgende:
[..]![]()
6 vwo
Jij fiscaal recht toch? Hoe gaat dat
Jij bent overduidelijk een newbiequote:Op dinsdag 24 april 2012 11:03 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Psychologie, en het bevalt me welquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welke studie?Bevalt het? Ga/ben je op kamers? Doen als je de kans krijgt hoor, je leert heel veel en je wordt er super zelfstandig van
Ah tofquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:48 schreef Julis het volgende:
[..]
Psychologie, en het bevalt me wel. Tja, ik studeer in Enschede. Dus zoveel reizen is het niet voor mij. Ik denk inderdaad ook dat je er een stuk zelfstandiger ervan wordt. Ik kan nog herinneren dat jij nog net op kamers was toen ik je sprak voor het laatst
, De tijd gaat snel, ja. En je hebt een vriendinnetje, wat leuk! Is dat het Franse meisje? Hehe.
Mooi om te horenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah tofHaha lekker in de buurt ja. Ben nu inderdaad al ruim 1,5 jaar op kamers, meer dan prima. Oui oui, c'est la française
Gaat heel goed en ze is echt divine
Danke, volgend jaar studeren hopelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Nice
Ja gaat best aardig, moest wel een rits punten van vorig jaar inhalen, maar heb er met beetje geluk straks 70 gehaald dit jaar, misschien volgend jaar nog wat vakken rechtsgeleerdheid doen en wat verdieping, anders master. Gaat snel
Ohja dat is waar ook.. ach zolang je ov hebt en goedkoop kan lenen maak ik me niet drukquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:56 schreef Rookert het volgende:
Het is meer dat stufi wordt afgeschaft voor masterfase en dat je dan dus ¤3200 mist aan uitwonende beurs... Verder wil ik misschien nog extra bachelorjaar doen voor andere vakken en dat zou dus nogmaals geld kosten, afgezien van extra collegegeld. Dus ja, geld is nodig..
Mijn moederquote:
zekersquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk een newbie
je moet dan ook niet alles zo serieus nemenquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:35 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Nu nog steeds er achter gekomen. Ik zie alleen maar gezelligheid.
Hoezo moet dat opmerkelijk zijn ? Een vriend van mij heeft me hier gebracht. Hij heeft me ook alles uitgelegd. En wat is een lapo ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:11 schreef Ayca het volgende:
Het is gewoon opmerkelijk dat iemand zijn eerste post in deze reeks plaatst en ook nog eens de lapo maakt en probleemloos een nieuwe topic opent.
Hoi TurQjeequote:
Failquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:48 schreef TurkishNinja het volgende:
[..]
Hoezo moet dat opmerkelijk zijn ? Een vriend van mij heeft me hier gebracht. Hij heeft me ook alles uitgelegd. En wat is een lapo ?
Ik ben Nederlandsquote:
What is your point? Ik ookquote:
Moet je begraven en dan 3x spugenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Er lag net een onvolgroeid dood vogeltje op de tafel in onze tuin.
Spugen op het grafje? Is dit een Hadith?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je begraven en dan 3x spugen
Vallah geen idee, was volgens mij een Turks bijgeloof, hoorde het altijd van Turkse kinderen dat als je een dood vogeltje zag dat je dan 3x moest spugen, geen idee waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spugen op het grafje? Is dit een Hadith?
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet je begraven en dan 3x spugen de dode voorhuid van je opa over het graf smeren.
Wat een opendeurenonderzoek.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:08 schreef Triggershot het volgende:
'Turken en Marokkanen worden steeds Nederlandser'
Bij Nederlanders kruipt het lijk zelf in het graf wegens bezuinigingen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Is dat wat de Nederlanders doen zargon?
Geloof me, men gaat bezuinigen op zijn leven, maar echt niet op zijn dood bij velenquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij Nederlanders kruipt het lijk zelf in het graf wegens bezuinigingen.
Yep! Die laatste foto is mijn eigen haarkleur!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:55 schreef Bortecinem het volgende:
Jaleesa, ik vind dat deze kleur jou het beste past. Is het je eigen haarkleur?
http://i.fok.nl/userpics/356511/440678726_6_P4On.jpg
http://i.fok.nl/userpics/356511/1230779649_5_Umok_1.jpg
http://i.fok.nl/userpics/(...)8467_888927384_n.jpg
En de gecremeerde mensen dan? Of is dat al een bezuiniging?quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Bij Nederlanders kruipt het lijk zelf in het graf wegens bezuinigingen.
Gewoon in de zomer een barbecue 2-in-1 combiquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:25 schreef Erkannn het volgende:
[..]
En de gecremeerde mensen dan? Of is dat al een bezuiniging?
wel zo ene grote bbq anders hebben we een slager nodigquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon in de zomer een barbecue 2-in-1 combi
Wel raar dat ze ons - Turken op FOK! - nooit raadplegen. Teleurstellend zelfs.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iedere maand wel een zelfde soort onderzoek, inderdaad.
Mwuah genoeg randdebielen hier die ze zullen afschrikken zoals ik.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel raar dat ze ons - Turken op FOK! - nooit raadplegen. Teleurstellend zelfs.
Dat jij je laat afschrikken door randdebielen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah genoeg randdebielen hier die ze zullen afschrikken zoals ik.
Heey Jaleeciikkquote:
Maar het gaat ook heel slecht met mij en ik heb onlangs een onverzorgde baard laten staan...dus wellicht hebben ze wel gelijk?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
Herinneren jullie je nog dat de 'Turkse jeugd' vorig jaar plotsklaps in het nieuws was? Het zou zogenaamd slecht gaan met ons en daardoor zou er kans zijn op radicalisering. Ik dacht echt van 'the fuck, bu nerden cikti simdi?'. Nu kwam ik dit stuk tegen, geschreven door Armand Sag. Nou ben ik het niet altijd eens met hem maar vond het wel een goed stuk. Hij maakt echt korte metten met de 'onderzoekers'.
Erkan :quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:44 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Maar het gaat ook heel slecht met mij en ik heb onlangs een onverzorgde baard laten staan...dus wellicht hebben ze wel gelijk?
Goed stuk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:33 schreef Bortecinem het volgende:
Herinneren jullie je nog dat de 'Turkse jeugd' vorig jaar plotsklaps in het nieuws was? Het zou zogenaamd slecht gaan met ons en daardoor zou er kans zijn op radicalisering. Ik dacht echt van 'the fuck, bu nerden cikti simdi?'. Nu kwam ik dit stuk tegen, geschreven door Armand Sag. Nou ben ik het niet altijd eens met hem maar vond het wel een goed stuk. Hij maakt echt korte metten met de 'onderzoekers'.
Ja..zo te zien heb je me gevonden! chill man...surf je vaker het internet af voor mannen?quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:51 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ja..zo te zien heb je me gevonden! chill man...surf je vaker het internet af voor mannen?
Waarom? Weet niet...blijkbaar ben je op zoek naar m'n foto's en gezien ik een man ben.....hehehequote:Op dinsdag 24 april 2012 14:52 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]Ik typte gwn Erkannn in. Trouwens, waarom zou ik dat doen
?
Gast, doe niet zo zielig. Je weet dat ik geen homo ben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:53 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Waarom? Weet niet...blijkbaar ben je op zoek naar m'n foto's en gezien ik een man ben.....hehehe
ahhh, ieder z'n ding he
ach, niet gelijk huilie huilie doen...ik ben ook maar aan het dollen. Mijn berichten moet je niet al te serieus nemen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:55 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gast, doe niet zo zielig. Je weet dat ik geen homo ben.
Ja ja dan wordt je er zelf een. Maar ik heb verder geen afkeer voor homo's , ik heb wel afkeer voor seks met mannen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
ach, niet gelijk huilie huilie doen...ik ben ook maar aan het dollen. Mijn berichten moet je niet al te serieus nemen.
Overigens...wel typisch dat je gelijk denkt dat ik denk dat jij een homo bent (ik wil dat apparaat ook!). Je weet wat ze zeggen als je afkeer zo groot is
Ben jij een man?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:53 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Waarom? Weet niet...blijkbaar ben je op zoek naar m'n foto's en gezien ik een man ben.....hehehe
ahhh, ieder z'n ding he
Gast...doe nou niet je best om je te verdedigen hahahahahaha ik lig helemaal dubbel hier hoe serieus jij deze shit neemtquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:03 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ja ja dan wordt je er zelf een. Maar ik heb verder geen afkeer voor homo's , ik heb wel afkeer voor seks met mannen.
Nee, een vent...soms ook een slet.quote:
Dan lig je maar dubbel. Niet zo hysterisch doen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:05 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Gast...doe nou niet je best om je te verdedigen hahahahahaha ik lig helemaal dubbel hier hoe serieus jij deze shit neemt![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende keer moet je ipv een citroen een sinnasappel proberen, daar wordt men minder zuur van.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:07 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dan lig je maar dubbel. Niet zo hysterisch doen.
Alleen een beetje jammer dat hij anderen aanvalt op hun taalfouten, maar vervolgens zelf niet de moeite neemt om een foutloos stuk te schrijven of het op zijn minst eens door iemand anders te laten nalezen.quote:
Dat is 'm, maar het kan zijn dat je voicemail te horen krijgt of alsof het nummer niet bestaat....dat is een beveiliging op mn telefoon. Mijn telefoon blokkeert homo's en onbekende mannen. Vette shizzle he?quote:
een telefoon die z'n eigenaar blokkeert, handig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:11 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat is 'm, maar het kan zijn dat je voicemail te horen krijgt of alsof het nummer niet bestaat....dat is een beveiliging op mn telefoon. Mijn telefoon blokkeert homo's en onbekende mannen. Vette shizzle he?
Het is natuurlijk ook zeer logisch dat de eigenaar naar zichzelf belt. Maar in werkelijkheid weten we beide dat we het over jou hebbenquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
een telefoon die z'n eigenaar blokkeert, handig.
Datie mij als homo blokkeert snap ik, maar dat jij een telefoon neemt wat z'n eigenaar blokkeert dat snap ik dan weer niet, daar zit het um in.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook zeer logisch dat de eigenaar naar zichzelf belt. Maar in werkelijkheid weten we beide dat we het over jou hebben
Je moet ook niet alles willen begrijpen he....dat kun je helemaal niet aan, vooral als je het IQ hebt van een strontvlieg op sterk water.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Datie mij als homo blokkeert snap ik, maar dat jij een telefoon neemt wat z'n eigenaar blokkeert dat snap ik dan weer niet, daar zit het um in.
Toch wil ik wel graag je nummerquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:18 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles willen begrijpen he....dat kun je helemaal niet aan, vooral als je het IQ hebt van een strontvlieg op sterk water.
die heb ik je net gegeven sletje van mequote:
Je moet dan wel bereikbaar zijn he schatjequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:20 schreef Erkannn het volgende:
[..]
die heb ik je net gegeven sletje van me
Sure slet...en nu 3 meter achter me lopen johquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je moet dan wel bereikbaar zijn he schatje
Loop dan, kan ik je kontje zienquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:25 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Sure slet...en nu 3 meter achter me lopen joh
Ach ja....wat iemand ziet interesseert me niks. Je hebt nog steeds niet gebeld...grote bek, maar zo te zien gewoon een keyboard heldje....mietjequote:
Maakt mij niet uit dat het jou niks doet, zolang ik het maar kan zienquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:30 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ach ja....wat iemand ziet interesseert me niks. Je hebt nog steeds niet gebeld...grote bek, maar zo te zien gewoon een keyboard heldje....mietje
Be my guest. Homo's....het zijn net mensen, of nie?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit dat het jou niks doet, zolang ik het maar kan zien
Ik wil wel jouw lieve poesje zijnquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:32 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Be my guest. Homo's....het zijn net mensen, of nie?
Dat zou alleen kunnen in een universum waar jij daadwerkelijk een poesje hebt. Hey maar....is VS niks voor jou?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik wil wel jouw lieve poesje zijn
Toevallig heb ik een lief poesjequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Dat zou alleen kunnen in een universum waar jij daadwerkelijk een poesje hebt. Hey maar....is VS niks voor jou?
achh gut, maar ik bedoelde gewoon een kutquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:38 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toevallig heb ik een lief poesje
Das vies.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:39 schreef Erkannn het volgende:
[..]
achh gut, maar ik bedoelde gewoon een kut
jammer of nie?
...quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef SpikedPsych het volgende:
Shit, door trigger denk ik aan zo'n meisje van school. Als ik haar te pakken krijg, dan zal ik dat poesje van haar zo hard rammen dat ze nooit een ander meer wil.
Met die 3 cm van je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:36 schreef SpikedPsych het volgende:
Shit, door trigger denk ik aan zo'n meisje van school. Als ik haar te pakken krijg, dan zal ik dat poesje van haar zo hard rammen dat ze nooit een ander meer wil.
Eindelijk iemand hier die de waarheid verteltquote:
Moet dat van jouw Godje?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:54 schreef Bilge het volgende:
Seksueel beladen dialogen zijn tegenwoordig mainstream, om überhip/ tegendraads over te komen hoor je monogamie, heteroseksualiteit en seks na het huwelijk te prediken. Huisje boompje beestje is helemaal in, jullie stakkers lopen modejaren achter.
Ik heb nu 2 spellcheckers...jij en een mod.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:57 schreef Bilge het volgende:
[..]
Zo zo, geen spelfouten. Je boekt vooruitgang.
quote:
Ik heb jij?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:58 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 spellcheckers...jij en een mod.
Dit is fok hè?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef Erkannn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen werd ie wakker en besefte hij dat het toch maar 3cm is
Jouw staart metenquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Oke oke, ik zal eerlijk zijn. 13 cm. ( net gemeten)
Een lul groter dan 17 cm komt ongv voor bij 1 op de 1000 mannen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Jouw staart metenNog nooit gedaan. Het is gewoon 30 cm.
Kan je nagaan. mümkündür.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Een lul groter dan 17 cm komt ongv voor bij 1 op de 1000 mannen.
Mumkun, maar dan is tie ongv 20-25. Als je een lul van 30 heb dan scheurt de baarmoeder.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:25 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Kan je nagaan. mümkündür.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:35 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Mumkun, maar dan is tie ongv 20-25. Als je een lul van 30 heb dan scheurt de baarmoeder.
Ik denk niet dat je zoveel hebt aan een vriendin die doodbloed tijdens de seksquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:38 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]Dat is gewoon een compliment voor je lul.
Het is maar hoe je het leest, freak (vandaar de puntjes)quote:
Ach als ze al elke maand al liters bloeden moet dat geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:49 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zoveel hebt aan een vriendin die doodbloed tijdens de seks
Olm, plzquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:04 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ach als ze al elke maand al liters bloeden moet dat geen probleem zijn.
In mijn vriendengroep is het gemiddelde anders 21 centimeter naar eigen zeggen en ik vertrouw mijn vrienden blindelings!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Een lul groter dan 17 cm komt ongv voor bij 1 op de 1000 mannen.
Komt vast door de Koerden.quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
Valt me een beetje tegen van de Turken.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:52 schreef AryaMehr het volgende:
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073
Valt me een beetje tegen van de Turken.![]()
Foei. Spreek je meester niet tegen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:52 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het leest, freak (vandaar de puntjes)
Of jij heb een bijzondere vriendengroep, of die gasten liegen. Een kut is ongv 15 cm diep. Daarna komt de baarmoeder. En sinds de lul en vagina voor elkaar zijn gemaakt, zullen ze dezelfde grootte hebben ( relatief ).quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In mijn vriendengroep is het gemiddelde anders 21 centimeter naar eigen zeggen en ik vertrouw mijn vrienden blindelings!
quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:09 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Of jij heb een bijzondere vriendengroep, of die gasten liegen. Een kut is ongv 15 cm diep. Daarna komt de baarmoeder. En sinds de lul en vagina voor elkaar zijn gemaakt, zullen ze dezelfde grootte hebben ( relatief ).
In erectie neemt de lengte niet af, wel iets smaller maar dat is verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:12 schreef Bilge het volgende:
Door de besnijdenis neemt de lengte wat af, maar neemt de breedte dan niet toe?
De VS valt me ook een beetje tegen. Zouden die oorlogsgeile neo-conservatieven een beetje last hebben van een Napoleoncomplex?quote:
Tja ik vrees dat de Hispanics en Aziaten daar de toegevoegde waarde van de negroide Amerikanen teniet doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De VS valt me ook een beetje tegen. Zouden die oorlogsgeile neo-conservatieven een beetje last hebben van een Napoleoncomplex?
Is het je niet opgevallen dat de meest oorlogsgeile landen het niet echt goed getroffen hebben?quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Tja ik vrees dat de Hispanics en Aziaten daar de toegevoegde waarde van de negroide Amerikanen teniet doen
Vloeiend spelen.quote:
Aardige mensen. Leuke dag. En alweer zo snel voorbijquote:Op dinsdag 24 april 2012 12:29 schreef AliceWonder het volgende:
Ben met msnk in de auto met mijn moeder en haar vriend.
Donderdag zie ik je weerquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:44 schreef msnk het volgende:
[..]
Aardige mensen. Leuke dag. En alweer zo snel voorbij
Turkse familie/omgeving/vrienden. Vond het een gezellig topicquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Jij bent Roemeen? Hoe ben je hier belandt dan?
JAAAAAquote:
Geweldig!quote:
Als dit de reactie van een admin is, dan vind ik het niet vreemd hoe het forum vandaag de dag isquote:
Booho fucking hoo!quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als dit de reactie van een admin is, dan vind ik het niet vreemd hoe het forum vandaag de dag is
Je maakt je punt ook duidelijk met 1 emoticon.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:59 schreef Erkannn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen werd ie wakker en besefte hij dat het toch maar 3cm is
Alleen als de eigen versie beter is dan het origineel.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:32 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Een eckte baas maakt zijn eigen versie.
En dat is het ook, althans imo.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:33 schreef Arcadia het volgende:
Alleen als de eigen versie beter is dan het origineel.
Ach, ik neem het niet serieus. Ik weet zelf dat hij minstens 10 cm groter dan dat is. Ookal is dat teveel info... De admins deze dagen gedragen zich soms even kinderachtig als kutusers... Enige admins die ik kool vind zijn Opa en Netsplitter. Hoewel Opa soms wel net als yvonne daarnet reageert, is hij kool.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als dit de reactie van een admin is, dan vind ik het niet vreemd hoe het forum vandaag de dag is
MIS, HAHA KUT MESSIquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:51 schreef Bilge het volgende:
Bam, rode kaart. Çüneyt Çakır heeft flinke ballen.
En nu een penalty.![]()
Ik vind kinderen steeds meer liever/schattiger worden, I wanna make some babiesquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:54 schreef AliceWonder het volgende:
http://video.nl.msn.com/w(...)-3-minutes/1jhu44qid
Mooi!
Wat let je?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vind kinderen steeds meer liever/schattiger worden, I wanna make some babies
How is babby formed?quote:Op dinsdag 24 april 2012 21:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vind kinderen steeds meer liever/schattiger worden, I wanna make some babies
Je was toch op dieet? Sinnerquote:
Ok ok blijf rustig sla jezelf niet voor je kop. Als je je nu slecht gaat voelen ga je alleen nog maar meer eten. Er is niks aan de hand. Ga gewoon verder. Zie het als een pauzequote:
Dat ken dus niet meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan zoek je toch lekker een eigen vriendin?
Genoeg leuke meisjes. Als je maar van je zolderkamertje afkomt.quote:
Heb geen andere keus meerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Balen man, da's pech hebben. Ga je nu jezelf opknopen?
En daarna heb ik ook nog eens een paar snoepjes gegeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:08 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ok ok blijf rustig sla jezelf niet voor je kop. Als je je nu slecht gaat voelen ga je alleen nog maar meer eten. Er is niks aan de hand. Ga gewoon verder. Zie het als een pauze. Ik ben ook op dieet. En ik heb ook gezondigd
.
Nou ik ben vegetarier dus dat is al een dieet op zichquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En daarna heb ik ook nog eens een paar snoepjes gegeten.![]()
![]()
Maar ik blijf volhouden. Morgen wordt een strenge dag!!
Wat voor dieet volg jij en wat heb jij gegeten?
Ben je langs de Smullers geweest bij HS?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nou ik ben vegetarier dus dat is al een dieet op zich. Maar ik wil vooral koolhydraten en slechte vetten vermijden. Het moet ook vol te houden zijn zodat ik geen jojo effect krijg.Ik heb een patatje gegeten
. Toen ik 1 week in Turkije was viel ik al 3,5 kilo af
. Weer in Nederland kwam het gelijk weer terug
.
Ja met een klasgenootje. Ze dwong mijquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben je langs de Smullers geweest bij HS?
Ohhh jaaa, je bedoelt met Squote:Op dinsdag 24 april 2012 22:17 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ja met een klasgenootje. Ze dwong mij.
Wil je minder koolhydraten eten of wil je het helemaal vermijden? Want dat lijkt mij erg moeilijk en niet zo gezond eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:15 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Nou ik ben vegetarier dus dat is al een dieet op zich. Maar ik wil vooral koolhydraten en slechte vetten vermijden. Het moet ook vol te houden zijn zodat ik geen jojo effect krijg.Ik heb een patatje gegeten
. Toen ik 1 week in Turkije was viel ik al 3,5 kilo af
. Weer in Nederland kwam het gelijk weer terug
.
Minder. Dus minder rijst,aardappelen en pasta. Een goede manier om dit te doen is om kleinere porties te eten verdeeld door de hele dag. Maar dat is moeilijk omdat ik grotere porties gewend ben. Af en toe wel jaquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je minder koolhydraten eten of wil je het helemaal vermijden? Want dat lijkt mij erg moeilijk en niet zo gezond eigenlijk.![]()
Sowieso, af en toe moet kunnen toch?En hoeveel wil je afvallen eigenlijk?
Kom samen joggen. Met z'n 3en .quote:
Jawel. Ik moet mijn heup/been/buik vet wegkrijgen.quote:
Amsterdamquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:22 schreef AliceWonder het volgende:
Trouwens ik ga denk ik in als alles goed gaat in Zuid-Limburg wonen.
Je bent prachtig zoals je bentquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Jawel. Ik moet mijn heup/been/buik vet wegkrijgen.
Het is letterlijk onmogelijk om zonder koolhydraten te leven. Koolhydraten geven je energie, als je helemaal geen heb kan je lichaam niet meer het bloed rondpompen, je lichaam op temp houden, het stopt gewoon met werken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wil je minder koolhydraten eten of wil je het helemaal vermijden? Want dat lijkt mij erg moeilijk en niet zo gezond eigenlijk.![]()
Sowieso, af en toe moet kunnen toch?En hoeveel wil je afvallen eigenlijk?
Limburgquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Amsterdam
[..]
Je bent prachtig zoals je bent![]()
Ik wil het tot een minimum beperken Spike. Niet helemaal.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Het is letterlijk onmogelijk om zonder koolhydraten te leven. Koolhydraten geven je energie, als je helemaal geen heb kan je lichaam niet meer het bloed rondpompen, je lichaam op temp houden, het stopt gewoon met werken.
Hmm.. Ik ben echt een koolhydraten junkie. Ik kan echt niet zonder. Ik heb de afgelopen paar weken zeker 4 keer per week in de oven gebakken aardappelen gegeten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Minder. Dus minder rijst,aardappelen en pasta. Een goede manier om dit te doen is om kleinere porties te eten verdeeld door de hele dag. Maar dat is moeilijk omdat ik grotere porties gewend ben. Af en toe wel jaNou ik heb een mooie broek gekocht. Ik pas er NET in. En daar wil ik goed in passen. Ongeveer 5 kilo denk ik. Jij?
Echt? Waarom?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:22 schreef AliceWonder het volgende:
Trouwens ik ga denk ik in als alles goed gaat in Zuid-Limburg wonen.
Kijk eens wat ik gisteren & vandaag heb gemaakt.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:19 schreef xminator het volgende:
Heb zin gekregen in Emirdag pidesi nu of een lekkere tereyagli iskender![]()
![]()
Of Kofte van de enige echte meshur filibe koftecisi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon minder vet zetmeel en suikerquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:24 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ik wil het tot een minimum beperken Spike. Niet helemaal.
Naptiysan kiz'a....quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ze wil zo ver mogelijk van mij vandaan zijn
Yep. Maar wat eet jij dan gemiddeld op een dag? Wat? Zo veel? Ik heb een foto van jou gezien en je leek me een slank meisje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ben echt een koolhydraten junkie. Ik kan echt niet zonder. Ik heb de afgelopen paar weken zeker 4 keer per week in de oven gebakken aardappelen gegeten.Maar ik moet zeggen dat het wel werkt. Als je verder niet snoept of rotzooi eet kun je nog steeds afvallen. Aardappelen.
![]()
Ik wil 10 kilo afvallen in totaal.
Ik weet het ook niet!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Ga bij mijn ma wonen. Die woont daar .quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet!!!AskimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gisteren & vandaag heb gemaakt.Een pizza met weinig ingrediënten, als je toch al ongezond gaat doen doldur ustuneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar emirdag pidesi is niet te vergelijken met pizza ()
Emirdag pidesi![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ga bij mijn ma wonen. Die woont daar .
Maar ik moet wel zeggen dat ik verder heel weinig brood enzo eet. Dus dat maakt het goed misschien? En wat ik eet verschilt eigenlijk. Maar meestal krijg ik niet meer dan 1400 calorieën binnen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Yep. Maar wat eet jij dan gemiddeld op een dag? Wat? Zo veel? Ik heb een foto van jou gezien en je leek me een slank meisje.
Woon je nu op jezelf dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Hm... Heel wat anders dan Amsterdam - Den Haag.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:28 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm... Heel wat anders dan Amsterdam - Den Haag.
Pfff jij bent echt niet mollig. Ik vind nummer 3 mooi. Ze heeft een mooie uitstraling. Welke kledingmaat heb jij als ik vragen mag?Ik heb 38/40 en ik wil naar 36 of 36/38.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat ik verder heel weinig brood enzo eet. Dus dat maakt het goed misschien? En wat ik eet verschilt eigenlijk. Maar meestal krijg ik niet meer dan 1400 calorieën binnen.
Foto's kunnen bedriegen.Nah, ik zei het al eerder, ik ben niet super dik ofzo maar wel mollig.
Ik ben nu nummer 3, wil nummer 2 worden.
http://desmond.imageshack.us/Himg687/scaled.php?server=687&filename=majthreegirlswideweb470.jpg&res=landing (copy/paste deze link)
Ik heb even gekeken... CUSssssssssssssquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm... Heel wat anders dan Amsterdam - Den Haag.
Een pizza hoort niet vol te zitten met ingredientenquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Een pizza met weinig ingrediënten, als je toch al ongezond gaat doen doldur ustune![]()
Maar emirdag pidesi is niet te vergelijken met pizza ()
Emirdag pidesi![]()
![]()
Dit. Die tweede was dan ook van mijn moeder, heb er maar een stukje van gehad. Mijn ouders vullen hun pizza altijd met alles. Kip, paprika, champignons, uien say say bitmez.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een pizza hoort niet vol te zitten met ingredienten
Hmmm 36/38 is ook slank. Ik snap je ook wel .Zo ben ik ook een beetje. Maar oppassen dat je niet overdrijft. Ik vind je knap hoorquote:
Als je met 60km p/u gaat ofzoquote:
Mag wel wat op zitten hoor, dit is gewoon een margaritha:quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een pizza hoort niet vol te zitten met ingredienten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |